Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Denk niet dat dat natty kan huhu. Hij is maar 1.82.Op naar de 100 dus?
Beginners gains gaan altijd zo hard daar kan je nooit tegenop.
Hou er wel van als een kerel mij kan beschermen. Niets fijners dan samen te kunnen cutten en bulken. De één cutten en ander bulken daarentegen.. Daar moet je relatie wel héél solide voor zijn.
Blijft toch ook echt mijn favoriet: sushi en dergelijke.. Kleine, verschillende hapjes en gewoon lekker gezellig her en der wat graantjes meepikken. Vandaag ook nog plannen of blijft de schade beperkt?![]()
Is alleen soms wel idioot als ik kijk wat er aan kip en ei op gaat O.o meer dan 30 eieren en 3 kg kip ofzo

Die 4000 is gewoon een nummer omdat ik op die dagen mn macro's niet heb bijgehouden. Heb geen flauw idee wat ik heb gegeten, meer dan normaal iigMaar 4000 kcal met kerst?
Valt me tegen van jou.
7 januari piek van wat? Gewicht?

Die 4000 is gewoon een nummer omdat ik op die dagen mn macro's niet heb bijgehouden. Heb geen flauw idee wat ik heb gegeten, meer dan normaal iig
7 jan zit ik weer in een oestrogeen piek lol

LOL, dan nog meer

).

.
. Enige valkuil bij mij zou zijn dat ik me te veel op de getalletjes blindstaar en nog autistischer word dan ik al was.. Heb je daar geen last van soms? Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment volgens het vaste patroon je bulk/cut wil laten verlopen, en als het dan niet lukt..Cheers, de eerste compound zit erop, dat moet heerlijk voelen!
Hueue, ben van plan met oud en nieuw voor het eerst sinds een jaar weer eens alcohol te drinken.. Ben benieuwd of het bij mij ook effect heeft op trainen.. Echter is 1 januari de gym dicht, dus heb dan een dagje om bij te komen.
Top om te zien hoe je alles nauwkeurig bijhoudt, lijkt me een prima manier om je eigen lijf helemaal te leren kennen en te begrijpen!
.. Als ik niet zo'n digibeet was had ik ongetwijfeld hetzelfde gedaan. Enige valkuil bij mij zou zijn dat ik me te veel op de getalletjes blindstaar en nog autistischer word dan ik al was.. Heb je daar geen last van soms? Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment volgens het vaste patroon je bulk/cut wil laten verlopen, en als het dan niet lukt..
Nu ook wel wat spierpijn in de hams (heb ik afgelopen 5 weken niet gehad) en beetje spierpijn in de onderrug
Kan ook nog
Zelfde geld voor de macro's. De voedingslabels zijn al niet accuraat en dan heb je nog de afwijking van de weegschaal. Ik ben ook niet heel pietje precies daarmee en heb daarom ook meer een richtlijn qua kcal en macro's en geen vast getal.was een RDL maar indd t kon slechter9x70 dl na weken geen dl te hebben gedaan is niet verkeerd![]()

Dat hoop ik ook ja!! Met de nodige squats, DLS, pullups moet dat vast goed komenrdl is nog zwaardere oef als dl
18% is niet slecht na wekenlang op je gat zitten.
Als je weer voluit kan zal je na paar week wel redelijk op oude nivo terug zijn.

). Goed, mooi startpunt nu weer!!Je bent maar druk met al die cijfertjes
Als je op 14-15 staat zou je wel abs moeten hebben.