Fitness Seller

SP's road to bigger AND better!

Damn jouw schema's lijken nog t meest op wiskundige formules ;-)
Er valt nog een hoop te leren

Dit! Dacht gisteren pleur ook alles in de computer weg met papiertjes want zo'n grafiekje is toch mooi aflezen. Is dus niet voor mij weggelegd :roflol:

Alleen maar leuk beetje van elkaar kunnen leren!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.362
Knap dat je dit dan zo bij kan houden:D
lukt me ook alleen op werk omdat mn werk ontiegelijk saai is. Dat heeft in dit geval dan weer voordelen :D Ik zit ook 2 u in de trein per dag dus dat scheelt ook wel.

Boekhouding gast een stuk minder helaas grr

• #1.363
Dit! Dacht gisteren pleur ook alles in de computer weg met papiertjes want zo'n grafiekje is toch mooi aflezen. Is dus niet voor mij weggelegd :roflol:

Alleen maar leuk beetje van elkaar kunnen leren!

je zou voor de grap mijn notitie boekje moeten zien. Dan lach je je rot:D

Niets geen orde, alleen chaos en notities die door elkaar heen staan. Ben eigenlijk wel blij met de huidige tijd (alles digitaal ).

Maar indd, ik leer ook nog steeds veel bij! Daarom ook wel mooi zo'n forum

lukt me ook alleen op werk omdat mn werk ontiegelijk saai is. Dat heeft in dit geval dan weer voordelen :D Ik zit ook 2 u in de trein per dag dus dat scheelt ook wel.

Boekhouding gast een stuk minder helaas grr

Pff 2 uur reizen. Meh. Ben ik blij met mijn 15 minuten.
Saai werk als in makkelijk en snel af of?

Boekhouding heb ik altijd op orde. Wel geleerd laatste 2 jaar.

je zou voor de grap mijn notitie boekje moeten zien. Dan lach je je rot:D

Niets geen orde, alleen chaos en notities die door elkaar heen staan. Ben eigenlijk wel blij met de huidige tijd (alles digitaal ).

Maar indd, ik leer ook nog steeds veel bij! Daarom ook wel mooi zo'n forum

Mijn blokje bestaat uit gewicht % mm en datum thats it . Af en toe een nieuwe training erin schrijven.

Krijg met die grafiek de waardes er gewoon niet in aan zijkant en onderkant. Grrr.
Maybe ligt wel aan programma:P

Jij blijft nog elke dag wegen of ga je het over tijdje anders doen?

• #1.367
Voor mijzelf bedoelde ik he, mijn aanpak is lang niet zo gestructureerd
Waarschijnlijk moet je ook ergens wel een beetje gek zijn om het zo te doen :P

Mn vriend doet het heel anders, die volgt letterlijk mijn advies op. Hij eet wat hij moet eten, hij gaat naar de sportschool en dat was het. Het is dat ik hem wil meten, want hij zou het prima kunnen doen zonder vet en gewichtsmetingen :p Ik ben daar veel te nieuwsgierig voor.

• #1.369
Mijn blokje bestaat uit gewicht % mm en datum thats it . Af en toe een nieuwe training erin schrijven.

Krijg met die grafiek de waardes er gewoon niet in aan zijkant en onderkant. Grrr.
Maybe ligt wel aan programma:P

Jij blijft nog elke dag wegen of ga je het over tijdje anders doen?
Hoe ik het doe is de 1 rij selecteren, de 2e rij en dan grafiek invoegen. Heb verder ook niet zoveel verstand van excel.

Voor nu nog ff een tijdje zo door, denk ik tot ik het zat ben of dat ik het nut er niet meer van in zie?:P

• #1.370
Zal dat nog eens proberen!

Miss als je na tijdje je lichaam zo in kaart hebt gebracht het idd niet meer zo nodig is.

• #1.372
Pff 2 uur reizen. Meh. Ben ik blij met mijn 15 minuten.
Saai werk als in makkelijk en snel af of?

Boekhouding heb ik altijd op orde. Wel geleerd laatste 2 jaar.
Ligt er een beetje aan waar spoed bij is Vandaag was echt hersendood werk :S Hoef ik gelukkig niet vaak te doen, maar toch.

Boekhouding bij houden lukt me wel op maandbasis maar een kasboek bijhouden ben ik niet zo'n ster in. Zou eigenlijk wel moeten om wat meer geld te kunnen sparen.

• #1.373
Zal dat nog eens proberen!

Miss als je na tijdje je lichaam zo in kaart hebt gebracht het idd niet meer zo nodig is.
Ja dat denk ik ook. Dit is de eerste keer dat ik hou redelijk nauwkeurig bij hou sinds ik sport. Wel jammer ergens dat ik dat niet tijdens mn prep heb gedaan:p

Ligt er een beetje aan waar spoed bij is Vandaag was echt hersendood werk :S Hoef ik gelukkig niet vaak te doen, maar toch.

Boekhouding bij houden lukt me wel op maandbasis maar een kasboek bijhouden ben ik niet zo'n ster in. Zou eigenlijk wel moeten om wat meer geld te kunnen sparen.

Lijkt me niks. Sowieso ben ik niet zo'n kantoor type. Lekker met mensen bezig zijn.

Heb ook geen kasboek wel overzicht wat eruit gaat en hou ik beetje bij als er wat wijzigt. Moest van 0 beginnen ong 2 jaar terug en sinds dien wel meer mee bezig. Idd wel ideaal om te sparen.

Ja dat denk ik ook. Dit is de eerste keer dat ik hou redelijk nauwkeurig bij hou sinds ik sport. Wel jammer ergens dat ik dat niet tijdens mn prep heb gedaan:p

Zeker jammer . Je was toen ook eerst nog onder begeleiding of niet?

Zeker nice al die schema's! 2 uur in de trein wat minder

Ben wederom jaloers op je organiserende skills! :D

Nou mijn overzichtje is gelukt :D
Tabel excell, selecteren diagram en klaar.
Makkelijker kan t niet. Haha.

Nog wel van plan wedstrijd te gaan doen?

• #1.380
Nou mijn overzichtje is gelukt :D
Tabel excell, selecteren diagram en klaar.
Makkelijker kan t niet. Haha.

Nog wel van plan wedstrijd te gaan doen?

ja super simpel he haha. Mooi dat t gelukt is:)

Als ik een wedstrijd doe dan eerder PL dan BB dit jaar, maar nu eerst gewoon lekker op mn dooie gemak kracht en massa winnen:D

Terug
Naar boven