- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Thanks!
Heya en welkom! De temperaturen gaan wat omlaag, dus hopelijk morgen weer een sessie.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!
Heya en welkom! De temperaturen gaan wat omlaag, dus hopelijk morgen weer een sessie.

Ja, ik stel de 10000 swings maar even uit. Het is gewoon niet te doen in zo'n zweethok.

Die is het inderdaad, maar ik ga hem even uitstellen en na mijn vakantie in september opnieuw starten. Is gewoon te heet in een kleine trainingsruimte zonder airco.Die challenge van Dan John? Staat op m'n lijstje om me er eens aan te wagen, durf niet goed![]()
Best wel, soms. Vandaar dat ik toch maar wat magnesium gebruik, anders vliegt er een 24 KG zware kogel door de spiegel. Vindt mevrouw Starx niet zo leuk denk ik...mooie training weer,
ben je met die temperatuur en swings niet bang dat ze door dat zweet in eens uit je handen glippen?

Haha, in de film is zoiets wel geinig. In het echt lijkt het me een stuk minder! :ROFL: Squats ga ik weer even lekker opbouwen de komende tijd. Niet te hard gaan.Heb m'n KB eens bijna door onze schuifraam geknald, dat scheelde toen niks. En nice squats man.
Thanks! Dips zijn wel mijn ding, hoor. 10 KG eraan moet wel kunnen volgende keer. En yup, ik doe voorzichtig met mijn sloopkogel...Lekkere SQ en dips! Kijk maar uit met die russische moord kogel dan![]()

Ik heb geen tuin in ieder geval. En om nou een beetje op straat te gaan swingen...![]()