Fitness Seller

Starx Log: Returning to Greyskull

20reps squatten lekker hoor!,
mooie deadlifts

Trainingen zien er goed uit, hoe zit het ondertussen met je elleboog?

• Topic Starter Topic Starter
Kort maar krachtige train.

Yup, zo heb ik ze graag!

Training van 16 juli 2015:

Squat
8x20
5x40
5x60
3x95
1x105
3x117,5
3x117,5
6x117,5

Dips
3x3xBW
2x5xBW+12,5
1x6xBW+12,5 PR!

BB Row
8x20
8x40
8x50
2x8x62,5

Klaar! Lekker een lang weekend weg! :cool:

mooie squats

geniet van je weekend

mooie squats

geniet van je weekend

Thanks man, was een top weekend! :)

Heb de kb swings ook weer opgepakt :D
Heb je deze wel is gezien: http://www.t-nation.com/training/ten-thousand-swings-to-fat-loss ?
Lijkt me echt bruut om die challange ooit nog is te doen.

Ook niet misselijk inderdaad! :eek:

Ik ga het swingen er sowieso ook wel even inhouden voorlopig. Hopelijk in oktober ofzo beginnen met het programma.

Rare training laat op de avond. Schouders eens gedaan volgens dit schemaatje: http://www.t-nation.com/training/shoulder-shocker

Ik geloof niet echt in het verhaaltje over de negatieve kant van de overhead press, maar wel eens leuk om 's wat anders te proberen. Ik merkte wel dat weighted dips een stuk zwaarder waren als ik de training daarvoor had gepressed, dus vandaar even dit experiment.

Schouder circuitje:
Twee rondes:
Seated Plate Front Raises 12x10 KG
Seated DB Side Lateral Raises 8x8 KG
Seated DB Clean and Press 8x8 KG

Kettlebell Swings:
150x24 KG

Band Pull Aparts:
100x

Laatst bewerkt:
Weer eens wat anders, altijd leuk zoiets uitproberen. Ik moet het verhaaltje nog eens lezen... :)

Weer eens wat anders, altijd leuk zoiets uitproberen. Ik moet het verhaaltje nog eens lezen... :)
Yup, ik kan wel even zonder OH Press. :cool:

Training van 22-7-2015:

Squat
8x20
5x40
5x60
3x85
2x95
1x105
3x118,5
3x118,5
8x118,5 VPR!

Dips
3x3xBW
2x5xBW+12,5
1x7xBW+12,5 VPR!

DB Rows
10x16
10x24
3x10x30

Kettlebell Swings
100x24

Band Pull Aparts
100x

Klaar! Lekkere training ondanks warm trainingshok. :)

Goeie skwaats, maar één dagje tussen presstrainingen voel je idd aan je kracht. Ik heb zelf ook een lichte en een zware dag ondanks dat er meer dagen tussen zitten.

Verschrikkelijk verhaal om eerlijk te zijn over die shoulder shocker, wat een ego! Maar die pull aparts zijn niet verkeerd hoor denk ik.
Lekkere progressie in je train weer, gaat goed de laatste tijd!

Goeie skwaats, maar één dagje tussen presstrainingen voel je idd aan je kracht. Ik heb zelf ook een lichte en een zware dag ondanks dat er meer dagen tussen zitten.
Thanks! Ik ga de komende tijd vooral squaten, dippen, rowen en swingen met een lichte dag en een zware dag voor de squats en dips. En 1x per week het schouder circuitje. :)

Verschrikkelijk verhaal om eerlijk te zijn over die shoulder shocker, wat een ego! Maar die pull aparts zijn niet verkeerd hoor denk ik. Lekkere progressie in je train weer, gaat goed de laatste tijd!
Tja, T-Nation is vaak wel erg sensatie belust. Maar sommige artikelen en methoden zijn het zeker waard om (al dan niet in aangepaste vorm) uit te proberen.

mooie training met lekkere vprs!

Tja, T-Nation is vaak wel erg sensatie belust. Maar sommige artikelen en methoden zijn het zeker waard om (al dan niet in aangepaste vorm) uit te proberen.

moet zeggen dat er leuke info op staat maar kan me herinneren dat ik ook niet zo weg was van oa hun squat demonstratie

Upperbody training vanavond :o

Dips
3x3xBW
3x8xBW+10kg VPR

DB Rows
10x16
10x24
4x8x30

Seated Plate Front Raises
2x10x10

Seated DB Side Lateral Raises
2x10x8

Seated DB Clean and Press
2x10x8

Hammer Curls
2x8x12,5

Band Pull Aparts
100x

Niet veel bijzonders, moest me er effe toe zetten vandaag...

die dips netjes! :flexbiceps:

Lekkere tren meet

Dank mannen! Deze week rustig aan en vanaf volgende week wil ik kijken of ik een UB/LB kan gaan doen. Ik train nu al een tijdje FB, dus lijkt me wel leuk om te proberen. Nog even vogelen met de oefeningen.

Terug
Naar boven