- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Dat is het wel, wil ik het NT hier citeren?Hoho, denken aan vreemdgaan is toch ook nog geen vreemdgaan!![]()
Dan zoek ik het citaat wel op in de tale Kanaäns....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is het wel, wil ik het NT hier citeren?Hoho, denken aan vreemdgaan is toch ook nog geen vreemdgaan!![]()
Je moet zorgen dat je top bent en geen bottom....Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar vreemdgaan met een sumo zou ik niet aanraden![]()

Maar Ik zeg u, dat zo wie een sumo deadlift aan ziet, om dezelve te begeren, die heeft alrede overspel in zijn hart met haar gedaan.Dat is het wel, wil ik het NT hier citeren?
Dan zoek ik het citaat wel op in de tale Kanaäns....
Ik geef alleen maar tips, geen aanbevelingen.
ik weet het allemaal niet hier..... overspel, nieuw testament, top of bottom?
wordt er nog getrained?![]()
Niet echt, blijft nog even razend druk voor me voorlopig.

Veel succes met de re-gainzZz.De laatste maand weinig getraind en erg druk gehad, dus de komende weken even regains maken met basic linear progression en vet % wat omlaag krijgen.
De laatste maand weinig getraind en erg druk gehad, dus de komende weken even regains maken met basic linear progression en vet % wat omlaag krijgen.

Voel het vandaag goed in de glutes. Kettlebell was volgens Tabata protocol, dus was wel wat meer dan 1 swing inderdaad.
voelde het weer goed aan?
ik mag aannemen dat die KB meer dan 1 swing was?

Thanks man!
Dank Bossie!