- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heftig ja. Moet je dan geen stukjes long ophoesten inmiddels?Conditioning in de avond:
5 rondes achter elkaar zonder pauze:
10 Pushups (50 reps)
15 Kettlebell Swings 40kg (75 reps)
25 Jumping Jacks (125 reps)
Kort maar krachtig.

Ha! Nu alweer 4 jaar rookvrij en al een tijd bezig met mijn conditie omhoog te rammen. Drie trappen opsprinten bijvoorbeeld merk ik nauwelijks meer, terwijl ik vroeger stond te hijgen als een postpaard.Heftig ja. Moet je dan geen stukjes long ophoesten inmiddels?![]()
Inderdaad, toen was mijn conditie echt waardeloos. Blij dat ik van die ongein af ben.
Thanks! Ga je gang en pik gerust ideeën hier!Zeau. Serieuze sessie hoor! Misschien dat ik zoiets ook eens probeer binnenkort. Gewoon omdat het kan![]()

+1
Zijn een soort circuitjes met (partial) oly lift varianten. Best vermoeiend!
#crossfit dus?Zijn een soort circuitjes met (partial) oly lift varianten. Best vermoeiend!

Het helpt wel met spierconditie op te bouwen. Maar het belangrijkste is dat je door de vele herhalingen goede vorm en techniek erin slijt. Het is dus zeker niet de bedoeling dat je er zo snel mogelijk doorheen jekkert....

Ja, heel veel 1 reps achter elkaar met iedere keer weer focussen op je set-up toch?Het helpt wel met spierconditie op te bouwen. Maar het belangrijkste is dat je door de vele herhalingen goede vorm en techniek erin slijt. Het is dus zeker niet de bedoeling dat je er zo snel mogelijk doorheen jekkert....![]()
Nee, doorgaans zo'n 6 reps achter elkaar. Als het echt nodig is inderdaad even resetten.Ja, heel veel 1 reps achter elkaar met iedere keer weer focussen op je set-up toch?
Dit inderdaad.WAC, weighlifting aerobic circuit, onderschat het niet. Veel Crossfitters zouden er baat bij hebben om dit eerst onder de knie te krijgen voordat ze gaan beginnen aan die WOD stuff met high rep oly lifts..

laddertjes

Nou, dat wordt het ook wel weer een beetje. Zal zondag wel niet super fit zijn vrees ik.

Laddertjes zijn geweldig!laddertjes
lekkere squats, is ook al conditie werk geworden