- Waardering
- 3.030
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee, dat viel mee. Kon iets minder legdrive geven. Het bankje verplaatsen was eigenlijk nog het vervelendste.Toch een lekkere bench!
Geen last van je rug gehad bij het benchen?
Inderdaad, ik sla ze om mijn duim en ik hou als een ekte BB-er een 1-1-3 reptempo aan en dat voel je prima.Hoe doe jij de band db flyes, lig je dan op de band?
Vervelend, hopelijk knapt het snel op. Je bench had er weinig onder te lijdenBah, afgelopen zondag schoot het uit het niets in mijn rug. Weer eens een ouderwets gevalletje van spit, niet heel heftig deze keer, maar genoeg om alle LB oefeningen even te laten voor wat het is. Ook OHP lijkt me nog geen strak plan. Dus dan maar eromheen trainen met een UB bench training. Zoals ik al zei, het is niet superheftig, dus ik hoop snel weer de draad op te kunnen pakken.

Ja, dat lijkt me wel een gedoe, terwijl dit heel gemakkelijk gaat.Ok ik heb er wel eens mee geëxperimenteerd, maar dan met de band onder de bank door en dat is een gekloot om de dumbells te pakken en met de band op de juiste plek te gaan liggen, ik zal het zo eens proberen.
Ja, het is een kleine hick up, maar het hoort er af en toe bij. Bench ging idd lekker!Vervelend, hopelijk knapt het snel op. Je bench had er weinig onder te lijden![]()
Ja, heb het al vanaf mijn twintigste ofzo en af en toe schiet het er weer eens in. Wel veel minder vaak nu ik consequent train btw.met rugpijn kun je weinig grote lifts uitvoeren inderdaad, goed warm houden en hopen dat het snel weer weg is.
lastig als je daar gevoelig op bent
Op de wc krijg ik bij het vegen vaak kramp in de latsWeer iets te ver moeten reiken naar het pleepapier?![]()

Ik ga er 2x per week conditietraining bij doe en soms een extra chinup sessie. Ik begin de cyclus gewoon weer van voor af aan, dus gewichten op squat en deadlifts heb ik eerder gedaan afgelopen weken, maar wil er rustig weer inkomen.
Start percentage is idd circa 75%, maar opwerken naar een triple en backoffsets zitten er niet in hoor, Bos.Das een mooie wave,
hoor je wel vaker starten met bv 75% 1RM opwerken naar een triple en afsluiten met een Back off
4stappen vooruit en dan weer 3 terug ...en dat steeds herhalen
Kun je lang volhouden................![]()
Start percentage is idd circa 75%, maar opwerken naar een triple en backoffsets zitten er niet in hoor, Bos.

OK dan, de rug is weer pijnvrij. Gelijk maar even de gelegenheid aangrijpen om het Think Strong programma te gaan proberen van Ben Pollack, ik heb er uiteindelijk voor betaaldIk ga er 2x per week conditietraining bij doe en soms een extra chinup sessie. Ik begin de cyclus gewoon weer van voor af aan, dus gewichten op squat en deadlifts heb ik eerder gedaan afgelopen weken, maar wil er rustig weer inkomen.