- Waardering
- 3.030
Dat maakt het al een heel stuk zwaarder!Heb ze overigens wel allemaal ATG en paused gedaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat maakt het al een heel stuk zwaarder!Heb ze overigens wel allemaal ATG en paused gedaan.
Tja, er moet wel een beetje uitdaging in zitten. De 3-0-3 tempo squats lijken me wel zwaar, zaten die niet in jouw schema van The Bridge?
Ja, daar zitten 303 squats in. Echt gruwelijk! Heerlijk om te doen, maar je moet goed herstellen om ze te kunnen volhouden.Tja, er moet wel een beetje uitdaging in zitten. De 3-0-3 tempo squats lijken me wel zwaar, zaten die niet in jouw schema van The Bridge?
Nee, ik doe het Garage Gym Warrior schema van Andy Baker. Dat is een HLM schema inderdaad.hej @Starx6673
Doe jij GS LP, maar dan aangepast met Mike Israetels methode ?
2 tot 3x per week Squatten, kan je genoeg herstellen dan ? Ik weet dat het afwisselend zwaar-medium-licht is, maar toch. Vroeg me dat wel af.
Dank!
Thanks! Denk zo'n 1 uur 15 minuten ofzo. Is inderdaad weer 3x per week.Lekker man! Hoe lang doe je over zo een training, en train je nu gewoon 3 maal per week?
Thanks! Denk zo'n 1 uur 15 minuten ofzo. Is inderdaad weer 3x per week.
Nee, dit is de volgorde van het programma. Kan ook niet anders met 2x per week squats en deadlifts in 1 sessie. Bij Greyskull LP kon het gemakkelijk, daar squat je 2x en deadlift je 1x op aparte dagen.Ah dat is netjes moet ik zeggen! Beviel het starten met de UB oefening voor de dag trouwens niet meer, of schrijft dit programma simpelweg iets anders voor?
Nee, dit is de volgorde van het programma. Kan ook niet anders met 2x per week squats en deadlifts in 1 sessie. Bij Greyskull LP kon het gemakkelijk, daar squat je 2x en deadlift je 1x op aparte dagen.
.Ik squat nu 3x per week, waarvan 1x licht en het gaat best lekker eigenlijk. 2x per week deadlift is even wennen, maar je lichaam past zich gewoon aan.Ik snap hem! Het is natuurlijk wel lekker om tussen de SQ en DL een press te doen inderdaad.
Drie keer per week squaten vond ik zelf niet fijn trouwens. GSLP is dan ook een schema wat mij enorm aanspreekt moet ik zeggen. Aan de andere kant, na louter DL te hebben gedaan voelt het net alsof je niks hebt gedaan voor je LB.
Thanks! Weekje Gran Canaria, even helemaal niks doen!Prima workout en waar ga je heen? Zonnetje opzoeken is altijd goed.

Niks doen.....Vergeet niet te eten!!Thanks! Weekje Gran Canaria, even helemaal niks doen!![]()