Fitness Seller

Starx Log: Returning to Greyskull

Ik doe het je niet na ....Sterk werk!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.143
Heftig ja. Moet je dan geen stukjes long ophoesten inmiddels? :D
Ha! Nu alweer 4 jaar rookvrij en al een tijd bezig met mijn conditie omhoog te rammen. Drie trappen opsprinten bijvoorbeeld merk ik nauwelijks meer, terwijl ik vroeger stond te hijgen als een postpaard.

Dit zou niet te doen geweest zijn als roker!

Zeau. Serieuze sessie hoor! Misschien dat ik zoiets ook eens probeer binnenkort. Gewoon omdat het kan :)

• #2.146
Dit zou niet te doen geweest zijn als roker!
Inderdaad, toen was mijn conditie echt waardeloos. Blij dat ik van die ongein af ben.

Zeau. Serieuze sessie hoor! Misschien dat ik zoiets ook eens probeer binnenkort. Gewoon omdat het kan :)
Thanks! Ga je gang en pik gerust ideeën hier! :D

Training van vandaag. Morgen oly liften bij Sportquest dus niet te gek op de AMRAP sets.

OHP
5x20
5x30
5x43
5x43
10x43

Deadlift (nog steeds beltless)
5x60
5x80
3x100
8x120

Band Pull Apart
50 reps totaal

Conditioning

Burpees
5x10 (10 binnen de 30 seconden, 45 seconden rust)

Klaar!

En ook na de KT weer conditionering.. Respect hoor :)

• #2.149
Vandaag weer olympisch liften bij Sportquest.

Verschillende WAC's gedaan en daarna heel veel cleans en clean & jerks gedaan tot 50 kg. Ook nog wat zwaardere drop snatches.

Lekker moe nu! :o

WAC?

• #2.153
Het helpt wel met spierconditie op te bouwen. Maar het belangrijkste is dat je door de vele herhalingen goede vorm en techniek erin slijt. Het is dus zeker niet de bedoeling dat je er zo snel mogelijk doorheen jekkert....;)

Het helpt wel met spierconditie op te bouwen. Maar het belangrijkste is dat je door de vele herhalingen goede vorm en techniek erin slijt. Het is dus zeker niet de bedoeling dat je er zo snel mogelijk doorheen jekkert....;)
Ja, heel veel 1 reps achter elkaar met iedere keer weer focussen op je set-up toch?

WAC, weighlifting aerobic circuit, onderschat het niet. Veel Crossfitters zouden er baat bij hebben om dit eerst onder de knie te krijgen voordat ze gaan beginnen aan die WOD stuff met high rep oly lifts..

• #2.157
WAC, weighlifting aerobic circuit, onderschat het niet. Veel Crossfitters zouden er baat bij hebben om dit eerst onder de knie te krijgen voordat ze gaan beginnen aan die WOD stuff met high rep oly lifts..
Dit inderdaad. :)

---------------------------------

Train van vandaag. Ik was best een beetje moe na 2 dagen vrij intensief FB trainen, maar heb me er toch maar toe gezet, omdat ik de komende paar dagen waarschijnlijk niet aan trainen toe kom. En het viel me best mee gelukkig!

Bench
10x20
5x40
3x60
5x68
5x68
12x68 (zaten er nog wel wat in tank volgens mij)

Hammer Grip Chinups
Ladders:
BW 2x1-4 (20 reps)
BW+5kg 3x1-3 (18 reps)

High Bar Squat
5x20
5x60
3x80
2x100
5x110
5x110
10x110

Conditioning:

10 rondes, halverwege 1 minuut rust:

10x BW Squats (100 reps)
8x Pushups (80 reps)
6x Hang Leg Raises (60 reps)

Klaar. Zweten als een malle, maar tevreden.

Weer een feest weekend :klink:

• #2.160
Terug
Naar boven