Top!

ik ook.

om te groeien!
Dat gaat je ook zeker lukken Marina!
Oh dat is zo irritant! Goed dat je er niet aan toe hebt gegeven

Bij mij gaat het soms ook fout als ik ergens trek in heb en het dan neem.. Dan heb ik daarna ineens weer trek in allerlei slechte dingen ><
Ja ik krijg inderdaad zin in meer dingen als ik daar aan toe geef, maar voor mij zijn er alleen geen "slechte" dingen. Wel minder voedzame dingen en die eet ik ook zo min mogelijk, want ik heb nogal snel darmklachten dus daar hou ik wel rekening mee.
Ik eet bijna elke dag wel iets wat iets minder voedzaam is, maar dan als maaltijd (of bij de maaltijd). Ff tussendoor een koekje of snoepje doe ik dus niet. Ik eet ook alleen als ik honger heb, al moet ik soms wel ff rond lopen met honger omdat er anders een te groot gat valt tussen de maaltijden.
Snoep is daarom ook voor veel mensen een probleem, vooral omdat het vaak geen onderdeel van de maaltijd is. Wat ik tijdens mijn bulk deed was een zak snoep leeg eten op woensdagmiddag NA een zware training. Als dat aan wordt gevuld met wat snelle eiwitten dan kun je daar goed mee weg komen als je het mij vraagt (ik zou dat niet elke dag doen

).
Maar een koekje bij de kwark of zoals je nu met de iifym eters ziet een kom griekse yoghurt met whey, fruit en paar m&m's werkt ook heel goed. Dit voorkomt eetbuien en ook het verlangen naar ongezond eten. Maar goed, ik werk al heel lang aan dit soort dingen en ook aardig wat psychologie boeken gelezen. Ik heb zelf jarenlang eetbuien gehad, gecompenseert en noem maar op. Dit is dus hoe ik er tegenaan ben gaan kijken.
Ik zie liever ook dat er helemaal geen crap wordt gegeten (zoals het oerdieet), maar we leven in een bizarre tijd en steeds meer mensen worden echt angstig voor bepaalde dingen (vetten, koolhydraten, e-nummers, suiker, zuivel etc.). Ergens moet je voor jezelf hier balans in vinden en dat is iets waar ik lang naar heb gezocht.
Goed, ik wijk af (dit moet geen blog gaan worden haha.. gewoon training loggen etc.

)
Vanaf vandaag ga ik 150 kcal naar beneden om de vetverbranding lekker hoog te houden! Voor aankomende week zijn dit de macro's kh 40%, vet 30%, eiwit 30% (1850 kcal kh185/vet62/e139)
Ik heb zo nu en dan nog een hele dag de hartslagmeter om. Ik kom nu met sporten erbij nauwelijks boven de 2700 kcal (incl. slapen). Dat is dus echt ruim minder dan de weken ervoor. Mn conditie is echt ENORM vebeterd. Ik ga nu dus 2 verdiepingen omhoog met de trap zonder dat mn hartslag boven de 120 uit komt (dat was in het begin meer dan 160!!).
Voordeel is dat ik een stuk fitter ben, nadeel is dus dat ik niet zo extreem veel kan eten. Al is het nog steeds geen zware cut vergeleken met sommige anderen, dus ik hoef niet te klagen

Extra cardio lukt bijna niet omdat ik 3 dagen werk, 5 dagen train en 3 x 45 min skate of aan hardlopen ben. Ik probeer dus alle mogelijke momenten in te vullen met extra cardio, maar ik heb ook een partner die niet altijd thuis is en een dochter van 4 dus dit is qua beweging wel een beetje het max. haalbare (tenzij ik nuchtere cardio zou doen). Voor een wedstrijd is dat een optie, maar voor nu vind ik het mooi zo

---------- Post added at 19:42 ---------- Previous post was at 08:30 ----------
Super heavy training vanavond!! Ik zag paar x zwart voor mn ogen en mn hart ging flink tekeer, maar ik voel me iig wel voldaan
Sumo kettlebelt deadlift superset met sldeadlift
15 x 32 kg + 15 x 32 kg
15 x 32 kg + 15 x 32 kg
Deadlift
8 x 60 kg
3 x 80 kg (was een telfout:0 had 70 moeten zijn)
1 x 85 kg
1 x 90 kg PR!
1 x 90 kg PR!
Bulgarian split squat
Links + rechts
3 x 20-30 x bw
Branden!!
Kettlebelt deadlift op een verhoging
10 x 32 kg
10 x 32 kg
8 x 32 kg
Hip adduction 10 x 89 kg (kabelstation bezet)
Pull through
10 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 42 kg
Megaset 2 x
Knee raise (15 x)
Jackknife (8 x)
Side bent 16 kg (10 x per kant)
1 setje 15 x kettlebelt swing met 16 kg
Kben de cable kickbacks vergeten bedenk ik me net! Mja, was toch al kapot