- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep, daar kan hij zeker en vast goed voor dienen.Wat het ook moge zijn, ik gebruik hem waarvoor hij in mijn ogen bedoeld is: een behoorlijk veilige overload bench variatie.![]()
Ik heb zelf ook al in eeuwen geen video van 'm meer gezien. Het ging eigenlijk alleen maar verder bergafwaarts toen Silent Mike de stal verliet. Hij heeft wel een gave gym overigens.Yep, daar kan hij zeker en vast goed voor dienen.
Ik heb op zich niks tegen een SS hoor. Ik heb het gewoon helemaal niet meer voor die Mark Bell (en zijn broer Chris al helemaal niet).
Ik heb net eentje gekeken. Nog steeds dezelfde shit van nadat Mike weg is gegaan.Ik heb zelf ook al in eeuwen geen video van 'm meer gezien. Het ging eigenlijk alleen maar verder bergafwaarts toen Silent Mike de stal verliet. Hij heeft wel een gave gym overigens.
Ik heb net eentje gekeken. Nog steeds dezelfde shit van nadat Mike weg is gegaan.
Dat Jim Mc D zo plots vertrok was ook heel vreemd.
Even later kwamen de verhalen van het dealen van anabolen op grote schaal etc ...
Het is vreemd dat 2 mensen die zeer nauw met hem (Mark) samenwerkten en hem als vriend zagen, bijna van de ene dag op de andere besloten om te vertrekken. En blijkbaar ook alle contact totaal te verbreken.Ik volg het ook al sinds silent mike niet, maar wat is er allemaal zo vreemd bij hem dan? Nu maak je me wel nieuwsgierig haha.
het is wel de bedoeling dat je bij deze oefening de ss uit doet

Mooi niet! Ik slaap zelfs met dat ding!het is wel de bedoeling dat je bij deze oefening de ss uit doet![]()
Valt mee eigenlijk, je moet ongeveer de startpositie vinden die je normaal hebt als de bar mid shin is. Deadlifts zelf voelen wel wat natuurlijker.Mijn set-up sucked aardig bij die rack/block pulls in mijn geval. Heb jij daar ook zo last van?
Dat is het lastige voor mij. Ik kan die positie niet vinden.Valt mee eigenlijk, je moet ongeveer de startpositie vinden die je normaal hebt als de bar mid shin is. Deadlifts zelf voelen wel wat natuurlijker.

Ik heb de rode, die is iets sterker. Merkte wel na een paar jaar dat ze iets van kracht verliezen. Spul is wel degelijk gemaakt, heb deze best veel gebruikt en nog niet stuk inderdaad.Ik heb de blauwe, weet ff niet meer waar ik die ooit besteld heb. Zo'n ding gaat eeuwig mee.
Dat is een flinke set, dat moet ik ook toegevenToch maar eens een PR gezet bij Pendlay Rows, 10x80 vind ik wel een mooie mijlpaal.