MuscleMeat

Starx Log: Returning to Greyskull

Ok, gelijk upgraden naar een powercage, misschien wel slim ook ja, een ander halfrack heeft niet veel meerwaarde. Ik neem trouwens aan dat je Fortex bedoeld, ziet er op de site mooi uit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.502
Ik kan niet in jouw portemonnee kijken, maar ik zou voor €200 meer voor een Barbarian gaat daar zijn meet accessoires voor te koop.

• #3.506
Ik kan niet in jouw portemonnee kijken, maar ik zou voor €200 meer voor een Barbarian gaat daar zijn meet accessoires voor te koop.
De Barbarian is te diep, anders was dat een serieuze optie. En heeft ook geen west side spacing, wat erg fijn is voor het benchen.

• #3.507
Hm, ik heb toch minder tijd dan gehoopt en ik stel de strength template even uit tot na mijn vakantie. Intussen doe ik de HLM template: gewoon 3x per week met iets minder volume.

Training van vandaag:

Comp Squat
105x5
110x5
115x5
115x5

Comp Bench
72,5x5
75x5
77,5x5
77x5x5

Block Pulls (mid chin)
140x4
145x4
150x4

Pullups
BWx10 (3+3+2+2)

Chin Ups Hammergrip
BWx15 (5+3+3+2+2)

Dips
BWx8
BWx8

Wat heeft voor jou je chin(pull)ups eigenlijk het meeste geholpen? Het lijkt bij mij nu een beetje vast te zitten op 8-10 reps.

Wat heeft voor jou je chin(pull)ups eigenlijk het meeste geholpen? Het lijkt bij mij nu een beetje vast te zitten op 8-10 reps.
Misschien chin/pull ups high Frequency eod bv beginnen met 1x5 (evt bandsupported) en om de paar wkn 1 repje erbij...blijf weg van Fail
Star heeft ook veel ladders gedaan daar heb ik geen ervaring mee..........

• #3.510
Ik ben heel slecht in high rep chinups, dus ik deel het lekker op allemaal. Weinig rust, een soort rest pause of MYO reps. Verder helpt zoals Bosco zegt high frequency het best, iedere dag laddersetjes en dan steeds wat meer volume.

Misschien chin/pull ups high Frequency eod bv beginnen met 1x5 (evt bandsupported) en om de paar wkn 1 repje erbij...blijf weg van Fail
Klopt als een bus!

Als ik 3x8-10 kan wat heeft het nut dan de intensiteit te verlagen (of bedoel je gewicht toevoegen want dan zou ik eerst een dipbelt moeten kopen)? Doe ze ook 3x per week trouwens. Bedankt voor je reactie :).

Als ik 3x8-10 kan wat heeft het nut dan de intensiteit te verlagen (of bedoel je gewicht toevoegen want dan zou ik eerst een dipbelt moeten kopen)? Doe ze ook 3x per week trouwens. Bedankt voor je reactie :).
Doe 1 set tot Fail bv 1x15 dan doe je eod bv1x10 (3-4x/wk) en bouw je op naar bv 15 en dan verhogen in gewicht...evt afsluiten met negatives maar dat kan je niet elke keer doen...high frequentie is altijd een lagere intensiteit..snappie?

Doe 1 set tot Fail bv 1x15 dan doe je eod bv1x10 (3-4x/wk) en bouw je op naar bv 15 en dan verhogen in gewicht...evt afsluiten met negatives maar dat kan je niet elke keer doen...high frequentie is altijd een lagere intensiteit..snappie?

Yes begrepen, thanks voor de tips :).

Ik overload graag eens om de 2 weken ofzo. Paar setjes low reps (3-4reps) met heavy weights

• #3.515
Nou, deze week ben ik waarschijnlijk mijn trouwe halfrack al kwijt, daarna zal ik de powercage gaan bestellen! Zal waarschijnlijk een paar trainingen moeten missen of zwaar aan moeten passen.

Even afzien dus, maar allemaal voor het goede doen ;)

Zo'n Fortex rack is erg mooi. Ga je veel plezier aan beleven.
Ga je voor een kleurtje of gewoon een zwarte?

• #3.518
Zo'n Fortex rack is erg mooi. Ga je veel plezier aan beleven.
Ga je voor een kleurtje of gewoon een zwarte?
Ik vind de rooie wel mooi. En mijn vrouw vindt het ook een stuk beter dan zo'n groot zwart ding. Gaat die waarschijnlijk worden.

Ik heb de kleurtjes in de showroom zien staan. Met die rooie ga je wel blij zijn denk ik. :)

• #3.520
Holy f*ck, wat is het heet in mijn homegym. Toch maar gaan trainen, gewoon omdat het kan! Ging niet van harte, maar ach...

Competition Press
5x47,5
5x50
5x50
5x50

303 Tempo Squats
8x80
8x85
8x90
8x90

Pendlay Rows
4x80
4x90
4x95
4x100

303 tempo squats zijn lekker zwaar, vooral met high reps in deze temperaturen :p

Anyway, zweten als een otter natuurlijk, verder goede training. Waarschijnlijk echt de laatste in mijn huidige halfrack.

Ook nog 2x30 minuten gefietst vandaag, dus zelfs nog cardio gedaan! :D

Terug
Naar boven