Booyaka
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.387
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ga ik zeker mee oppassen. Lees er heel wat horrorverhalen over. Ga nog eens naar de fysio volgende week. Intussen rustig aan doen vooral. Bij normaal gebruik voel ik eigenlijk niets, maar bij het draaien van de arm of door erop te drukken is het best pijnlijk.Goede DL nog laatst..maar wel balen van die schouder..pas er mee op...heb helaas ook teveel ervaring met schouder blessures
Thanks. Tuurlijk ga ik dat weer doen. Is gewoon heel leuk. Het was de combi van extreem veel pressen en krav wat volgens mij de boel getriggered heeft, dus daar moet meer balans in komen.Dat klinkt positief. Ga je ook weer krav maga doen? Dan is iets minder in de hand te houden of er rare krachten op die arm komen natuurlijk.
Schouder gaat langzaam aan beter, maar blijf er voorzichtig mee. Dus die blijft een beetje in rehab.Ja, misschien even OH Press en SG High Pulls uit elkaar trekken. Ongeveer zo dan:Lekker simpel idd. Ben wel benieuwd of die high pulls goed voor je schouder zijn.
Scherp!