MuscleMeat

Starx Log: Returning to Greyskull

Nice! Benieuwd hoe dat bevalt. Good luck!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.922
Weer flink begonnen. :)
5x per week? Je hebt blijkbaar plots een hele hoop vrije tijd gevonden ergens. :D

Die 200kg ga je zeker pakken in 2019!
Ja, de druk is er weer even af, dus profiteer ik er maar van. Thanks bro!

Dus eigenlijk een combinatie van powerbuilding en bodylifting.
Powerliften en bodybuilden om precies te zijn! :p

Nice! Benieuwd hoe dat bevalt. Good luck!
Ik ook, it's a nice change of pace denk ik. Op zich wel zwaar, maar progressie zal op kracht iets minder hard gaan vermoed ik.

Laatst bewerkt:
Ga je weer schitteren volgend jaaar sterretje? succes buddy!! :D

Goed dat je weer wat meer tijd voor jezelf hebt. Succes!

Beetje zitten denken waar ik 2019 het beste mee kon starten. Aangezien dit een relatief rustige tijd is heb ik weer meer tijd om te trainen. Doel is nog steeds een 200 DL, maar ook eens wat meer spiermassa en uiteindelijk een lager VP uiteraard. Vandaar de komende maanden de keuze voor een powerbuilding programma van Andy Baker en even geen BBM. Aangezien ze allemaal uit de Starting Strength stal komen zit het ook bij Andy Baker wel goed met de programmering. Het streven is 5 dagen per week waarbij iedere spiergroep minimaal 1x direct en 1x indirect wordt meegepakt. Main lifts gaan in een roterend 8/5/2 schema. Vandaag de kickoff met bench en biceps:

Bench
10x20
5x40
5x60
8x70
8x70
8x70

Incline Bench
10x60
10x55
12x50

Dips
12xBW
8xBW

EZ Bar Curls
8x28
10x26
12x24

DB Hammer Curls
12x14
12x11,5
12x8

Dips vielen zwaar na al het benchen, ik mis duidelijk spierconditie, maar dat zal wel bijtrekken na een week of twee.
Je weet dat het nieuwe jaar nog niet is begonnen? Of is het puur administratief?

Fijne jaarwisseling en succes met de weg naar de 200!

Beste wensen Star, moge je heel sterk worden (maar net niet zo sterk als ik ;))

• #3.927
Beste wensen iedereen!

Ga je weer schitteren volgend jaaar sterretje? succes buddy!! :D
Mijn sterretje schittert altijd! Wait...what? Thanks Bossie!

Goed dat je weer wat meer tijd voor jezelf hebt. Succes!
Ja, dat is wel lekker. Weer even alles op orde krijgen qua trainen en eten.

Je weet dat het nieuwe jaar nog niet is begonnen? Of is het puur administratief?

Fijne jaarwisseling en succes met de weg naar de 200!
Mwah, één dagje meer of minder...

Thanks man!

Beste wensen Star, moge je heel sterk worden (maar net niet zo sterk als ik ;))
Thanks Kraak, maar ik zal er alles aan doen om sterker te worden. Hoewel mijn pauperbench wel heel veel werk nodig heeft... :p

Thanks Kraak, maar ik zal er alles aan doen om sterker te worden. Hoewel mijn pauperbench wel heel veel werk nodig heeft... :p

Als we in totalen denken zitten we nu aardig in elkaars buurt denk ik, aangenomen dat ik ongetraind nog wel een 150 deadlift omhoog flats. Kijken we per lifts dan zit ik nog eventjes goed. Maar het is je gegund hoor, je werkt er harder voor dan ik ;)

• #3.929
Als we in totalen denken zitten we nu aardig in elkaars buurt denk ik, aangenomen dat ik ongetraind nog wel een 150 deadlift omhoog flats. Kijken we per lifts dan zit ik nog eventjes goed. Maar het is je gegund hoor, je werkt er harder voor dan ik ;)
Dat het maar weer een mooi jaar wordt voor de ouwetjes in ieder geval! :cool:

Eerste training in 2019. Deadlifts vandaag en gewoon heel licht begonnen om weer even in te komen. Tempo squats gedaan in plaats van box squats, omdat ik die beter beheers en omdat ik een masochist ben.

Deadlift
8x80
8x100
8x100
8x100

303 Tempo Squats
8x80
10x75
12x70

Leg Curls (red powerband)
25x
15x
10x

Seated Calve Raises
50x35kg

Ab Wheel
2x15xBW

Ab Mat
15xBW

???
Wie kiest er nu vrijwillig om tempo-squats te gaan doen?
:D

Mooi begin weer. Wat doe je met een ab mat?

• #3.932
  • #3.936
Training van vandaag, schouders en triceps:

Overhead Press
8x37,5
8x37,5
8x37,5

DB Press
8x16,5
10x14
10x14

DB Side Raises
8x14
10x11,5
12x8
10x6

Close Grip Bench
8x65
10x60
12x55

Band Tricep Pushdown
50x total reps

Triceps waren lekker volgepompt vandaag! :cool:

Als je morgen maar geen hulp nodig hebt om je kop koffie tot aan je lippen te krijgen.:D

• #3.939
Kampeermatje, yogamatje. Je kan er planks op doen, hyperextensions, allerlei stretches..... beetje je fantasie laten gaan :p
Hyperextensions op een ab mat? Dat zal een schouwspel zijn om niet te vergeten... Ik vind je maar een pervers mannetje! :roflol:

Terug
Naar boven