AndroidHealthClinic

Starx Log: Returning to Greyskull

gaat hard hier !!

Misschien red ik dat ook nog net voor mijn 42ste! Maar nu ff serieus... Goed bezig!

• Topic Starter Topic Starter
Moet zeker te doen zijn al squats en deads. Maar geen bench ambitie?

Nee, voorlopig hou ik het lekker op dippen en OH pressen. Voelt echt beter voor mijn elleboog. En ja, ik heb nog een maand de tijd dus gaat me hopelijk lukken.

---------- Toegevoegd om 00:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

Misschien red ik dat ook nog net voor mijn 42ste! Maar nu ff serieus... Goed bezig!

Thanks maat, je hebt nog effe de tijd, dus zet m op! :D

moet dat in setjes? denk dat singles geen probleem zijn als ik het hier lees

Singles zou inderdaad nu al gemakkelijk lukken. Maar ja, het zijn setjes volgens het PLTW schema. 3 sets van 3-6 reps met squats en 2 sets van 3-6 reps voor deadlift.

Training van vandaag:

OH Press
5x20
5x25
3x35
2x40
1x45
3x52,5 PR!
3x52,5
5x45

Deadlift
5x60
5x70
3x95
2x110
1x120
Belt om!
5x135 PR!
5x135

DB Rows
6x20
6x24
10x32,5
10x32,5

Ab Wheel
2x12xBW

Klaar! Twee nieuwe PR's! Misschien ga ik DB rows door inverted rows vervangen volgende keer. :cool:

mooie PR's!

Thanks man! :)

Training van vandaag (12-5-2015):

Squat
5x20
5x35
5x60
3x85
2x95
1x110
Belt om
6x120 PR!
5x120
4x120

Eindelijk de 120 KG mijlpaal aangetikt! :)

Dips
3x9xBW

Hammer Grip Chin Ups
3x6xBW

Push Ups
2x15xBW

L-Sit
2x20 sec. --> Eerste keer dat ik deze doe, best lekker.

Klaar...

Nice squats man, je blijft in de PR-zone.
Geen last van je elleboog tijdens squats?

Nice squats man, je blijft in de PR-zone. Geen last van je elleboog tijdens squats?

Ja, ik voel me echt prima op die elleboog na. Ik ben na die cut met 10x3 behoorlijk wat vet kwijt, maar ben er wel sterker uitgekomen uiteindelijk. Met squats en dips voel ik mijn elleboog helemaal niet, alleen met chins voel ik hem soms. Ik heb meer last buiten de trainingen. En vanmiddag weer een sessie shockwavetherapie bij de fysio. :)

mooie squat :D van plan om in de toekomst weer het bankdrukken op te pakken?

mooie squat :D van plan om in de toekomst weer het bankdrukken op te pakken?

Thanks! Ik ga vast wel weer banken uiteindelijk. Ik wil nu eerst 3x20 bw dips kunnen en daarna weighted dips. Dips en chins gaan steeds beter, dus moet goed komen.

Training van vandaag (14-5):

OH Press
5x20
5x25
3x35
2x45
1x50
3x53,5 PR!
5x50
3x50

Deadlift
5x60
5x70
3x100
2x110
1x125
5x140 PR!
3x130

Eerste subdoel bereikt: 140 op deads! :bierbang:

Elevated Ring Rows
3x10xBW --> Voel ik aardig in mijn elleboog helaas, volgende keer weer DB rows.

Klaar! Heel tevreden met 2 PR's! :)

He ik heb je log niet doorgelezen maar lees hier dat je last van je elleboog hebt? Ik heb dat namelijk ook, net boven het scharnier punt. tijden sporten heb ik er geen last van maar als ik shavonds op de bank zit en beweeg niet is er niks aan de hand. maar zodra ik hem beweeg doet ie verschrikkelijk zeer. ook tijden het slapen snachts heb ik er veel last van. zo overdag valt het wel mee.

Netjes dat je zoveel PR verbreekt!

Volgende tren de 150 toch? :p

He ik heb je log niet doorgelezen maar lees hier dat je last van je elleboog hebt? Ik heb dat namelijk ook, net boven het scharnier punt. tijden sporten heb ik er geen last van maar als ik shavonds op de bank zit en beweeg niet is er niks aan de hand. maar zodra ik hem beweeg doet ie verschrikkelijk zeer. ook tijden het slapen snachts heb ik er veel last van. zo overdag valt het wel mee.

Netjes dat je zoveel PR verbreekt!

Dat klinkt niet goed, man. Zeker het feit dat je er zelfs tijdens het slapen last van hebt, dat heb ik zelf nooit gehad. Ik zou zeker even snel langs de fysio gaan ermee. :(

Ik heb in mijn rechterarm een golf- en een tenniselleboog, waarbij het laatste is ontstaan door het eerste. Het is vooral afwachten of de shockwave therapie aanslaat, ik zal daarom deze week het liften (behalve squats etc.) op een laag pitje zetten.

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

:p

Wie weet...:o

Dat klinkt niet goed, man. Zeker het feit dat je er zelfs tijdens het slapen last van hebt, dat heb ik zelf nooit gehad. Ik zou zeker even snel langs de fysio gaan ermee. :( Ik heb in mijn rechterarm een golf- en een tenniselleboog, waarbij het laatste is ontstaan door het eerste. Het is vooral afwachten of de shockwave therapie aanslaat, ik zal daarom deze week het liften (behalve squats etc.) op een laag pitje zetten. ---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ---------- :p Wie weet...:o
Ik heb zelf een beginnende tennisarm gehad, Scheelde bij mij enorm veel om bij de rows de halter/dumbell voor in de vingers te laten hangen, bij de bench te zorgen dat ik niet te hard kneep (suicide grip durfde ik niet aan) en bij de deadlift bij de pijnlijke arm de handpalm van me af te houden (mixed grip) tevens ook zo ver mogelijk in de vingers laten hangen als mijn grip volhield. Zorgde er bij mij in ieder geval voor dat ik een stuk minder last had.

Ik heb zelf een beginnende tennisarm gehad, Scheelde bij mij enorm veel om bij de rows de halter/dumbell voor in de vingers te laten hangen, bij de bench te zorgen dat ik niet te hard kneep (suicide grip durfde ik niet aan) en bij de deadlift bij de pijnlijke arm de handpalm van me af te houden (mixed grip) tevens ook zo ver mogelijk in de vingers laten hangen als mijn grip volhield. Zorgde er bij mij in ieder geval voor dat ik een stuk minder last had.

Hm, goeie tips, ga ik zeker wat mee doen. Ik was op een gegeven moment ook een hap kracht in mijn grip kwijt, maar die is inmiddels alweer volledig terug gelukkig. :)

Terug
Naar boven