- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Breek je dit nog in sets op? Want een lange set van 30 betekent dat je alleen bij delaatste paar reps nuttige arbeid verricht.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Breek je dit nog in sets op? Want een lange set van 30 betekent dat je alleen bij delaatste paar reps nuttige arbeid verricht.
Dank Droop!
Hoho, zet je eigen vent maar aan het werk! Mijn vrouw doet dat ook!Die cardio mag je hier ook wel even komen doen
Lekker getraind!

Ja, dit is in sets (al was de laatste in 2 sets van 15). Ik neem gewoon een repgoal en doe het in zo min mogelijk sets.Breek je dit nog in sets op? Want een lange set van 30 betekent dat je alleen bij delaatste paar reps nuttige arbeid verricht.
Als een waanzinnige. Je kan er wel weer goed doorheen kijken, dus ik ben er blijkbaar heel erg goed in!Hoe lap jij in godsnaam je ramen als dat cardio is?![]()

Klaar, eindelijk weer een beetje serieus gewicht op BOR's na een lange tijd.

Thanks! Rows gaan me altijd vrij goed af.
Hehe, dit was de lichte squat dag exact volgens het programma. Maar vond het idd wel even best zo.

Thanks, ze gingen best lekker!
Gewoon normale BOR. Geen Pendlays, lekkere stretch onderin.Pendlay Rows?
Onderhands?
T&G of deadstop?
lekker naar lucht happen?
Flink je core blocken......nice exercise....goed voor je bench ook
gewoon lekker spanning er op houden, is altijd wel een goede oefening om te doenGewoon normale BOR. Geen Pendlays, lekkere stretch onderin.
Thanks, ze gingen best lekker!
Gewoon normale BOR. Geen Pendlays, lekkere stretch onderin.

Yup, ben zelf niet zo'n Pendlay Row fan.gewoon lekker spanning er op houden, is altijd wel een goede oefening om te doen
Lijkt me met mijn korte armpjes niet nodig, tenzij ik er grotere plates aan ga hangen misschien.je kan evt nog op een verhoging gaan staan voor nog meer strech![]()
Zoals je ziet doe ik ook gewoon een full body schema. Het enige verschil is dat ik er niet iedere training meer gewicht bij kan gooien, maar heeft in feite dezelfde compounds als een programma als Stronglifts.Lijkt wel een stronglifts workout, komt mij in ieder geval erg bekend voorAlleen zijn de gewichten wel wat hoger dan bij mij
![]()

Huh, nee... Gewoon bend over rows.