AndroidHealthClinic

SP's road to bigger AND better!

Mooi resultaat hoor!

Op naar de 100 dus?

Beginners gains gaan altijd zo hard daar kan je nooit tegenop.

Niets fijners dan samen te kunnen cutten en bulken. De één cutten en ander bulken daarentegen.. Daar moet je relatie wel héél solide voor zijn :p.
Blijft toch ook echt mijn favoriet: sushi en dergelijke.. Kleine, verschillende hapjes en gewoon lekker gezellig her en der wat graantjes meepikken. Vandaag ook nog plannen of blijft de schade beperkt? ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.284
Op naar de 100 dus?

Beginners gains gaan altijd zo hard daar kan je nooit tegenop.
Denk niet dat dat natty kan huhu. Hij is maar 1.82.

Best wel frustrerend voor mij als ecto vrouwtje dat t bij hem zo hard gaat, maar goed, ik vind t helemaal niet erg natuurlijk:p Hou er wel van als een kerel mij kan beschermen.

Niets fijners dan samen te kunnen cutten en bulken. De één cutten en ander bulken daarentegen.. Daar moet je relatie wel héél solide voor zijn :p.
Blijft toch ook echt mijn favoriet: sushi en dergelijke.. Kleine, verschillende hapjes en gewoon lekker gezellig her en der wat graantjes meepikken. Vandaag ook nog plannen of blijft de schade beperkt? ;)

Bulken samen gaat prima lol, maar hoe dat cutten gaat samen weet ik niet:p Is alleen soms wel idioot als ik kijk wat er aan kip en ei op gaat O.o meer dan 30 eieren en 3 kg kip ofzo:p

Met de feestdagen plan ik niets verder, maar ik doe overdag wel rustig aan. Kan ik in de avond meer weg stouwen :p

Ik ben maar 1.84 en 107-108 all true natty :cool: :p

Maar hij blijft niet voor eeuwig beginner en dan gains stukken slomer en zijn jullie weer gelijk ;)

Vrouwen horen kleiner te zijn dan hun man;)

• #1.287
ff weer een nieuw grafiekje. Gaat helemaal volgens mijn verwachting. Ik gok zo dat ik rond 7 januari weer zo'n piek zal zien :P

Pas vanaf 1 januari kan ik minstens 2 weken mijn macro's bijhouden. Op 16 januari ben ik jarig + heb dan nog een verjaardag. Hopelijk kan ik dan aardig inschatten of ik goed zit qua macro's.

Tot dusver ben ik zo goed als gelijk gebleven (qua huidplooi iig).
gewichtsverloop dec.jpg

Maar 4000 kcal met kerst?

Valt me tegen van jou.

7 januari piek van wat? Gewicht?

• #1.289
Maar 4000 kcal met kerst?

Valt me tegen van jou.

7 januari piek van wat? Gewicht?
Die 4000 is gewoon een nummer omdat ik op die dagen mn macro's niet heb bijgehouden. Heb geen flauw idee wat ik heb gegeten, meer dan normaal iig:p

7 jan zit ik weer in een oestrogeen piek lol

Die 4000 is gewoon een nummer omdat ik op die dagen mn macro's niet heb bijgehouden. Heb geen flauw idee wat ik heb gegeten, meer dan normaal iig:p

7 jan zit ik weer in een oestrogeen piek lol

vrouwen zitten altijd vol met oestrogenen :P

• #1.291
vrouwen zitten altijd vol met oestrogenen :P
LOL, dan nog meer :P

Had mn training van zondag niet gelogd. Was er ook niet bepaald blij mee, want had geen lekkere training (denk door de alcohol met kerst en ik drink echt nooit eigenlijk :p).

Maar ik zet m er toch maar in. 1e x weer 45 kg en dat voelde net zo zwaar als 50 kg voor mn OP. 40 kg voelde ook vrij heavy tov mn vorige train dus zal ook aan de dag liggen.

BP
15 x 20
5 x 30
5 x 35
5 x 40
6 x 45
4 x 45
8 x 40 repout

Low seated cable rows
10 x 45
10 x 50
10 x 50

Lateral raise (dumbell)
15 x 2 x 6
12 x 2 x 6
13 x 2 x 6

Straight lat rope pulldown
13 x 23
13 x 23
x 23

Rope facepull seated
18 x 14 + myoreps

Bicep cable curl
20 x 14 +myoreps

------

Voor t eerst weer een heavy compound voor de legs na 5 weken :D

Ik merk dat met name mn onderarm en grip vele malen zwakker zijn. Mn hams konden t makkelijk hebben.

Normaal deed ik btw sldl en pakte ik ook 70 kg. Ik merk dus echt wel krachtverlies.

Had mn train wel gelogd, maar perongeluk gewist huhu.. ff uit mn hoofd

20 x 40
10 x 50
10 x 60
9 x 70 (rpe 8-9)
9 x 70

Glute extension
25 x 14 (zwaarder dan normaal) p. kant + myoreps

Bulgarian split sq
40+ reps p. kant
40+ reps

Leg curl
20? x 50
4x5? myoreps

Leg extension
20 x 54
7x5 myoreps

calve raises bw

Die pomp na zo'n myorep set is btw idioot.

Voor de gene die het wil proberen

1e set tot failure of max 1 rep in de tank
20-30 reps
daarna 10 sec rust tussen de sets en daarna maak je sets met circa 5 reps (ligt aan je 1e set, ik deel het repaantal van de eerste set door 4)
Je doet net zoveel sets tot je bij de laatste set niet meer het aantal reps kunt halen

Cheers, de eerste compound zit erop, dat moet heerlijk voelen! :D
Hueue, ben van plan met oud en nieuw voor het eerst sinds een jaar weer eens alcohol te drinken.. Ben benieuwd of het bij mij ook effect heeft op trainen.. Echter is 1 januari de gym dicht, dus heb dan een dagje om bij te komen ;).
Top om te zien hoe je alles nauwkeurig bijhoudt, lijkt me een prima manier om je eigen lijf helemaal te leren kennen en te begrijpen!
.. Als ik niet zo'n digibeet was had ik ongetwijfeld hetzelfde gedaan :o. Enige valkuil bij mij zou zijn dat ik me te veel op de getalletjes blindstaar en nog autistischer word dan ik al was.. Heb je daar geen last van soms? Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment volgens het vaste patroon je bulk/cut wil laten verlopen, en als het dan niet lukt..

9x70 dl na weken geen dl te hebben gedaan is niet verkeerd ;)

• #1.294
Cheers, de eerste compound zit erop, dat moet heerlijk voelen! :D
Hueue, ben van plan met oud en nieuw voor het eerst sinds een jaar weer eens alcohol te drinken.. Ben benieuwd of het bij mij ook effect heeft op trainen.. Echter is 1 januari de gym dicht, dus heb dan een dagje om bij te komen ;).
Top om te zien hoe je alles nauwkeurig bijhoudt, lijkt me een prima manier om je eigen lijf helemaal te leren kennen en te begrijpen!
.. Als ik niet zo'n digibeet was had ik ongetwijfeld hetzelfde gedaan :o. Enige valkuil bij mij zou zijn dat ik me te veel op de getalletjes blindstaar en nog autistischer word dan ik al was.. Heb je daar geen last van soms? Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment volgens het vaste patroon je bulk/cut wil laten verlopen, en als het dan niet lukt..

ja was fijn:D Nu ook wel wat spierpijn in de hams (heb ik afgelopen 5 weken niet gehad) en beetje spierpijn in de onderrug:)
Ik weet niet of het de alcohol was, want heb ook wel beetje keelpijn. Of mn weerstand is lager door de alcohol :P Kan ook nog:P

Van dat blindstaren heb ik zelf geen last. Het is geen exacte wetenschap. Je stofwisseling, hormoonhuishouding, vochtbalans, darminhoud verschil van dag tot dag.. het gaat meer om een trent ontdekken (omhoog of omlaag over een langere periode). Ook best leuk zo'n grafiek:D Zelfde geld voor de macro's. De voedingslabels zijn al niet accuraat en dan heb je nog de afwijking van de weegschaal. Ik ben ook niet heel pietje precies daarmee en heb daarom ook meer een richtlijn qua kcal en macro's en geen vast getal.

9x70 dl na weken geen dl te hebben gedaan is niet verkeerd ;)
was een RDL maar indd t kon slechter:)

De weegschaal doet me vrij weinig, maar de huidplooimeting doet me blijkbaar wel meer!!

We kwamen op 18% uit. Ik kan me herinneren dat ik na een paar weken prep al op stond (maar dan paar kilo zwaarder dan nu). Ik moet dan wel wat massa zijn verloren en ik denk als ik mn foto's bekijk vooral in mn rug en benen omdat ik die niet goed kon trainen na mn OP.

Ik heb de meetresultaten van 8 weken prep erbij gepakt (gewicht gelijk met nu).

Ik stond toen op 14.7% 4 punts
4 mm supra (boven heupbot), 2 mm bicep, 7 mm tricep, 5 mm subsc. (rug)

Meting van gisteren :
8 mm supra, 2 mm bicep, 9 mm tricep, 8 mm rug (heup zou minder kunnen zijn want zit nog vocht in van de OP)

Vanaf volgende week donderdag mag ik "legaal" voluit trainen. Met de nodige compounds terug en volume hoop ik weer snel wat massa terug te winnen!!

Laatst bewerkt:
rdl is nog zwaardere oef als dl ;)

18% is niet slecht na wekenlang op je gat zitten.

Als je weer voluit kan zal je na paar week wel redelijk op oude nivo terug zijn.

• #1.296
rdl is nog zwaardere oef als dl ;)

18% is niet slecht na wekenlang op je gat zitten.

Als je weer voluit kan zal je na paar week wel redelijk op oude nivo terug zijn.
Dat hoop ik ook ja!! Met de nodige squats, DLS, pullups moet dat vast goed komen:)

• #1.297
Ik zie net dat ik verkeerd heb gekeken.

Dit was mn meting op 26 juni en aan de rechterkant van gisteren

tricep 7 - 8-9
bicep 2 - 2
heup 5 - 8
rug 7 - 8

Mn vriend kwam op 8-9 uit op de tricep en mn heup is eigenlijk niet te meten ivm vocht van de OP.. bij elkaar is er 1 mm bij tov die meting (dan valt het eigenlijk nog wel mee :P). Goed, mooi startpunt nu weer!!

Laatst bewerkt:
Je bent maar druk met al die cijfertjes :D

Als je op 14-15 staat zou je wel abs moeten hebben.

Nice dat je alles bijhoud in grafiekjes, ook handig om terug te kijken

• #1.300
Je bent maar druk met al die cijfertjes :D

Als je op 14-15 staat zou je wel abs moeten hebben.

Heb wel abs ondanks t vocht wat nog van de operatie in mn buik zit, maar ik denk dat 17-18% wel aardig in de buurt komt. Meer zal t ook niet zijn want heb nog wel aders op de delts, biceps en chest

Terug
Naar boven