MuscleMeat

Starx Log: Returning to Greyskull

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.761
Wat het ook moge zijn, ik gebruik hem waarvoor hij in mijn ogen bedoeld is: een behoorlijk veilige overload bench variatie. :)

Wat het ook moge zijn, ik gebruik hem waarvoor hij in mijn ogen bedoeld is: een behoorlijk veilige overload bench variatie. :)
Yep, daar kan hij zeker en vast goed voor dienen.
Ik heb op zich niks tegen een SS hoor. Ik heb het gewoon helemaal niet meer voor die Mark Bell (en zijn broer Chris al helemaal niet).

• #3.763
Yep, daar kan hij zeker en vast goed voor dienen.
Ik heb op zich niks tegen een SS hoor. Ik heb het gewoon helemaal niet meer voor die Mark Bell (en zijn broer Chris al helemaal niet).
Ik heb zelf ook al in eeuwen geen video van 'm meer gezien. Het ging eigenlijk alleen maar verder bergafwaarts toen Silent Mike de stal verliet. Hij heeft wel een gave gym overigens.

Ik heb zelf ook al in eeuwen geen video van 'm meer gezien. Het ging eigenlijk alleen maar verder bergafwaarts toen Silent Mike de stal verliet. Hij heeft wel een gave gym overigens.
Ik heb net eentje gekeken. Nog steeds dezelfde shit van nadat Mike weg is gegaan.
Dat Jim Mc D zo plots vertrok was ook heel vreemd.
Even later kwamen de verhalen van het dealen van anabolen op grote schaal etc ...

Ik heb net eentje gekeken. Nog steeds dezelfde shit van nadat Mike weg is gegaan.
Dat Jim Mc D zo plots vertrok was ook heel vreemd.
Even later kwamen de verhalen van het dealen van anabolen op grote schaal etc ...

Ik volg het ook al sinds silent mike niet, maar wat is er allemaal zo vreemd bij hem dan? Nu maak je me wel nieuwsgierig haha.

Ik volg het ook al sinds silent mike niet, maar wat is er allemaal zo vreemd bij hem dan? Nu maak je me wel nieuwsgierig haha.
Het is vreemd dat 2 mensen die zeer nauw met hem (Mark) samenwerkten en hem als vriend zagen, bijna van de ene dag op de andere besloten om te vertrekken. En blijkbaar ook alle contact totaal te verbreken.
Rond die tijd ontstonden er ook verhalen dat de Bell broers in een rechtszaak terecht waren gekomen waarbij ze genoemd werden als spilfiguren in een groot anabolen netwerk.
Hebben die 2 besloten dat de waarden van de Bell broers niet meer bij hen passen? Wie zal het zeggen.

• #3.767
Helaas weinig tijd gehad vanavond, maar wel het belangrijkste kunnen doen:

Rack Pull (Mid Chin)
4x150 @7
4x155 @8
4x160 @9
4x150 @8

Close Grip Bench
4x75 @7
4x77,5 @8
4x80 @8
4x75 @7

Niet veel, maar gelukkig toch kunnen trainen! CGBP ging hard deze keer.

Mijn set-up sucked aardig bij die rack/block pulls in mijn geval. Heb jij daar ook zo last van?

• #3.770
CGBP schijfje dr bij dan!! :)

Hej welke slingshot en waar heb je die gekocht? Zijn ze prijzig? Ik vind alleen de rooie van rogue

• #3.775
Ik heb de blauwe, weet ff niet meer waar ik die ooit besteld heb. Zo'n ding gaat eeuwig mee.

Ik heb de blauwe, weet ff niet meer waar ik die ooit besteld heb. Zo'n ding gaat eeuwig mee.
Ik heb de rode, die is iets sterker. Merkte wel na een paar jaar dat ze iets van kracht verliezen. Spul is wel degelijk gemaakt, heb deze best veel gebruikt en nog niet stuk inderdaad.

• #3.777
Training van vanavond:

Competition Squat
5x100
3x120
2x130
1x140 @8
4x115
4x115
4x115
4x115
4x115

Competition Press
5x40
1x50
1x55 @8
4x45
4x45
4x45
4x45
4x45

Pendlay Row
10x70 @7
10x75 @8
10x80 @9 PR!
10x75 @9

Vrij late training, ging wel lekker. We gaan van 5x5 naar 5x4. Toch maar eens een PR gezet bij Pendlay Rows, 10x80 vind ik wel een mooie mijlpaal.

Da's wel redelijk wat werk na zo'n single @8.

Goede singles en volume!

Terug
Naar boven