- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Ow, dat vond ze best. Onze garage is groot genoeg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow, dat vond ze best. Onze garage is groot genoeg

Nou, dat is snel geregeld dan. Ga je verlanglijstje maar vast samenstellen.....
Als je er de ruimte voor hebt en het budget staat het je toe dan is een goede homegym echt perfect. Qua kosten haal je het er op termijn zeker uit (beetje afhankelijk van je abo kosten voor de gym).Erg mooi rack man, ga je denk ik veel plezier aan beleven. Sowieso lijkt me erg gaaf om thuis te kunnen trainen met dergelijke spullen![]()
Nou, bestellen maar dan!wow, cool rack! Die zou ik ook wel willen in mijn nieuwe huisje![]()
Als je er de ruimte voor hebt en het budget staat het je toe dan is een goede homegym echt perfect. Qua kosten haal je het er op termijn zeker uit (beetje afhankelijk van je abo kosten voor de gym).
Als je er de ruimte voor hebt en het budget staat het je toe dan is een goede homegym echt perfect. Qua kosten haal je het er op termijn zeker uit (beetje afhankelijk van je abo kosten voor de gym).
Nou, bestellen maar dan!
Zeker, geen reistijden of wachttijden meer is wel een zegen.Het is ook veel tijdefficienter, ik had de afgelopen 2 maanden echt niet buiten de deur kunnen trainen.
Voor circa 100 euro kan je al een hele nette homegym bouwen inderdaad, dan heb je het er echt zo uit.Haal je er met gemak uit inderdaad. Als ik voor mijzelf kijk, heb ik na ruwe schatting 3000 uitgegeven.
Dan heb ik ook nog wel behoorlijke homegym qua spullen: powerrack, bankje, 2 barbells, safety squat bar, glute ham raise, veel gewichten etc.
Dus veel mensen zullen een stuk goedkoper uitzijn.
Gyms waar ik getraind heb waren gemiddeld 40 euro per maand aan abo kosten. Dus ik speel quitte na iets meer dan 6 jaar.
Zal nu om en nabij 6 jaar geleden zijn dat ik begon met de aanschaf van mijn homegym.
Ik heb de Megatec bank, dat is echt een topding. Zal niet veel voor Barbarian onderdoen.Barbarian bench erbij en knalluh maar ....misschien had je die al?
Dat is wel een heel klein budgetVoor circa 100 euro kan je al een hele nette homegym bouwen inderdaad, dan heb je het er echt zo uit.

Oops, 1000 eurie natuurlijk!

Dat vermoedde ik al

Zal ik doen! Van mij mag ie komen, heb zin om ermee aan de bak te gaan.Gaaf rack Star, ff foto's posten he als ie dr staat !![]()
Ja, ik wil ook wel eens pics zien van je home-gym. Zeker met zo'n vers nieuw rack er in.Zal ik doen! Van mij mag ie komen, heb zin om ermee aan de bak te gaan.

Will do, chief!Ja, ik wil ook wel eens pics zien van je home-gym. Zeker met zo'n vers nieuw rack er in.![]()
Ja, alleen afwachten wanneer het binnenkomt is wel wat minder...ik moet er wel vrij voor gaan nemen en alles omhoog slepen!Netjes ding inderdaad, dat gevoel van nieuwe equipment voor je gym bestellen lijkt me echt geweldig.

Geen idee of het echt een eigen merk is, maar het is mooi spul.Fortex is eigen merk van Fitness-seller zo lijkt het? Veel betaalbaar spul gezien. Ben benieuwd hoe het erbij staat bij je thuis straks![]()