- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Thanks Rook!Je gaat weer?Succes and let the gains commence....
Heb ook niet de illusie dat het de komende 2 weken veel zoden aan de dijk zet met alle festiviteiten enzo.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Rook!Je gaat weer?Succes and let the gains commence....
Heb ook niet de illusie dat het de komende 2 weken veel zoden aan de dijk zet met alle festiviteiten enzo.

Thanks Rook!
Heb ook niet de illusie dat het de komende 2 weken veel zoden aan de dijk zet met alle festiviteiten enzo.![]()

ik maak vaak de klassieke fout om het daarna te doenAnyway, gisteren feest gehad, maar daarvoor nog getraind

Ja die peaking templates heb ik er ook meteen afgehaald. Er komen trouwens verschillende nieuwe templates aan voor onder andere dames en een soort crossfit template. Niet helemaal voor ons, al zou het wel wat voor mijn vrouw kunnen zijn.
De eerste week is altijd een low stress week in de templates om in te komen en inderdaad minder volume te draaien dan bij de vorige template. Erg prettig vind ik.
Volgens mij ergens tijdens 1 van hun podcasts of in een nieuwsbrief. Weet 't niet zeker meer.Waar had je dat gelezen over die template gericht op vrouwen?
Precies!
Was gewoon even superdruk, maar de race is nog steeds on. 40 plussers naar de 200!Blijven gaan. Niet opgeven!
...waren wij niet in een race richting 200kg deadlift verwikkeld?
Waar had je dat gelezen over die template gericht op vrouwen?
Was idd in één van de podcasts of seminars van een tijdje terug.Volgens mij ergens tijdens 1 van hun podcasts of in een nieuwsbrief. Weet 't niet zeker meer.
Ik vrees dat je aardig gaat moeten spurten.Was gewoon even superdruk, maar de race is nog steeds on. 40 plussers naar de 200!

Ik hoop dat je 'm gewoon keihard omhoogtrekt! Zal wat later voor mij worden.Ik vrees dat je aardig gaat moeten spurten.
Ik hoop komende zaterdag aardig in de buurt te komen.![]()
Thanks bro!Ik hoop dat je 'm gewoon keihard omhoogtrekt! Zal wat later voor mij worden.
nuttig maar een beetje ondankbaar zo een opbouwtje, soms gaat dat zoNiet veel bijzonders, gewoon even opbouwen allemaal.
Zal wel even wennen zijn, het is veel meer opgezet als een split, maar het zit ingenieus in elkaar zodat je alles toch 2x pakt en ook nog 2x squat per week. Dat laatste is voor mij wel een must. Benenisolatie is wat lastig met banden, dus daar ga ik misschien wat anders voor verzinnen.Zal wel even wennen zijn om geen RPE meer bij te houdenBen benieuwd hoe dit schema je bevalt.
Beetje zitten denken waar ik 2019 het beste mee kon starten. Aangezien dit een relatief rustige tijd is heb ik weer meer tijd om te trainen. Doel is nog steeds een 200 DL, maar ook eens wat meer spiermassa en uiteindelijk een lager VP uiteraard. Vandaar de komende maanden de keuze voor een powerbuilding programma van Andy Baker en even geen BBM. Aangezien ze allemaal uit de Starting Strength stal komen zit het ook bij Andy Baker wel goed met de programmering. Het streven is 5 dagen per week waarbij iedere spiergroep minimaal 1x direct en 1x indirect wordt meegepakt. Main lifts gaan in een roterend 8/5/2 schema. Vandaag de kickoff met bench en biceps:
Bench
10x20
5x40
5x60
8x70
8x70
8x70
Incline Bench
10x60
10x55
12x50
Dips
12xBW
8xBW
EZ Bar Curls
8x28
10x26
12x24
DB Hammer Curls
12x14
12x11,5
12x8
Dips vielen zwaar na al het benchen, ik mis duidelijk spierconditie, maar dat zal wel bijtrekken na een week of twee.