- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn dat niet eigenlijk 16 sets? Hou je steeds dezelfde rests aan tussen alle sets?Van 40+!
Vandaag weer hammer grip chinups met ladders:
4 sets:
1xBW
2xBW
3xBW
4xBW
In totaal 40 reps, chins gaan steeds iets makkelijker, voel het wel aan mijn handen.
Dat is Greyskull! 1 kg bij bench of OHP en 2 kg bij deads en squats. Je benched en pressed 3x per 2 weken en je squat 2x en deadlift 1x per week. Bij 10 reps of meer op de AMRAP set mag je verdubbelen.Per training of per week? Ik dacht die mag er 5-10 kg op gooien![]()
Ik zie een hele ladder als 1 set, ik doe een ladder in 1 sessie. Ik verspreid de ladders soms wel over de dag. Een pyramide is een pyramide en geen ladder en wordt in het ebook van Greyskull ook niet aangeraden.Zijn dat niet eigenlijk 16 sets? Hou je steeds dezelfde rests aan tussen alle sets?
1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4
Volgens mij kan een ladder een pyramide zijn als je 1,2,3,4,3,2,1 zou doen? Of je noemt het dan geen ladder meer?
Maar het is een van de "ladders" in het eerder gelinkte artikel: Pull up Ladder Workouts: What You Need to Know | The Pull-up Solution
Op dit moment is het niet nodig, maar misschien als ik erop vastloop.
Dat is inderdaad precies de bedoeling van ladders, ik kan 50 chins echt nog niet in 5 of 6 keer doen. Maar een ladder van 5 geeft bijvoorbeeld al 15 reps. Uiteindelijk kom je vrij efficiënt toch aan het beoogde volume.Ik doe ladders met meer treetjes dan 1 t/m 4 maar haal zo wel een bepaald reps waar ik niet aan zou kunnen komen op een gewone 6 sets 6 reps manier bijvoorbeeld.
Met zware lifts zal de rusttijd best lang zijn, dus denk dat dat niet veel uitmaakt. Ik zou zelf ladders met lichte gewichten (minder dan 85% ofzo?) ook niet gauw doen.
Ja, balans ging goed. Ze zijn echt wel pittiger dan ik dacht, des te meer reden om ze te doen dus! Grootste probleem waren mijn handen, die deden pijn als de hel op de hex DB's. Volgende keer 4 ronden proberen.Die gladiator push-ups vond ik echt verschrikkelijk.
Kon je jezelf een beetje in balans houden?
Ik probeer het een beetje bij te houden, vrouwen vinden scrubben best fijn, maar niet altijd...Dat kan ik mij goed voorstellen.. Comfortabel is anders! Inmiddels vast al flink wat eelt opgebouwd neem ik aan?

Ik probeer het een beetje bij te houden, vrouwen vinden scrubben best fijn, maar niet altijd...![]()
Tips?Ik jat gewoon de creme met scrub spul erin en wrijven maar. Het blijft redelijk zacht allemaal. Geen babyhandjes, maar toch!Daar moet ik dan ook maar eens aan beginnen vrees ik!Tips?
Ik jat gewoon de creme met scrub spul erin en vrijven maar. Het blijft redelijk zacht allemaal. Geen babyhandjes, maar toch!
Ziet er wel uit als een leuke uitdagingJa, balans ging goed. Ze zijn echt wel pittiger dan ik dacht, des te meer reden om ze te doen dus! Grootste probleem waren mijn handen, die deden pijn als de hel op de hex DB's. Volgende keer 4 ronden proberen.
(maar niet nu)Ik heb nog veel meer leuke uitdagingen voor je!Ziet er wel uit als een leuke uitdaging(maar niet nu)

Het eelt is niet helemaal weg, maar het zijn ook niet van die keiharde uitsteeksels meer.Vooral klote om de stang vast te pakken als je eelt er net af is![]()
Ja, het was best heftig gisteren, dus mijn systeem moet een beetje herstellen, ben ook geen 20 meer.Tevens een relaxt dagje begrijp ik.
Lekker eten, relaxen en dan gaan we morgen weer beuken man![]()