Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zekah!

Thanks bro!
Komt goed, dat eten zal wel lukken denk ik...Niks doen.....Vergeet niet te eten!!
Veel plezier samen![]()

Yup hard genoeg. Deads gaan verbazingwekkend hard zelfs na zware squats en presses.Lekkere training zeg!! Gaat het nog een beetje hard allemaal?![]()
Thanks, squats gaan lekker! Nog een weekje werken en dan lekker een weekje helemaal niets doen.Lekker squats gedraaid hoor.
Klinkt heerlijk zo'n weekje. Hopen op goed weer!
Stukken beter! Dank!
Thanks man! Eerst nog een paar trainingsessies deze week en dan opladen met een week lang all-inclusive buffetten!Fijne vakantie alvast! Lekker opladen voor meer gainz![]()
Daarna maar weer een weekje stevig cutten...
Top, leuk kanaal idd!Goed om te lezen.
Over snelle (en ramsterke) deadlifts gesproken, dit kanaal is echt een aanrader!
Team Strongwood
Thanks man! Eerst nog een paar trainingsessies deze week en dan opladen met een week lang all-inclusive buffetten!Daarna maar weer een weekje stevig cutten...
![]()

Het probleem van afvallen tijdens een vakantie ken ik helaas niet...er zit altijd een paar KG bij. Gelukkig is het maar een weekje deze keer, dat zal wat schelen!Klinkt als een super plan! Gran canaria vond ik zelf erg leuk! Het cutten daarna was bij mij nooit echt nodig, ik was meestal een stuk lichter op de een of andere manier... at ik te weinig?![]()

Met je telefoon te spelen bedoel je.Lol, nog 2 trainingen zei ik, jongens! Ik sta nu gewoon keihard te squaten, ik vertrek maandag pas!![]()

5 minuten als een ekte powerlifter!Met je telefoon te spelen bedoel je.
I know.. pauzes tussen setjes.![]()

Nee hoor, ik neem mijn buikspierwerk vrij serieus. Een sterke core helpt bij alles.Iets in mij zegt dat die laatste oefening niet als grap bedoeld is![]()