Fitness Seller

Starx Log: Returning to Greyskull

Nou niets te klagen op je UB (in elk geval wat betreft de OHP) lijkt me.
Netjes man :cool:

Ja, Ron is wel de meest hard-core senior die ik ken. Nog vol podium ambities :)
Hihihi ja sorry. En ff showen dan maar.
Hier mei 2015. Me in the middle.
2h4f2uo.jpg

Kleine plug voor jezelf Ron, maar wauw... super fysiek hoor! Echt netjes.

En Starx: is er nog niet getrained?

• Topic Starter Topic Starter
Nou niets te klagen op je UB (in elk geval wat betreft de OHP) lijkt me.
Netjes man :cool:
Thanks! Gaat lekker ja.
Kop erbij en knalleh. Gaat lukken zeker weten. :lifter:
Yup, gewoon door blijven bouwen. Mooie pics, man. Klasse!

Kleine plug voor jezelf Ron, maar wauw... super fysiek hoor! Echt netjes.

En Starx: is er nog niet getrained?
Nee, heb ff paar dagen niet getraind, even wat rust voor het lijf. Morgen weer Krav en vanaf dinsdag weer starten. Voelt goed.

• Like
Waarderingen: Inb4
Ik neem ook rust deze week, was raar om thuis te komen en niks te hoeven doen :D

Ik neem ook rust deze week, was raar om thuis te komen en niks te hoeven doen :D
Is best lekker, hoor. Beetje andere dingen doen heeft ook wel wat.

Loodzware Krav Maga sessie gehad met grondgevechten, voel gvd mijn hele lijf. Even kijken wat ik de komende tijd ga doen met liften, wat ik wil even serieus gaan cutten. Misschien doorgaan met GZCL of tijdelijk even iets van Texas Method.

Ghe he, hebben ze je te pakken genomen? ;)
Dat is sterk, ik ben net een Texas schema aan het uitwerken voor me zelf. Wil dat ook eens proberen omdat ik het huidige schema wel erg zwaar vindt qua volume en tijd om te herstellen. Bij de TM is alle ruimte voor herstel. Op het eerste gezicht vind ik het zelfs een beetje magertjes overkomen, maar je bouwt wel progressie in, dus ik ben benieuwd.

Ghe he, hebben ze je te pakken genomen? ;)
Dat is sterk, ik ben net een Texas schema aan het uitwerken voor me zelf. Wil dat ook eens proberen omdat ik het huidige schema wel erg zwaar vindt qua volume en tijd om te herstellen. Bij de TM is alle ruimte voor herstel. Op het eerste gezicht vind ik het zelfs een beetje magertjes overkomen, maar je bouwt wel progressie in, dus ik ben benieuwd.

Ja, heel veel grappling en gooi en smijtwerk. :D

Vooral de light day in TM spreekt me wel aan combinatie met Krav en cutten. kan ik dinsdag gewoon de lichte dag pakken.

Krav pleegt best een aanslag op je lichaam is het niet? :D

Krav pleegt best een aanslag op je lichaam is het niet? :D
Ja, het is veel intensiever en fysieker dan veel mensen denken, in ieder geval dan bij de vereniging waar ik les neem, want je hoort wel eens anders. Voel zelfs mijn buikspieren meer dan na een zware krachttraining.

Morgen even rustig beginnen en zaterdag starten met TM. Na de cut wil ik wel weer GZCL doen, want is echt lekker trainen.

Morgen mag je weer! :D

Yup, en ging lekker!

Vond TM op dit moment eigenlijk niet zo leuk om te doen. Zat al een tijdje te kijken naar een programma met veel overhead presswerk en semi oly lifting. En kwam steeds weer op dit programma uit: https://www.t-nation.com/workouts/look-like-a-bodybuilder-perform-like-an-athlete

Zal de dag na een Krav Maga training gewoon iets minder volume draaien en weet ook niet of de hoge frequentie me altijd gaat lukken aangezien ik binnenkort start met een nieuwe (en drukke) functie. Maar we gaan het zien. Intussen wel gewoon beginnen met cutten naar 85 KG. Daarna pak ik waarschijnlijk GZCL weer op.

Training van vandaag UB 8x3 Lighter:

OH Press
5x20
5x30
3x37,5
3x37,5
3x37,5
3x37,5
3x37,5
3x37,5
3x37,5
3x37,5

Push Press
3x40
3x40
3x40
3x40
3x40
3x40
3x40
3x40

Bench Press
5x40
3x60
3x60
3x60
3x60
3x60
3x60
3x60
3x60

Squat
5x40
5x60
3x82,5
3x82,5
3x82,5
3x82,5
3x82,5
3x82,5

Tussendoor iets van 120 band pull aparts

Pullups

3x5xBW

Alle reps explosief uitgevoerd (de maximum force rocket launch...:eek: )

Laatst bewerkt:
Mooi wat volume. Geraak je nog fatsoenlijk onder een barbell na zo'n hoop press werk?

Terug
Naar boven