Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hihihi ja sorry. En ff showen dan maar.Ja, Ron is wel de meest hard-core senior die ik ken. Nog vol podium ambities![]()
Kop erbij en knalleh. Gaat lukken zeker weten.Een 5-je op 60 is inderdaad wel het streven, gaat me wel lukken uiteindelijk!

Thanks! Gaat lekker ja.Nou niets te klagen op je UB (in elk geval wat betreft de OHP) lijkt me.
Netjes man![]()
Yup, gewoon door blijven bouwen. Mooie pics, man. Klasse!
Nee, heb ff paar dagen niet getraind, even wat rust voor het lijf. Morgen weer Krav en vanaf dinsdag weer starten. Voelt goed.Kleine plug voor jezelf Ron, maar wauw... super fysiek hoor! Echt netjes.
En Starx: is er nog niet getrained?
Is best lekker, hoor. Beetje andere dingen doen heeft ook wel wat.Ik neem ook rust deze week, was raar om thuis te komen en niks te hoeven doen![]()

Ghe he, hebben ze je te pakken genomen?
Dat is sterk, ik ben net een Texas schema aan het uitwerken voor me zelf. Wil dat ook eens proberen omdat ik het huidige schema wel erg zwaar vindt qua volume en tijd om te herstellen. Bij de TM is alle ruimte voor herstel. Op het eerste gezicht vind ik het zelfs een beetje magertjes overkomen, maar je bouwt wel progressie in, dus ik ben benieuwd.

Jij squat tegenwoordig met knie wraps toch? Voor wat het waard is.... http://www.ergogenics.org/squatten-met-kneewraps-vergroot-slijtage-in-je-kniegewricht.html

Ja, het is veel intensiever en fysieker dan veel mensen denken, in ieder geval dan bij de vereniging waar ik les neem, want je hoort wel eens anders. Voel zelfs mijn buikspieren meer dan na een zware krachttraining.Krav pleegt best een aanslag op je lichaam is het niet?![]()
O, weet ik veelNee hoor, ik heb knee sleeves. Dit zijn heel andere dingen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik train gewoon natural 
Hehe, ik ook, tot die pezen ineens raar begonnen te doen. Nooit meer last van gehad sinds ik deze jongens draag.
Waar gekocht en welke prijs?Nee hoor, ik heb knee sleeves. Dit zijn heel andere dingen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
)