Fitness Seller

Sp's zomer cut!

Super van je vet%!!!je gaat echt lekker! en een lekkere training ook!

Wat een mooi resultaat! En een benchpress pr, jij hebt een goede dag gehad!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks allebei :)

Was wel een moeizame pr hoor hehe, maar goed, die 8 x 40 kg komt wel steeds dichterbij :)

Wow knap hoor van je vetpercentage! En nice die squat :D I love filmpjes :D

Wow knap hoor van je vetpercentage! En nice die squat :D I love filmpjes :D

Thanks Daphne! Ik vind filmpjes ook altijd leuk bij anderen :)

Vandaag rug, kuiten en zijkant schouders getraind.. alleen niet zo zin om te loggen (beetje chaos training, maar wel super zwaar!!!). Veel supersets en rest-pause sets dit x. Als het maar effectief is he ;)

Ff wat anders. Ik heb niet 1 x in de afgelopen weken zin gehad in wat "lekkers" (wel als ik honger had, maar niet als ik vol zat). Nou vandaag ineens wel!! Geen idee of het de hormonen zijn (het is wel de tijd van de maand:P), maar ik denk dus nu constant aan drop echt erg.

Ik eet trouwens iifym dus feitelijk zou ik het gewoon kunnen eten, maar deze trek ken ik en die vertrouw ik niet. Ik weet dat zo'n snoephonger niet stopt bij het eten van het geen waar ik zin in heb dus dat risico ga ik niet lopen. Ik heb overigens nog maar 19 dagen te gaan en deze snoephhonger verdwijnt wel weer.

Ik heb net mn eten op en ik zit ook echt bomvol, dus dit is echt een ander soort "honger". Het is veel urgenter. Als ik eerder hier aan toe gaf dan at ik zo op een avond een hele zak drop + extra's op :P Meestal is de combi van weinig slaap + stress + hormonen het probleem. Ik merkte vandaag al dat ik een kort lontje heb. Goed, waait wel weer over! Nu gewoon ff streng zijn, ik wil mn doel niet uit het oog verliezen ;)

Laatst bewerkt:
Sterk hoor! Je gaat die 19 dagen zeker volmaken zo te horen!

Thanks Daphne! Ik vind filmpjes ook altijd leuk bij anderen :)

Vandaag rug, kuiten en zijkant schouders getraind.. alleen niet zo zin om te loggen (beetje chaos training, maar wel super zwaar!!!). Veel supersets en rest-pause sets dit x. Als het maar effectief is he ;)

Ff wat anders. Ik heb niet 1 x in de afgelopen weken zin gehad in wat "lekkers" (wel als ik honger had, maar niet als ik vol zat). Nou vandaag ineens wel!! Geen idee of het de hormonen zijn (het is wel de tijd van de maand:P), maar ik denk dus nu constant aan drop echt erg.

Ik eet trouwens iifym dus feitelijk zou ik het gewoon kunnen eten, maar deze trek ken ik en die vertrouw ik niet. Ik weet dat zo'n snoephonger niet stopt bij het eten van het geen waar ik zin in heb dus dat risico ga ik niet lopen. Ik heb overigens nog maar 19 dagen te gaan en deze snoephhonger verdwijnt wel weer.

Ik heb net mn eten op en ik zit ook echt bomvol, dus dit is echt een ander soort "honger". Het is veel urgenter. Als ik eerder hier aan toe gaf dan at ik zo op een avond een hele zak drop + extra's op :P Meestal is de combi van weinig slaap + stress + hormonen het probleem. Ik merkte vandaag al dat ik een kort lontje heb. Goed, waait wel weer over! Nu gewoon ff streng zijn, ik wil mn doel niet uit het oog verliezen ;)
Oh dat is zo irritant! Goed dat je er niet aan toe hebt gegeven :D Bij mij gaat het soms ook fout als ik ergens trek in heb en het dan neem.. Dan heb ik daarna ineens weer trek in allerlei slechte dingen ><

Dat gaat je ook zeker lukken Marina! :D

Oh dat is zo irritant! Goed dat je er niet aan toe hebt gegeven :D Bij mij gaat het soms ook fout als ik ergens trek in heb en het dan neem.. Dan heb ik daarna ineens weer trek in allerlei slechte dingen ><

Ja ik krijg inderdaad zin in meer dingen als ik daar aan toe geef, maar voor mij zijn er alleen geen "slechte" dingen. Wel minder voedzame dingen en die eet ik ook zo min mogelijk, want ik heb nogal snel darmklachten dus daar hou ik wel rekening mee.

Ik eet bijna elke dag wel iets wat iets minder voedzaam is, maar dan als maaltijd (of bij de maaltijd). Ff tussendoor een koekje of snoepje doe ik dus niet. Ik eet ook alleen als ik honger heb, al moet ik soms wel ff rond lopen met honger omdat er anders een te groot gat valt tussen de maaltijden.

Snoep is daarom ook voor veel mensen een probleem, vooral omdat het vaak geen onderdeel van de maaltijd is. Wat ik tijdens mijn bulk deed was een zak snoep leeg eten op woensdagmiddag NA een zware training. Als dat aan wordt gevuld met wat snelle eiwitten dan kun je daar goed mee weg komen als je het mij vraagt (ik zou dat niet elke dag doen :P).

Maar een koekje bij de kwark of zoals je nu met de iifym eters ziet een kom griekse yoghurt met whey, fruit en paar m&m's werkt ook heel goed. Dit voorkomt eetbuien en ook het verlangen naar ongezond eten. Maar goed, ik werk al heel lang aan dit soort dingen en ook aardig wat psychologie boeken gelezen. Ik heb zelf jarenlang eetbuien gehad, gecompenseert en noem maar op. Dit is dus hoe ik er tegenaan ben gaan kijken.

Ik zie liever ook dat er helemaal geen crap wordt gegeten (zoals het oerdieet), maar we leven in een bizarre tijd en steeds meer mensen worden echt angstig voor bepaalde dingen (vetten, koolhydraten, e-nummers, suiker, zuivel etc.). Ergens moet je voor jezelf hier balans in vinden en dat is iets waar ik lang naar heb gezocht.

Goed, ik wijk af (dit moet geen blog gaan worden haha.. gewoon training loggen etc.:P)

Vanaf vandaag ga ik 150 kcal naar beneden om de vetverbranding lekker hoog te houden! Voor aankomende week zijn dit de macro's kh 40%, vet 30%, eiwit 30% (1850 kcal kh185/vet62/e139)
Ik heb zo nu en dan nog een hele dag de hartslagmeter om. Ik kom nu met sporten erbij nauwelijks boven de 2700 kcal (incl. slapen). Dat is dus echt ruim minder dan de weken ervoor. Mn conditie is echt ENORM vebeterd. Ik ga nu dus 2 verdiepingen omhoog met de trap zonder dat mn hartslag boven de 120 uit komt (dat was in het begin meer dan 160!!).

Voordeel is dat ik een stuk fitter ben, nadeel is dus dat ik niet zo extreem veel kan eten. Al is het nog steeds geen zware cut vergeleken met sommige anderen, dus ik hoef niet te klagen ;) Extra cardio lukt bijna niet omdat ik 3 dagen werk, 5 dagen train en 3 x 45 min skate of aan hardlopen ben. Ik probeer dus alle mogelijke momenten in te vullen met extra cardio, maar ik heb ook een partner die niet altijd thuis is en een dochter van 4 dus dit is qua beweging wel een beetje het max. haalbare (tenzij ik nuchtere cardio zou doen). Voor een wedstrijd is dat een optie, maar voor nu vind ik het mooi zo :)

---------- Post added at 19:42 ---------- Previous post was at 08:30 ----------

Super heavy training vanavond!! Ik zag paar x zwart voor mn ogen en mn hart ging flink tekeer, maar ik voel me iig wel voldaan:D

Sumo kettlebelt deadlift superset met sldeadlift
15 x 32 kg + 15 x 32 kg
15 x 32 kg + 15 x 32 kg

Deadlift
8 x 60 kg
3 x 80 kg (was een telfout:0 had 70 moeten zijn)
1 x 85 kg
1 x 90 kg PR!
1 x 90 kg PR!

Bulgarian split squat
Links + rechts
3 x 20-30 x bw
Branden!!

Kettlebelt deadlift op een verhoging
10 x 32 kg
10 x 32 kg
8 x 32 kg

Hip adduction 10 x 89 kg (kabelstation bezet)
Pull through
10 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 42 kg

Megaset 2 x
Knee raise (15 x)
Jackknife (8 x)
Side bent 16 kg (10 x per kant)

1 setje 15 x kettlebelt swing met 16 kg

Kben de cable kickbacks vergeten bedenk ik me net! Mja, was toch al kapot:p

Goede training! En die split squats idd, kapot gaan haha!

Goede training! En die split squats idd, kapot gaan haha!
Thanks!
Ja die zijn echt heavy! Ik probeer die wel altijd zo netjes mogelijk uit te voeren (bovenin de billen aanknijpen) en zo diep mogelijk. Dit maakt het nog een stuk zwaarder! Ik heb wel het idee dat mn benen en billen flink veel baat hebben bij deze oefening :)

Vandaag begonnen met carbbackloading en iets lager in kcal.. meer staat in mn fotolog
http://forum.dutchbodybuilding.com/f294/sps-fotolog-365157/index9.html#post8584692

FF die laatste 16 dagen knallen! Ik doe inmiddels ook steeds meer supersets en megasets. De focus blijft wel liggen op veel gewicht/weinig reps, puur omdat ik zelf niet zo fan ben van "toning" als je niet zoveel spiermassa hebt (het is zelf zo dat er bewust high rep trainingen worden gedaan om bepaalde gebieden minder gespierd te krijgen en wat meer "atletisch";)).

Ik merk zelf dat mn benen/billen gespierder zijn geworden ondanks het cutten. Mn armen lijken wel stil te staan, maar dat komt mede door die #$^*@ schouderpijn tijdens t trainen.. grr.. komt wel weer goed :P

super training gisteren en nice die pr op DL!
je foto's zien er echt super uit! die abs van je ook! echt top!
die komende 2 weken zullen je vast nog verder brengen. Zet hem op!

die urgente honger herken ik zo.. man man wat ben ik vaak weak dan.. daarna zo'n klote gevoel over jezelf.
Bulk ook veel liever daarom.

Goed volgehouden!
mooie stats!

die urgente honger herken ik zo.. man man wat ben ik vaak weak dan.. daarna zo'n klote gevoel over jezelf.
Bulk ook veel liever daarom.

Goed volgehouden!
mooie stats!
Haha ja ik bulk ook veel liever. Daarom ook een korte cut van 6 weken, bouwen is veel leuker! (Al geniet ik wel van mn zichtbare abs:)).

Ik hoop in de toekomst om zo droog te staan dat ik ook aan het einde van mn bulk nog relatief droog ben:) Dromen mag je hebben he:D

Zo ik ga ff ei met spek eten en een appel.. mmmm

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Training van vanavond (weinig tijd, want de sportschool was vroeger dicht)

warming up
millitary press staand
8 x 20 kg
Schouders drukken (zittend ivm spierpijn :P)
12 x 2 x 8 kg
10 x 2 x 10 kg
8 x 2 x 12 kg
5 x 2 x 14 kg PR!

Front raise
8 x 2 x 6 kg
8 x 2 x 6 kg
8 x 2 x 6 kg

Face pull
12 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 42 kg

Rear delt fly
8 x 2 x 4 kg
8 x 2 x 6 kg
8 x 2 x 6 kg

Rear delt machine
8 x 19 kg
8 x 19 kg
8 x 26 kg

Planken
2 minuten 10 sec rust daarna nog 40 sec

Goede training! Hoge gewichten allemaal, dat red ik echt niet bij schouders!

Lekkere sterke training!

De benenslooptraining zit er weer op! Niet alleen benen, mn biceps hebben ook hard gewerkt :P FF kijken of ik alles heb onthouden

Squat ass to the grass (kreeg nog complimenten over techniek + diepte.. yeah!! :)) Ook heel erg focus op gelegd, omdat ik mn billen dikker wil hebben.
20 x 20 kg
15 x 30 kg
10 x 40 kg
8 x 50 kg
6 x 55 kg VPR!

Bulgarian split squat (slow motion en zo diep als mogelijk)
10 x bw (per been)
10 x 2 x 8 kg (per been)

Walking lunges
12 x 2 x 8 kg
12 x 2 x 8 kg
12 x 2 x 8 kg

Leg press life fitness
ass to the grass
8 x 85 kg
Voeten helemaal bovenin (focus op de gluten)
12 x 55 kg
Hmmzz.. last van de knieen.. heb ik nooit! Ik kreeg daar vorige week last van nadat ik meer dan 30 km per uur heb gefietst op een veeel te kleine fiets :P

Ff kijken hoe de leg extension ging
8 x 75 kg (hmm.. voelde ook niet goed)

Hip abduction (gewichten beetje vergeten :P)
10 x 75 kg ?
10 x 82 kg ?
10 x 89 kg ?

Cable curl
15 x 20 kg
10 x 25 kg
8 x 30 kg + 6 reps (rest-pause 20 sec.. auuww!!)

Alternating dumbell curl
8 x 8 kg (per kant)
8 x 8 kg (per kant)
5 x 10 kg (per kant)
4 x 10 kg (per kant)

kuit drukken op 1 been (met 10 kg dumbell) superset met hanging knee raise
10 x + 15 x
10 x + 15 x
10 x + 15 x

Terug
Naar boven