- Waardering
- 437
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al eens een hammer/neutrale grip geprobeerd bij de chins? Gebruik die meestal als ik m'n elleboog wat wil ontlasten.
Ik vrees dat ik chins er maar uit ga halen en me beperk tot rows en wat curls.Haha, zal best meevallen hoor. Het dippen ging echt heel gemakkelijk. Squat en deadlift ga ik weer even opnieuw opbouwen. Rustweekje heeft me wel goed gedaan, deze week ook weinig kans om te trainen ivm met werk, dus volgende week zal ik aardig fit zijn hoop ik.He, hou eens op met die pijntjes.... het gaat je nu progressie kosten.

Pijn in de elleboog is inmiddels weer vrijwel weg, maar haal de chins er toch maar even uit.balen van die elleboog, maar mooi dat die rug wel weer beter voelt.

)even gelezen, lijkt me een mooie training, waarschijnlijk lekker zweten?
Kettlebells.... dat is weer iets heel anders. Meer cardio dan een massa bouwer denk ik he? Succes met je 10.000![]()
, maar is inderdaad voor conditiewerk en grip. Hoewel ik mijn hams nu toch ook behoorlijk voel.Ja, behoorlijk. Zal met de stijgende temperaturen nog wel erger worden en met een 24 KG kettlebell. Ik moet zeggen dat ik bij een tabata meer sta te zweten, maar dan doe je ca. 100 swings in 4 minuten. Mooi programma, hoor.
tabata ook altijd heerlijk, helemaal met deze temperatuur