- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Squat is goed te doen, benchen voel je wel na al dat overhead werk!Mooi wat volume. Geraak je nog fatsoenlijk onder een barbell na zo'n hoop press werk?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squat is goed te doen, benchen voel je wel na al dat overhead werk!Mooi wat volume. Geraak je nog fatsoenlijk onder een barbell na zo'n hoop press werk?
Thanks. Ik denk eerlijk gezegd dat TM verstandiger zou zijn voor mij, maar heb er gewoon geen zin in.Lekker volume. Ik begin ook te twijfelen over de TM, nog voordat ik begonnen ben![]()

Leuk bezig de laatste tijd, veel explosief werk!
De eerste keer TM is me nog niet slecht bevallen trouwens![]()
Leuk schema, eens wat anders.
Die muscle snatch ga ik binnekort ook eens een plaatsje geven.
Ja, ze zijn een stuk zwaarder op je grip dat de normale (clean?) grip deadlift varianten. Hehe, moest tijdens het trainen gewoon nog even een filmpje van Alan Thrall bekijken hoe je die dingen ook weer gebruikt, ik had ze wel maar gebruikte ze nooit.Snatch grips DL's worden vrij standaard met straps gedaan hoor![]()
Snatch grips DL's worden vrij standaard met straps gedaan hoor![]()
Ik doe vrijwel alle deadlifts met straps, nog nooit enige grip problemen gehad met een wedstrijd.
Toen ik hier nog maar net rondliep op DBB was het 'if you can't grip it, you can't lift it' oftewel straps zijn voor homo's. Dat is echt veranderd, terecht IMO.
Daarom ben ik ook later begonnen met liften, nu hoef ik me niet meer te schamen voor mijn roze handschoentjes en mijn Hello Kitty shake beker!Toen ik hier nog maar net rondliep op DBB was het 'if you can't grip it, you can't lift it' oftewel straps zijn voor homo's. Dat is echt veranderd, terecht IMO.
Lekker belangrijk wat iemand anders zegt, een beetje gay is best oke.
Als zo'n rand debiel verstand van trainen had zou die niet gratis ongevraagd advies hoeven uit te delen, maar zou die dat wel elders en voor een leuk uurtarief doen.Is ook zo, maar als beginner ben je gevoeliger voor dat soort dingen.
Als zo'n rand debiel verstand van trainen had zou die niet gratis ongevraagd advies hoeven uit te delen, maar zou die dat wel elders en voor een leuk uurtarief doen.
Edit: o, ik dacht dat gasten in de gym commentaar op je handschoenen hadden...
Ik heb alleen MMA handschoenen en die zijn niet echt bruikbaar!Hoogstens tegen mensen die bijdehand willen doenIk heb alleen MMA handschoenen en die zijn niet echt bruikbaar!