- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
military press was oorspronkelijk een standing strict press met je voeten tegen elkaar (zoals een saluerende militair), dit doet tegenwoordig vrijwel niemand meer maar de term wordt nog wel gebruikt om gewoon een standing strict press te beschrijven.
EN IK BEN NIET CHUBBY![]()
Dat ga ik zeker doenHaha als de oefening niet bevalt gewoon eruit gooien idd
Mooie bp nog hoor.
Volgens pl bestaat er geen zittende mp he
Vloeken in de kerk.
Vraag maar aan lekkere chubby boy @Pleurklaat

Hier issie danGoed bezig meid, vind ik nog steeds tof om te zien hoe goed je je lichaam en hoe het op dingen reageert leert kennen!
5 x 50 bench, erg mooi, maar voor nu.. Ben ik heel erg benieuwd hoe je DL ging![]()

hahaha ecto zoneNetjes dl na 6 weken niks.
Zit zo weer op 100.
Uit de ecto zone![]()

)als je met iemand een machine/squat rek of wat dan ook deelt dan hoef je toch niet per se achter elkaar
Heb zo vaak gezegd: Nee ga jij nog maar een setje, ga ik daarna wel weer.
(wees blij dat je al 2 sq rekken hebt)
Toch een mooie training ondanks het omgooien en samen squatten.
Hoezo eerste zware training pas donderdag?
Dinsdag licht?
Damn jouw schema's lijken nog t meest op wiskundige formules ;-)
Er valt nog een hoop te leren

neh, ben een add-er.. geen autist hahaDit is gewoon full autist mode, of niet SP?
Heb ik zelf ook wel met bepaalde dingen, maar ga echt niet elke dag mezelf wegen.

Daarom hang ik hier ook rond onder werktijd (oops).Valt toch ook wel meeDamn jouw schema's lijken nog t meest op wiskundige formules ;-)
Er valt nog een hoop te leren

Knap dat je dit dan zo bij kan houdenneh, ben een add-er.. geen autist haha
Ben echt totaal ongeordend, rusteloos en heb de aandacht van een pindaDaarom hang ik hier ook rond onder werktijd (oops).