MNT
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 2m
- Massa
- 119kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel! Als het zo doorgaat tik ik voor mijn 42e de 125 squat en de 140 deadlift aan. Da's een mooi streven!
Moet zeker te doen zijn al squats en deads. Maar geen bench ambitie?
Misschien red ik dat ook nog net voor mijn 42ste! Maar nu ff serieus... Goed bezig!

Jawel! Als het zo doorgaat tik ik voor mijn 42e de 125 squat en de 140 deadlift aan. Da's een mooi streven!
moet dat in setjes? denk dat singles geen probleem zijn als ik het hier lees

Nice squats man, je blijft in de PR-zone. Geen last van je elleboog tijdens squats?

mooie squatvan plan om in de toekomst weer het bankdrukken op te pakken?

He ik heb je log niet doorgelezen maar lees hier dat je last van je elleboog hebt? Ik heb dat namelijk ook, net boven het scharnier punt. tijden sporten heb ik er geen last van maar als ik shavonds op de bank zit en beweeg niet is er niks aan de hand. maar zodra ik hem beweeg doet ie verschrikkelijk zeer. ook tijden het slapen snachts heb ik er veel last van. zo overdag valt het wel mee.
Netjes dat je zoveel PR verbreekt!

Ik heb zelf een beginnende tennisarm gehad, Scheelde bij mij enorm veel om bij de rows de halter/dumbell voor in de vingers te laten hangen, bij de bench te zorgen dat ik niet te hard kneep (suicide grip durfde ik niet aan) en bij de deadlift bij de pijnlijke arm de handpalm van me af te houden (mixed grip) tevens ook zo ver mogelijk in de vingers laten hangen als mijn grip volhield. Zorgde er bij mij in ieder geval voor dat ik een stuk minder last had.Dat klinkt niet goed, man. Zeker het feit dat je er zelfs tijdens het slapen last van hebt, dat heb ik zelf nooit gehad. Ik zou zeker even snel langs de fysio gaan ermee.Ik heb in mijn rechterarm een golf- en een tenniselleboog, waarbij het laatste is ontstaan door het eerste. Het is vooral afwachten of de shockwave therapie aanslaat, ik zal daarom deze week het liften (behalve squats etc.) op een laag pitje zetten. ---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------
Wie weet...
![]()
Ik heb zelf een beginnende tennisarm gehad, Scheelde bij mij enorm veel om bij de rows de halter/dumbell voor in de vingers te laten hangen, bij de bench te zorgen dat ik niet te hard kneep (suicide grip durfde ik niet aan) en bij de deadlift bij de pijnlijke arm de handpalm van me af te houden (mixed grip) tevens ook zo ver mogelijk in de vingers laten hangen als mijn grip volhield. Zorgde er bij mij in ieder geval voor dat ik een stuk minder last had.