- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk das mooi...dus je heb draai gevonden?Thanks, mannen. Ik lijk zelfs weer wat vet kwijt te raken op deze manier.
Ja, dit traint wel lekker zo. Volgende week wordt een zware week, even kijken hoe dat allemaal gaat.
Goed eten en rusten en succes met je DL..Ja, dit traint wel lekker zo. Volgende week wordt een zware week, even kijken hoe dat allemaal gaat.
40 seconden rust, dus nog geen 10 minuten.Zo! Je draait nogal wat volume momenteel lees ik. 10 straight sets.. Ben je daar niet een eeuwigheid mee bezig?

Yup!
Ja, 50 kg was wel heel erg licht, maar ik heb wat last van mijn vingers/grip dus wilde niet echt zwaarder. Wel flink tempo gedraaid, dus was goeie cardio.Erg mooi dat je zoveel werk in je deadlift steekt maar volgens mij haal je 5 x 10 x 50 barbellcurl ook wel ?!![]()

Ja, 50 kg was wel heel erg licht, maar ik heb wat last van mijn vingers/grip dus wilde niet echt zwaarder. Wel flink tempo gedraaid, dus was goeie cardio.![]()

Ja, ik wil na deze cycle wel sowieso echt wat meer conditiewerk gaan doen, ik wil fitter worden. Ik merk nu al dat de kortere rusttijden gewoon wennen en een positief effect hebben.Ach ja, moest het niets doen voor je strenghtgains heb je tenminste de cardio nog meegenomen![]()
Thanks, Pietje!
Conditie is altijd goed! Doe je nog eens wat met die speedbike?Ja, ik wil na deze cycle wel sowieso echt wat meer conditiewerk gaan doen, ik wil fitter worden. Ik merk nu al dat de kortere rusttijden gewoon wennen en een positief effect hebben.
Thanks, Pietje!
Zo nu en dan, maar naast interval training ga ik daar ook meer mee aan de gang.Conditie is altijd goed! Doe je nog eens wat met die speedbike?