- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training en een super compliment! Die kan je mooi koesteren!
Lijkt me ook lastig hoor.. zo weinig eten.Maar effe volhouden en dan op onderhoud. Kan je vast wat meer eten he!
Van de week zat er nog een subway bij (en ja, de chicken teriyaki fitsmymacro's). Ik heb wel gevraagd om minder saus (oef die chipotle southwest saus is verdomd lekker). Het broodje vond ik wat minder, voortaan weer steak & cheese.kijk, dat zijn leuke complimenten! kan je mooi in je zak steken!
En ja, voeding..haha tis all about the food
lekker getraind ook! nette hip trust![]()
Dat is weer leuk aan een nieuwe gym, zijn mensen weer geïnteresseerd in wat je doet en waarom 
Beetje laat maar bij je overheads moet je je altijd focussen op om je glutes knetterhard te squeezen. Dit gaat je
een heel pak stabieler maken en je holle rug verminderen.

Kracht was niet echt een probleem, maar mn hart ging echt tekeer! Die halve pwo was ook geen goed plan denk ik
)

.
)
Ff 1 rep max door rekenen
ja hij is weer gelukt!Nice die BP!!!!
en die 50 komt er vast ook wel aan!
Ik vind het echt wel sterk hoor!

ja dat zou wel nieuwe mijlpaal zijn!wowww hoe gaaf zou dat zijn, die 50...
ik duim voor je!

Die repout op je bench, lekkerrrr!
Flinke training weer ^^.

)

.
.
.
Nu dus echt ff rustig aan doen deze week!
Ik zal morgen ff reageren.

). Het is een afgesloten ruimte binnen de gym voor de hardcove bouwers. Geen vrouwen daar dus.
Ik heb daar tussen op 3 apparaten gezeten (allemaal oldskool met schijven enzo) maar ik wist niet hoe ik ze juist moest uitvoeren dus daar maar bij gelaten.
).
)