- Waardering
- 437
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx! Ik merk op dit moment dat als ik 1x per week squat het gemakkelijker gaat. Dus misschien hou ik dat even aan, zeker nu ik licht aan het cutten ben. Wordt het toch nog een ABC schema.
mooie squat! met dit tempo hangt er aan het einde van je cyclus een flink gewicht aan die barbell!

Thnx! Ik merk op dit moment dat als ik 1x per week squat het gemakkelijker gaat. Dus misschien hou ik dat even aan, zeker nu ik licht aan het cutten ben. Wordt het toch nog een ABC schema.
Thanks! Vandaag weer een jaartje ouder geworden, dus hopen dat de lijn zich blijft voortzetten.![]()

Haha, de ouwe lullen met een goddelijk lijf club!
Ja, ik ben er nog niet helemaal uit qua squaten, misschien 1x zwaar en 1x licht kan ook nog. Maar misschien ook wel een standaard RPT split. Of ik blijf A-B trainen en kijk hoe dat gaat. Keuzes....

Ja, ik ben wel voor wisselen van schema om de 4-6 weken en dan leer je wat voor jou goed werkt en wat minder....
Dat kan... maar je weet niet of het ook optimaal werkt![]()
Gefeliciteerd nog! mooie training, lekker die deadlift

Touwtje springen vind ik echt zo'n kutoefening, kan dat touw echt stuktrekken als je keihard aan het gaan bent waarna je mist en het touw keihard tegen je rug krijgt.![]()