XXL Nutrition

Starx Log: Returning to Greyskull

pittige rows, je kan er ook niet zo gek veel mee cheaten ook met die pendlay's

Die 303 squats zijn killers. En dan nog 8 reps doen ook! Damn!
Geen zuurstofmasker nodig gehad nadien?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.526
Die 303 squats zijn killers. En dan nog 8 reps doen ook! Damn!
Geen zuurstofmasker nodig gehad nadien?
Ze zijn zeker zware kost, maar denk dat dit wel een goede oefening is. Doe ze lowbar zonder belt, voel je ook goed in je core en rug.

Ik had het vooral erg warm, conditie is blijjbaar goed.

Ze zijn zeker zware kost, maar denk dat dit wel een goede oefening is. Doe ze lowbar zonder belt, voel je ook goed in je core en rug.

Ik had het vooral erg warm, conditie is blijjbaar goed.
Mijn conditie is echt onder nul. Maar ik weet hoe het komt en 't is erg moeilijk om er op dit moment aan te werken.
Tempo werk is echt killing voor mij. Dat je ze netjes hebt kunnen afwerken is een goed teken. Je conditie moet inderdaad wel in orde zijn dan.

• #3.528
Halfrack is verkocht en de bestelling bij @Fitness Seller is gedaan! Met wat accessoires erbij als band pegs, dipstangen en extra spotters voor oa pinpresses! :cool:

fx-pr-10-c-red_1.jpg

Ziet er mooi uit zeg

Dat ziet eruit als een goede investering :) Veel plezier ermee!

• #3.531
Nice.

Kan je ook een chins en ohp supersetten. ;)

Wauw, dat ziet er goed uit! Ook goed voor alle lengtes zie ik voor o.a squats :D

Ja, gaaf he? Hele trainingskamer is al omgebouwd is klaar om de powercage zo in te zetten.
Ga je nog iets op die mooie houten vloer leggen? Ik heb 2 deurmatten met rubber onderkant neergelegd, en 2 rubber speeltuintegels voor het zwaardere dreunwerk die ik ook makkelijk kan verplaatsen.

Heel mooi rack. Deze stond destijds ook op mijn short-list.
Ga je veel plezier aan beleven. :)

• #3.537
Wauw, dat ziet er goed uit! Ook goed voor alle lengtes zie ik voor o.a squats :D
Yup, en nog veiliger dan in mijn halfrack. Die had relatief korte spotters, dus voelde niet altijd even veilig als je richting falen gaat. Ook met benchen voel ik me straks een stuk veiliger en ga ik meer aandurven qua gewicht. De westside spacing is top, daarmee kan je je spotters heel precies afstellen voor het benchen.

Ga je nog iets op die mooie houten vloer leggen? Ik heb 2 deurmatten met rubber onderkant neergelegd, en 2 rubber speeltuintegels voor het zwaardere dreunwerk die ik ook makkelijk kan verplaatsen.
Ik heb rubberen matten en tegels, ga even kijken hoe ik dat straks ga doen. Ik gebruik 4 dikke rubberen tegels voor deadlifts.

Heel mooi rack. Deze stond destijds ook op mijn short-list.
Ga je veel plezier aan beleven. :)
Thanks, ik zal hem goed gebruiken!

Erg mooi rack man, ga je denk ik veel plezier aan beleven. Sowieso lijkt me erg gaaf om thuis te kunnen trainen met dergelijke spullen :thumbs:

wow, cool rack! Die zou ik ook wel willen in mijn nieuwe huisje :D

Terug
Naar boven