- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteindelijk helemaal niets, maar we zijn gewoon gek op ouwehoeren.

Yep, daar ben ik het wel mee eens. Dat speelt volgens mij een redelijke rol.Hmmm, is een @9 rep bench even belastend als een @9 ohp en vice versa? Het kost evenveel moeite en is relatief even zwaar, maar het absolute gewicht is toch een stuk lager voor de ohp. Volgens mij speelt dat ook mee.
Ik heb werkelijk geen idee, laatste 1 rm is van meer dan een jaar terug en was 175 kg. Zou nu zeker meer moeten zijn en hoop in 2018 nog wel die 200 een keer te trekken.
Rik zit wat ver weg denk ik, maar dit vind ik wel een goeie inderdaad. Uiteraard met een Suffer Beautifully shirt aan!Ik wil niet steeds in herhaling vallen, maar ik weet wel een goede plek waar je die 200 kg zeker gaat pullen dan. Neem @Rik76 ook meteen mee dan slaan we 2 vliegen in 1 klap...
wat boeit het?

Ik ga er vanuit dat het gewoon keihard gaat lukken. Thanks man!
Kort maar krachtig. Die @7 is dat seconden voor slow reps?Ingekorte training vandaag, geen Pendlay rows. Gisteren toch al extra upperback gedaan, dus kan prima.
Squat High Bar
105x6 @6
112,5x6 @7
122,5x6x3 @8
Bench
65x6 @6
70x6 @7
77,5x6x3 @8
Kort maar vermoeiend, straks BBQ en brewski's!

Kort maar krachtig. Die @7 is dat seconden voor slow reps?![]()

Kort maar krachtig. Die @7 is dat seconden voor slow reps?![]()

Gezellig!