- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aka hip thrust?
Ja, bijna hetzelfde inderdaad.
Verder mevrouw Starx wat begeleidt met haar training en voor het eerst zelf barbell glute bridges gedaan.![]()

Ja, de jeugd van tegenwoordig is wel wat meer gewoon wat dat betreft.

Ik geloof het wel.

Thanks man! Ze gingen lekker!
Thanks, basic compounds voor basic mass en basic strength!Ziet er goed uit. Lekkere simpele maar zware training, houd ik wel van! Die chinups is dat één set van 25?
Zo ja, respect.
Ah, duidelijk. Nog steeds lekker hoor, ik red nu ook net 5 reps per set met lichaamsgewicht. Daarna maar een weighted belt gebruiken voor die back width!Thanks, basic compounds voor basic mass en basic strength!
Nee, chins was een rep total, denk in iets van 7 setjes gedaan. Ik heb heel lang gestruggled met chins (zeker na een nasty ellenboogontsteking) en sets hoger dan 5 vind ik lastig, zeker na deads.
Ja, dat is ook het gekke, ik kan gerust setjes van 3 maken met nog 10 kg extra aan een belt. Maar goed, ik vind het werken met een rep goal voorlopig prima werken om volume te pakken op chins. Misschien voor jou ook een optie tot de reps wat hoger worden.Ah, duidelijk. Nog steeds lekker hoor, ik red nu ook net 5 reps per set met lichaamsgewicht. Daarna maar een weighted belt gebruiken voor die back width!
Ja, het is ook een soort assistance oefening. Het helpt uiteindelijk meerdere lifts om een sterke rug te hebben, zelf je bench. Hogere reps ben ik ook voor. En ook variaties: Pullups, Chin-ups, wide grip, supinated, etc.Ja, dat is ook het gekke, ik kan gerust setjes van 3 maken met nog 10 kg extra aan een belt. Maar goed, ik vind het werken met een rep goal voorlopig prima werken om volume te pakken op chins. Misschien voor jou ook een optie tot de reps wat hoger worden.
Yup, een sterke bovenrug met voldoende massa helpt je bij vrijwel alles. Pullups ben ik af en toe aan het doen met kleine laddersetjes. Vind ze nog best pittig.Ja, het is ook een soort assistance oefening. Het helpt uiteindelijk meerdere lifts om een sterke rug te hebben, zelf je bench. Hogere reps ben ik ook voor. En ook variaties: Pullups, Chin-ups, wide grip, supinated, etc.
Probeer eens negativesYup, een sterke bovenrug met voldoende massa helpt je bij vrijwel alles. Pullups ben ik af en toe aan het doen met kleine laddersetjes. Vind ze nog best pittig.