drbrik
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 509
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja touwtje springen... ben er ook een tijdje geleden mee begonnen. Begint zich in een rap tempo ook tot een haat/liefde verhouding te ontwikkelen. Hou van het efficiënte maar haat het afzien, valt soms echt tegen.

Als ik het volhou gewoon elke keer 10 minuten springen uiteindelijk. De 3 minuten van gisteren gingen alweer beter als de 2 minuten van de dag ervoor.
Thanks, Neet! Ja, dat vond ik dus ook. Wil toch wel iets aan conditie blijven doen en goed voor het kuitenwerk ook.Goeie squats! Dat touwtje springen kom je niet vaak tegen hier... maar waarom ook niet. Licht explosieve beweging en goeie coordinatie training.
Thanks. Ja, schouder voelde ik wel. Weet nu niet zeker of ik het ga doen zoals ik van plan was, misschien iets te veel van het goede voor me. Ook elleboog speelt iets meer op vandaag. Ga nog wat sleutelen aan de indeling. Desnoods kijken voor een wat traditionelere RPT split. Kan geen kwaad om eens een tijdje anders te trainen, als ik maar sterker blijf worden.

Dank! Kamer was best warm, maar toch een redelijke sessie. Volgende keer 6 reps zien te halen op 132,5 kg.
Uitkijken met die dips dan, heeft mijn schouders eens zwaar geneukt. Ms elke dag een paar minuten schoudermobiliteits drills doen, scheelt heel veel bij mij.
ben benieuwd naar de incline press, heb je de hammer curls er in vanwege je elleboog?

Nee, ik ga echt even een weekje rusten. Ik doe eigenlijk nooit een deload ook.jammer van je rug, ga je meteen een hele week rusten of meer een 'rustige trainingsweek'?
Yup, soms moet je het "the hard way" leren...helaas...Ms wat te slordig met de techniek geweest. Pr's niet té hard willen forceren, want dat zijn er soms heel dure.

Nee, ik ga echt even een weekje rusten. Ik doe eigenlijk nooit een deload ook.
Yup, soms moet je het "the hard way" leren...helaas...![]()