XXL Nutrition

Starx Log: Returning to Greyskull

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.421
Dan doe je dus geen weightliften meer? meestal is daar geen benchen bij als ik het goed heb.
Je kan ook je frequentie verhogen en de intensiteit wat lager met benchen...en dan opbouwen
Dat wil ik ook eens gaan proberen...I give it a try

best wel lastig om een goede balans te vinden
Oly liften wil ik in de zomer weer gaan doen. Je kan er op zich prima bij benchen, hoor. Maar het is geen vereiste oefening inderdaad.

Tot nu toe ben ik blij met deze frequentie en de gewichten en voel ik me nog steeds sterker worden. Verder blijf ik dus gewoon het Get Strong programma volgen zoals voorgeschreven, na één cyclus ben ik pas in staat om iets zinnigs te kunnen zeggen over zaken als volume en intensiteit. Tot dan laat ik het programma gewoon zijn werk doen, ik denk dat als ik mijn bench tot 100 KG breng dat mijn borst automatisch ook een stuk sterker is geworden.

Duidelijk....mooie doelen ;)

Je bent dan ook gestopt met je dagelijkse BW oefeningen?

Ik vind je blokken wel heel erg lang hoor Sterretje. Is dat nou wel verstandig?

• #2.426
Ik vind je blokken wel heel erg lang hoor Sterretje. Is dat nou wel verstandig?
Geen idee, het is wel de bedoeling dat je Get Strong een aantal cycli achter elkaar kunt doen en ik moet gewoon wat sterker gaan worden. Bij Get Big ga je trouwens na een poosje geleidelijk ook weer naar een krachtfase.

Geen idee, het is wel de bedoeling dat je Get Strong een aantal cycli achter elkaar kunt doen en ik moet gewoon wat sterker gaan worden. Bij Get Big ga je trouwens na een poosje geleidelijk ook weer naar een krachtfase.

We gaan het zien :) Ik ben zelf voor altijd allebei doen, hypertrofie en kracht. Alleen accenten op de een of de ander.

• #2.428
We gaan het zien :) Ik ben zelf voor altijd allebei doen, hypertrofie en kracht. Alleen accenten op de een of de ander.
Alles werkt volgens mij wel, zolang je frequentie, volume en intensiteit maar goed managed.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eerste training na flink zuipen en bunkeren tijdens de feestdagen. Ga er toch maar weer conditiewerk bij doen, want ik mis dat teveel. Alleen nog even uitvissen hoeveel keer per week ik dat ga doen.

KB Swing
15x16

Deadlift
5x60
5x80
3x100
2x110
1x120
2x135
2x135
2x135
2x135
2x135
2x135

Strict Press
5x20
5x30
3x40
1x45
2x50
2x50
2x50
2x50
2x50
2x50

Hammer Grip Chinups
4x5xBW

Band Goodmorning
4x10

Conditioning

3 rounds:
10 pushups
15 squats
20 situps
25 jumping jacks
30 sec plank

Klaar! Lekkere training toch wel.

Laatst bewerkt:
  • #2.429
Vandaag tabata's voor conditioning (1 tabata is 20 seconden voluit en 10 seconden rust, voor 8 rondes)

Tabata 1:
Mountain Climbers + Bicylce Crunches

Tabata 2:
Ice Skaters + Shoulder Taps

Voelt goed, ik denk niet dat dit mijn krachttraining in de weg zal zitten.

Laatst bewerkt:
Lekkere training na al dat gezuip en gevreet! :D

Behoorlijk doorgedraaid als je het mij vraagt...gooi en smijt werk

Wellicht teveel filmpjes van Branch Warren gekeken :p

Onconventionele oefeningen waar hij zieke pr's op heeft, he should be more known.
Hij is inderdaad een beetje crazy :P. Maar valt veel van hem te leren.

Zitten die dagelijkse bw oefeningen jou herstel trouwens niet in de weg? Ben je ook nog steeds aan het cutten?

• #2.437
Lekkere training na al dat gezuip en gevreet! :D
Thanks Freak, vandaag weer een lichte dag. Gisteren ook een beetje doorgehaald in de stad....:rolleyes:

Hij traint dan ook alleen voor kracht en specifiek voor worstelen en heeft aardige PR's op z'n naam staan.

Onconventionele oefeningen waar hij zieke pr's op heeft, he should be more known.
Hij is inderdaad een beetje crazy :P. Maar valt veel van hem te leren.

Ja soms een beetje over de top maar zo probeert die bekend te worden

"IT'S A MINDSET!"

The Bugez

Zitten die dagelijkse bw oefeningen jou herstel trouwens niet in de weg? Ben je ook nog steeds aan het cutten?
Nee, dat heeft zo'n lage impact dat dat goed te doen is en ik voel me er beter bij. Cutten staat ff stil, na oud en nieuw gaan we weer verder.:p

• #2.438
Light day vandaag:

Squat
5x20
5x20
5x60
2x80
4x87,5
4x87,5
4x87,5
4x87,5

Bench
5x20
5x40
4x62,5
4x62,5
4x62,5
4x62,5

BOR
5x20
5x40
5x60
5x60
5x60

15 minuten mobility en stretches. Weinig bijzonders, gewoon het nodige werk verricht.

Mooie onderhoudstreen ;)

Terug
Naar boven