- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Het is in wezen gewoon een vorm van progressive overload en zal je conditie zeker ten goede komen. Ik ben vooral benieuwd naar de 2 minuten rusttijd over 2 weken.Interessant dat je de zwaarte opvoert door de rust kleiner te maken van week 1-2-3. Benieuwd hoe dat uitpakt.
Gecombineerd met 10 reppers gaat dat bijna op conditietraining lijken
Kwa oefeningen ziet het er goed uitgebalanceerd uit, maar je moet het natuurlijk zelf voelen om het zeker te weten.
Het gewicht blijft gelijk, dus er veranderd maar één factor in principe. Denk dat dit schema zich vooral terugbetaald in hypertrofie en een verbetert werkvermogen. En het bouwt hopelijk wat karakter!Korten op je rust.....je moet het maar kunnen!!!
Ik kreeg een karma error.....bij dezethnxs
Succes Sterretje!!
Dat klopt, mijn werkvermogen is redelijk hoog door wat ik de afgelopen maanden gedaan heb. Dat kan voor sommigen anders zijn, dus denk dat het slim is om de optionele "inwerkfase" toe te voegen. Het volume en het herstel is ook een beetje de reden geweest om bijvoorbeeld maar 1x per week te benchen (+ 2 sets close grip bench), veel focus op de main lift van die dag en rustiger aan de rest van de week.Het ligt er denk ik ook een beetje aan wat je de afgelopen weken gedaan hebt of die 5x10@8 met 4 minuten rust wat lukt.
Met 4 minuten rust zou iedereen wel op die @8 moeten kunnen blijven. Alleen het herstel naar de volgende training zou moeilijker kunnen verlopen als je niet gewoon bent dat volume te maken.

thnxs
(ik merk dat die het LB volume erg hoog houden terwijl het UB volume goed te doen is)