XXL Nutrition

Starx Log: Returning to Greyskull

Ja touwtje springen... ben er ook een tijdje geleden mee begonnen. Begint zich in een rap tempo ook tot een haat/liefde verhouding te ontwikkelen. Hou van het efficiënte maar haat het afzien, valt soms echt tegen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja touwtje springen... ben er ook een tijdje geleden mee begonnen. Begint zich in een rap tempo ook tot een haat/liefde verhouding te ontwikkelen. Hou van het efficiënte maar haat het afzien, valt soms echt tegen.

Tja, ik heb echt een bloedhekel aan hardlopen, dus dit is voor mij dan wel een mooi alternatief. Vanavond nog even 3 minuten gesprongen.

Als ik het volhou gewoon elke keer 10 minuten springen uiteindelijk. De 3 minuten van gisteren gingen alweer beter als de 2 minuten van de dag ervoor.

Als ik het volhou gewoon elke keer 10 minuten springen uiteindelijk. De 3 minuten van gisteren gingen alweer beter als de 2 minuten van de dag ervoor.

Probeer ik ook altijd, maar ik word te chagrijnig als dat touw teveel m'n poten raakt. Ben nogal een autist.

Training van donderdag 11 juni met een maatje:

Squat (High Bar)
5x20
5x40
5x65
3x90
2x105
1x120
Belt om!
4x132,5 PR!
5x125
6x112,5

Chin Ups
5x4xBW

Dips
5x6xBW (Voelde de sessie van dinsdag nog behoorlijk!)

Reverse Flyes
3x10x6

Shoulder Dislocations
Een hele zooi.

Jump Rope
4 min.

Klaar! Whey shaky!

Goeie squats!
Dat touwtje springen kom je niet vaak tegen hier... maar waarom ook niet. Licht explosieve beweging en goeie coordinatie training.

Goede treen weer.
Last van de schouders?

mooie squats!

Goeie squats! Dat touwtje springen kom je niet vaak tegen hier... maar waarom ook niet. Licht explosieve beweging en goeie coordinatie training.
Thanks, Neet! Ja, dat vond ik dus ook. Wil toch wel iets aan conditie blijven doen en goed voor het kuitenwerk ook.

Goede treen weer. Last van de schouders?
Thanks. Ja, schouder voelde ik wel. Weet nu niet zeker of ik het ga doen zoals ik van plan was, misschien iets te veel van het goede voor me. Ook elleboog speelt iets meer op vandaag. Ga nog wat sleutelen aan de indeling. Desnoods kijken voor een wat traditionelere RPT split. Kan geen kwaad om eens een tijdje anders te trainen, als ik maar sterker blijf worden. :)

Dank! Kamer was best warm, maar toch een redelijke sessie. Volgende keer 6 reps zien te halen op 132,5 kg.

Uitkijken met die dips dan, heeft mijn schouders eens zwaar geneukt.
Ms elke dag een paar minuten schoudermobiliteits drills doen, scheelt heel veel bij mij.

Uitkijken met die dips dan, heeft mijn schouders eens zwaar geneukt. Ms elke dag een paar minuten schoudermobiliteits drills doen, scheelt heel veel bij mij.

Ja, ik denk dat 1x per week prima is, want ik had dinsdag en woensdag nergens last van. Ga idd wat meer schoudermobiliteit erin gooien: vooral dislocations en wat raises denk ik. Ik heb snel even een klein opzetje gemaakt voor mijn RPT schema:

Dag 1:
Deadlifts RPT (3-5)
Overhead press RPT (3-6)
Chin Ups 7x3
Barbell rows 2x10

Dag 2:
Dips RPT (3-6)
Incline Bench Press RPT (2x6-8)
Hammer Curls 3x8-10
Push Ups 5x10

Dag 3:
Squats RPT (3-6)
Romanian Deadlifts 2x10
Calve Raises 2x10
Abs

Krijgen mijn pezen net even iets meer rust.

Laatst bewerkt:
ben benieuwd naar de incline press, heb je de hammer curls er in vanwege je elleboog?

ben benieuwd naar de incline press, heb je de hammer curls er in vanwege je elleboog?

Incline bench heb ik een tijdje gedaan met 5/3/1 en nog wat keren dit jaar. Best een leuke oefening.
Tja, curls erin omdat ik 2x chinnen iets teveel in mijn elleboog voel inderdaad. En hammer curls is dan weer de beste optie voor de elleboog. :)

Training van zondag 14-6:

Deadlift
5x60
5x80
3x100
2x115
1x30
Belt om
3x145 PR
Voelde niet goed in mijn rug, dus maar gestopt. Ik denk dat mijn vorm niet OK was. Ga er gelijk maar even een rustweekje aan vastplakken. :o

jammer van je rug, ga je meteen een hele week rusten of meer een 'rustige trainingsweek'?

Ms wat te slordig met de techniek geweest. Pr's niet té hard willen forceren, want dat zijn er soms heel dure.

Rug voelt alweer wat beter. Weinig tijd dus een snelle upperbody training vanochtend.

Chin Ups
10x3xBW

Dips
5x3xBW
5x3xBW+5KG

Bij chins weer wat last van de elleboog, dips gingen gemakkelijk.

Terug
Naar boven