- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deadlifts zijn de main pulls in dit HLM schema. Op dag 1 doe je medium deadlifts, op dag 2 is de lichte pull variant de BOR en op dag 3 doe je dan weer zware deadlifts.Wat is in dit schema een beetje de manier voor de Deadlift. Ik ga wel goed op mijn eigen brouwsels maar met deadliften lukt dat me niet.
En in welke volumes?Deadlifts zijn de main pulls in dit HLM schema. Op dag 1 doe je medium deadlifts, op dag 2 is de lichte pull variant de BOR en op dag 3 doe je dan weer zware deadlifts.
Top dank je. Ik ga bij mij ook een kleine aanpassing maken adh van deze info.Het volume op dag 1 is 3 sets met 6-4-reps (iedere week een rep minder met hoger gewicht), en op dag 3 is het 1 set met 6-4 reps. Als je met een 3 weekse cycle werkt kan je iedere 3 weken weer wat hoger in intensiteit gaan.
Het is een beetje uitproberen met de percentages, maar zou op dag 1 zo rond de 60% beginnen en dan opbouwen, en op de zware dag zo rond de 80% gaan zitten.Top dank je. Ik ga bij mij ook een kleine aanpassing maken adh van deze info.
Kort maar krachtig! We gaan weer 3x per week conditieshit erbij doen.
vermoeiend hoorValt best mee, hoor.

Te weinig volume voor wat precies, Neet? Kijk je alleen naar deze training of kijk je naar een complete trainingsweek?Tja, ik weet dat jij vrij zeker van je zaak bent... maar ik vind het toch vrij weinig volume.
eigenlijk alleen naar vandaag, het is lastig om het longitudinale verband tussen trainingen bij te houden bij allerlei mensen (althans .... ik vind dat lastigTe weinig volume voor wat precies, Neet? Kijk je alleen naar deze training of kijk je naar een complete trainingsweek?
)Je hebt zelf het schemaeigenlijk alleen naar vandaag, het is lastig om het longitudinale verband tussen trainingen bij te houden bij allerlei mensen (althans .... ik vind dat lastig)
maar je geeft het antwoord eigenlijk al....
, dus kijk eens naar de sets, reps en percentages. Zelfs barebones is het veel volume en kan je er kracht en massa op winnen. En dan doe ik nog wat shizzle als chins en abs bij. Vandaag is wel de lichtste dag van de week, dus wat dat betreft zou je gelijk hebben als ik dit 3x per week zou doen.Light day voor squats inderdaad en de light pull (BOR). Gelukkig, want 3x per week medium/zwaar squaten voor een ouwe kerel als ik lijkt me geen strak plan!Weinig volume op Squat, rest valt jog wel mee toch?