XXL Nutrition

Starx Log: Returning to Greyskull

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.861
Training van vandaag:

Squat
5x20
5x20
5x60
3x80
2x100
4x115
4x115
4x115

OHP
5x20
5x30
3x40
2x45
4x52,5
4x52,5
4x52,5
4x52,5

Deadlift
5x60
5x80
3x100
2x120
1x130
4x145

EZ Bar Curls
10x18
5x28
8x38
10x28
10x28

Goeie train, squats en deadlifts gingen hard omhoog. Presses beginnen wel wat zwaarder te worden, maar heb nog geen grinders hoeven te doen. Misschien zondag nog een laatste traininkje voor de vakantie...

Ziet er weer goed uit.

Je hebt je vakantie wel verdiend hoor Star.....mooie progressie de laatste tijd ;)

• #2.864
Laatst bewerkt:
Thanks man!

Ja, Garage Gym Warrior werkt echt als een tierelier, ik heb nauwelijks meer een gefrituurde onderrug ondanks (of dankzij) de hoge frequentie op squaten en deadliften. Ik ga er na mijn vakantie nog even mee door, daarna een hypertrofie blok.
Die Andy is wel een vakmannetje hé? ;)

Beste training, gewichten gaan goed!

• #2.867
Die Andy is wel een vakmannetje hé? ;)
Yup, mooie schema's. En ze werken prima.

Beste training, gewichten gaan goed!
Thanks, Saik!

-----------------------------------------------------------------------------------------
OK, laatste training voor een weekje vakantie. Daarna pakken we het schema gewoon weer op.

Squat
10x20
5x60
3x80
2x100
6x115
6x115
6x115
6x115

OH Press
5x20
5x30
3x40
6x47,5
6x47,5
6x47,5

Deadlift
5x60
5x80
3x100
6x120
6x120
6x120

Band Pull Apart
50x

Lekkere training, squats gingen weer hard vandaag. Ze zijn overigens allemaal high bar, want dat voelt gewoon het beste voor mij. Als het echt zwaar wordt zal ik weer eens low bar proberen.

Lekkere training, en een hele fijne vakantie gewenst.

Nette laatste training. En dan is het ook een week geen fysieke inspanning meer?
Veel plezier iig!

Geniet er van :klink:

Geniet! Maar dat zal wel goed komen :)

Ze zijn overigens allemaal high bar, want dat voelt gewoon het beste voor mij. Als het echt zwaar wordt zal ik weer eens low bar proberen.

Lekkere trainingen laatste tijd. Als high bar beter voelt dan lekker high bar blijven squatten zou ik zeggen...ook als het zwaarder wordt. Je kunt op gegeven moment natuurlijk ff tijdelijk naar low bar switchen om op te werken naar een max 1RM oid maar wellicht squat jij high bar wel meer als low bar.. Goede vakantie Star! :)

Ligt er ook maar net aan wat je ambitie is. Als je, net als ik, geen serieuze pl-ambities hebt en je elleboogklachten krijgt van lowbar squats, zie ik niet in waarom je het zou proberen. De voordelen van lowbar wegen dan niet op tegen de klachten.

:bierbang: Fijne vakantie!

• #2.879
Zo, weekje vakantie zit er weer op en we zijn weer terug in NL. Flink wat zonuurtjes kunnen pakken en voel me prima. Ook een weekje even helemaal niet trainen was best lekker, maar sta alweer te popelen!

Lekkere trainingen laatste tijd. Als high bar beter voelt dan lekker high bar blijven squatten zou ik zeggen...ook als het zwaarder wordt. Je kunt op gegeven moment natuurlijk ff tijdelijk naar low bar switchen om op te werken naar een max 1RM oid maar wellicht squat jij high bar wel meer als low bar.. Goede vakantie Star! :)
Thanks, trainingen gaan idd goed. Highbar voelt het lekkerst en ook het meest "atletisch" (bij gebrek aan een betere omschrijving). Maar ik zou toch graag de techniek van lowbar goed onder de knie willen krijgen, wat op zich ook wel een reden is om het een tijdje wat vaker te doen in de toekomst. Voorlopig blijft het nog even highbar in ieder geval.

Ligt er ook maar net aan wat je ambitie is. Als je, net als ik, geen serieuze pl-ambities hebt en je elleboogklachten krijgt van lowbar squats, zie ik niet in waarom je het zou proberen. De voordelen van lowbar wegen dan niet op tegen de klachten.
Ik heb momenteel inderdaad geen PL ambities en dan nog zijn er ook powerlifters die in competitie met een highbar positie squaten. Bij de keren dat ik lowbar heb gedaan kreeg ik geen elleboog of polsklachten in ieder geval.

Thanks, was lekker!

Terug
Naar boven