Fitness Seller

Starx Log: Returning to Greyskull

• Topic Starter Topic Starter
Hehe, forum crash, dus laatste reply was verdwenen.

Je programma volgen en je komt er vanzelf [emoji1303]
Yes Sarge! Thanks!

Lekkere workouts Starx. Al je oefeningen explosief uitvoeren lijkt me best killing! Ik ervaar het zelf tijdens mijn hypertrophy trainingen een beetje en het is inderdaad zwaar!
Thanks! De kunst is vooral om je ego opzij te zetten en explosiviteit boven gewicht te kiezen. Ga met GZCL toch proberen een soort combi te maken met als tier 1 de pure krachtbouwers, als tier 2 een explosieve uitvoering van een press of high pull en daarna wat hypertrofie werk.

Je begint pas te leven bij 100! :D Komt goed, met al dat press werk dat je doet :)
We werken er heel langzaam naar toe, niet te gek doen vooral!

Maandag avond Krav Maga training met defends tegen liggende en staande chokes. Flink lopen buffelen. Schouder is wat gevoelig dus voorzichtig aan de komende dagen.

Schouder wat rust gegeven dus doe deze week 1 training minder.

GZCL W1D2

Deadlift
5x40
5x60
3x100
3x120
2x140
1x150
1x160 PR!

Snatch Grip High Pull

5x20
5x30
3x45
3x45
3x45
3x45
3x45
3x55
3x55
3x55
3x55
3x55

Inverted Ring Rows (Elevated)
4x8xBW

Deadlift PR! En weer een KG minder BW, gaat de goeie kant op zo!

Mooi die DL!

Zeker mooi! :thumbup:

Bah, weinig te beleven hier, maar tis niet anders. Last gekregen van rechterschouder, denk als gevolg van het vele pressen icm Krav Maga. Bij de sprtfysio geweest en op de echo was te zien dat de slijmbeurs licht ontstoken was. Gaat wel alweer wat beter nu en ga vanavond een rustige training doen.

Bah, weinig te beleven hier, maar tis niet anders. Last gekregen van rechterschouder, denk als gevolg van het vele pressen icm Krav Maga. Bij de sprtfysio geweest en op de echo was te zien dat de slijmbeurs licht ontstoken was. Gaat wel alweer wat beter nu en ga vanavond een rustige training doen.
Ai das wel crap.... beterschap ermee

Beterschap dude! Krav Maga zorgt dus best wel voor een aanslag op je lichaam.

Voorzichtig he, niet erger maken!

Beterschap man.

ai das klote, beterschap.

Thanks mannen. Komt wel goed allemaal. Krav blijf ik gewoon lekker doen, ik denk dat 3x pressen en krav per week gewoon wat te veel is voor me. Ga misschien zelfs naar 2x kracht en 2x krav maga in de week om sneller beter te worden.

Thanks mannen. Komt wel goed allemaal. Krav blijf ik gewoon lekker doen, ik denk dat 3x pressen en krav per week gewoon wat te veel is voor me. Ga misschien zelfs naar 2x kracht en 2x krav maga in de week om sneller beter te worden.
Precies. Houd hersteltijd in de gaten, anders kom je in een dalende spiraal.

2x pw is prima, had zelf altijd schrik om naar zo'n lage frequentie te zakken. Maar kan alleen maar zeggen dat het me heel goed bevalt.
Zou wel oppassen voor zwaar grondwerk.

2x pw is prima, had zelf altijd schrik om naar zo'n lage frequentie te zakken. Maar kan alleen maar zeggen dat het me heel goed bevalt.
Zou wel oppassen voor zwaar grondwerk.
Yup, even kijken hoe dat allemaal uitpakt. Heb de afgelopen dagen een shitload aan superlichte raises gedaan met 1 a 2 kg en een berg band pull aparts, gaat allemaal wel wat beter.

Rustige training vandaag. Squat, bench en deads. Benchen gaat pijnloos op zo'n licht gewicht. Alles zonder belt.

Squat
5x20
5x40
5x60
3x80
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100

Bench
5x20
5x40
5x40
5x40
5x40
5x40

Deadlift
5x60
5x80
3x100
3x120
5x130

Easy training. Vanavond lekker uit eten!

goeie pre uit eten training, wat eten we?

Terug
Naar boven