Fitness Seller

Starx Log: Returning to Greyskull

goeie pr's weer hoor :thumbup:
gaat lekker zo.

Gaat goed de laatste tijd man! Beetje warmte doet je spieren blijkbaar goed :D

Goede training man, ook niet vies van wat hogere reps zo te zien. Heel goed. Moge de goden van de pomp ons gunstig gezind zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.085
Goed bezig! Benieuwd hoe die sleeves bevallen. Moet die van mij ook eens gaan vervangen. ZIt te twijfelen tussen die yellow jack titans, sbd's of STrong sleeves..

• #3.087
Goed bezig! Benieuwd hoe die sleeves bevallen. Moet die van mij ook eens gaan vervangen. ZIt te twijfelen tussen die yellow jack titans, sbd's of STrong sleeves..
Is al een helse klus om die dingen aan te krijgen! :roflol:

Ik denk dat je met elk van die 3 wel goed zit. Zat tussen de Titan's en deze te twijfelen en maar gewoon de knoop doorgehakt op basis van welke ik er beter uit vond zien....:o

Is al een helse klus om die dingen aan te krijgen! :roflol:

Ik denk dat je met elk van die 3 wel goed zit. Zat tussen de Titan's en deze te twijfelen en maar gewoon de knoop doorgehakt op basis van welke ik er beter uit vond zien....:o

Haha ja dat is dus ook het issue met kiezen van de maat via een website. Ik wil ze gewoon voor de warmte en beetje stabiliteit van de knieschijf, niet zo zeer voor de rebound, geloof dat ze dat comfort fit vs meet fit noemen. Welke maat heb je dan genomen?

• #3.089
Haha ja dat is dus ook het issue met kiezen van de maat via een website. Ik wil ze gewoon voor de warmte en beetje stabiliteit van de knieschijf, niet zo zeer voor de rebound, geloof dat ze dat comfort fit vs meet fit noemen. Welke maat heb je dan genomen?
De grootste! Kan je nagaan als ik de wedstrijdversie had genomen! :eek:

Ze rekken wel op hoor, na een paar weken gebruik. Straks wordt UITtrekken het grote probleem... als ze nat van het zweet zijn. Gaan ook lekker ruiken na een poosje ;)

• #3.091
Ze rekken wel op hoor, na een paar weken gebruik. Straks wordt UITtrekken het grote probleem... als ze nat van het zweet zijn. Gaan ook lekker ruiken na een poosje ;)
Ja, de meur van wat te lang door gedragen kneesleeves is echt ranzig! :D

Ik heb SBDs en die bevallen heel erg goed. Maar ik zou ook wel eens een setje Yellow Jacks willen proberen.

• #3.093
Ik heb SBDs en die bevallen heel erg goed. Maar ik zou ook wel eens een setje Yellow Jacks willen proberen.
Ja, denk je dat het een enorm verschil zal maken of zal het te verwaarlozen zijn?

Training van vandaag:

Ik ging deadlifts weer zwaarder pakken, dus RPE 8 op elke set ging waarschijnlijk niet meer lukken. Ook op zoek gegaan naar een alternatief voor frontsquats en in het schema staan belt squats, dus met een beetje creativiteit kunnen beltsquaten: heerlijke oefening die je vooral in je quads voelt en totaal niet in je rug! Nice!

Deadlift
130x6 @6
135x6 @7
145x6 @8
145x6 @9 VPR/PR
137,5x6 @8

Close Grip Incline Bench
52,5x8 @6
57,5x8 @7
62,5x8 @8
62,5x8 @8
62,5x8 @8,5

Belt Squat (MYO reps)
32 kg Kettlebell x16+5+5+5+4

Rug voelde wat zeurderig na deadlifts, maar is vrijwel verdwenen na de beltsquats....

Volgende week een low stress week, dan kan ik weer een beetje bijkomen! :p

Laatst bewerkt:
Nice VPR/PR en nog 1 repje in de tank :thumbs:

• #3.095
Thanks Bos. Denk dat als ik 2 dagen geleden niet al zware RDL's had gedaan dat er wel meer in zat, maar ik moet me maar een beetje inhouden, het is uiteindelijk een hypertrofieblok dit!
Ja dat speelt zeker mee idd....met heavy kun je weer los gaan....ff aankijken hoe je hersteld...;)

thnxs :thumbs:

Ja, denk je dat het een enorm verschil zal maken of zal het te verwaarlozen zijn?
Qua krachtontwikkeling lijkt me het verschil tussen 2 goeie types knee-sleeves verwaarloosbaar.
Qua comfort kan het wel wat schelen.
Ik heb een paar Infernos van Strengthshop (wordt gelukkig niet meer verkocht). Die zijn wel comfortabel, maar zitten compleet anders rond de knie.
De SBDs geven veel meer steun.

Knappe deadlift man, 145X6 en dan ook nog 1 rep op reserve... Ik vind het knap :bow:

Hoe lang duurt je hypertrofie-blok eigenlijk?

• #3.100
Qua krachtontwikkeling lijkt me het verschil tussen 2 goeie types knee-sleeves verwaarloosbaar.
Qua comfort kan het wel wat schelen.
Ik heb een paar Infernos van Strengthshop (wordt gelukkig niet meer verkocht). Die zijn wel comfortabel, maar zitten compleet anders rond de knie.
De SBDs geven veel meer steun.
Ja, ik heb nu Rehbands, maar die zijn meer lekker warm en geven een beetje druk. De SBD's gaan waarschijnlijk echt nog wel wat KG's geven denk ik. Volgende week even proberen!

Knappe deadlift man, 145X6 en dan ook nog 1 rep op reserve... Ik vind het knap :bow:
Thanks man! Op de eerste set met 145 nog 2 reps in de tank! :)

Hoe lang duurt je hypertrofie-blok eigenlijk?
Het blok duurt 7 weken in totaal, ik ga volgende week naar week 4.

• Like
Waarderingen: Pren
Terug
Naar boven