XXL Nutrition

Starx Log: Returning to Greyskull

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.841
Ik ben wel benieuwd hoe je die HLM vindt.
Ik ga straks aan week 4 (inloop-week meegerekend) beginnen. Na HLM denk ik de peaking cycle van 3 weken eens te proberen. (advanced, fast)
Was nog een beetje te verrot vanavond. Ik doe deze week (morgen en overmorgen) gewoon een simpele UB/LB training en dan begin ik fris in het weekend.

Was nog een beetje te verrot vanavond. Ik doe deze week (morgen en overmorgen) gewoon een simpele UB/LB training en dan begin ik fris in het weekend.
Die inloop-week van HLM is anders wel een leuke om te doen als je niet echt fris zit.
Hopelijk duurt deze miserie niet te lang meer zodat je weer aan je gainzZz kan gaan werken.

• #3.843
Die inloop-week van HLM is anders wel een leuke om te doen als je niet echt fris zit.
Hopelijk duurt deze miserie niet te lang meer zodat je weer aan je gainzZz kan gaan werken.
Helaas duurde de miserie nog wat langer. Enorme keelpijn en droge hoest....trainen nog maar even uitgesteld, is niet te doen zo.

Beterschap.

• #3.848
Nou, het gaat nog niet van harte, maar toch maar weer een eerste training. Qua kracht valt het allemaal wel mee, qua conditie is het natuurlijk bagger. Lekker kortademig tijdens de MYO reps....

Heb maar even gekozen voor de Time Cruch Template, aangezien ik net een superdrukke periode in ga.

Competition Squat
3x120
1x130
1x140 @8
5x127,5 @9
5x115
5x115

Competition Press
3x40
1x50
1x55 @8
5x47,5 @8
5x42,5
5x42,5

Pendlay Row
70x15+4+4+3

Laatst bewerkt:
Kortademig zijn en dan myo reps gaan doen. Goed plan. :D
Op zich toch een nette training.
Vergis je niet, die time crunch is best hard werken. Ik heb ook al een keertje gedaan en dat was best uitputtend met al die myo-rep sets.

Kortademig zijn en dan myo reps gaan doen. Goed plan. :D
Op zich toch een nette training.
Vergis je niet, die time crunch is best hard werken. Ik heb ook al een keertje gedaan en dat was best uitputtend met al die myo-rep sets.
Lekker de conditie pushen

In ieder geval weer back in business :thumb:

En nu weer shine Star!! :p

Weet je eigenlijk welke slingshot er word aangeraden bij slingshot bench? Of boeit dat niet echt? Want ik vind het niet terug en twijfel dus tussen de rode of de blauwe :p
Dit heb ik gevonden maar das van Mark Bell zelf

General strength guidelines for each Slingshot version:
Current 1 rep max is less than 125KG - Reactive version

Current 1 rep max is over 125KG - Original version

Specific training for unequipped lifters and 1 rep max is over 125KG - Full Boar version

Specific training for equipped lifters or 1 rep max is over 180KG - Mad Dog version

Weet je eigenlijk welke slingshot er word aangeraden bij slingshot bench? Of boeit dat niet echt? Want ik vind het niet terug en twijfel dus tussen de rode of de blauwe :p
Dit heb ik gevonden maar das van Mark Bell zelf

General strength guidelines for each Slingshot version:
Current 1 rep max is less than 125KG - Reactive version

Current 1 rep max is over 125KG - Original version

Specific training for unequipped lifters and 1 rep max is over 125KG - Full Boar version

Specific training for equipped lifters or 1 rep max is over 180KG - Mad Dog version
Ik zou in jouw geval de Original nemen.
Dit is ook een optie: https://titansupport.com/product/magnum-ram/ . Kan je normaal gewoon bij Titan NL bestellen. (ff via mail vragen)

Ik zou in jouw geval de Original nemen.
Dit is ook een optie: https://titansupport.com/product/magnum-ram/ . Kan je normaal gewoon bij Titan NL bestellen. (ff via mail vragen)
Zelf dacht ik ook aan de original ja. Zit ook weer in zukke kut weight categorie :p Net over de L net in het begin van de XL
Dus ik denk aan de original size L. Zou een mooi kerstcadeautje zijn van mijn vrouwtje niet? xD
De magnum ram vind ik al wat aan de dure kant

Zelf dacht ik ook aan de original ja. Zit ook weer in zukke kut weight categorie :p Net over de L net in het begin van de XL
Dus ik denk aan de original size L. Zou een mooi kerstcadeautje zijn van mijn vrouwtje niet? xD
De magnum ram vind ik al wat aan de dure kant
Ja, dat zou een mooi cadeau zijn. :D

De Ram is idd een stukje duurder. Waarschijnlijk is die ook iets meer gericht op equipped lifters. Hoewel die volgens mij ongeveer hetzelfde doet als een slindshot. Maar het textiel is wat meer gelijkaardig aan een bench shirt heb ik de indruk. Dus het zal wel wat anders aanvoelen qua elasticiteit.

Ja, dat zou een mooi cadeau zijn. :D

De Ram is idd een stukje duurder. Waarschijnlijk is die ook iets meer gericht op equipped lifters. Hoewel die volgens mij ongeveer hetzelfde doet als een slindshot. Maar het textiel is wat meer gelijkaardig aan een bench shirt heb ik de indruk. Dus het zal wel wat anders aanvoelen qua elasticiteit.
Jep heb net nog eens bryce zijn filmpje gekeken waar die de slingshot met de ram vergelijkt. De ram is iets lastiger in gebruik en gaat meer richting de equipped lifters. Je haalt er ook wat meer gewicht uit. Slingshot gaat meer richting een raw bench en is makkelijker in gebruik en goedkoper. Dus word de rode slingshot L :)

Welke maat heb jij @Starx6673 ? En wat is je lengte/gewicht ook al weer? :)

Terug
Naar boven