- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Morgen pas? Een dag zonder pull ups is een dag niet geleefdMorgen pull ups en conditie en dan zit week 2 erop!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen pas? Een dag zonder pull ups is een dag niet geleefdMorgen pull ups en conditie en dan zit week 2 erop!

Hell yeah!Morgen pas? Een dag zonder pull ups is een dag niet geleefd![]()
Dat zou mooi zijn, Boss.
Hehe, hopelijk wel natuurlijk. Bench is altijd mijn mindere lift geweest.
Hell yeah!
Dat zou mooi zijn, Boss.
Hehe, hopelijk wel natuurlijk. Bench is altijd mijn mindere lift geweest.
BW bench is toch wel een doel, daarna toch een keer die 100 aantikken. BW bench zou ik in december moeten doen met mijn huidige schema. Deze cycle gaat tot 90 kg. 100 kg wil ik in 2017 gaan halen. Maar ik wil eerst een goeie basis bouwen en niet te hard gaan, heb al te vaal gekloot met schouders etc. gehad inmiddels. Zodra dat doel bereikt is ga ik weer een andere cluster oefeningen kiezen: frontsquat ipv squat en OH press ipv bench.Bekend probleem... Ergens een doel qua gewicht op een bepaalde datum of gewoon doorgaan en blijven knallen?
Haha, eerst maar een keer zien te doen en dan kijken we weer verder. Setjes is uiteraard wel een nobel streven.Wat wil je met die 100 bench? 1 keer reppen of hele setjes doen?
Haha, eerst maar een keer zien te doen en dan kijken we weer verder. Setjes is uiteraard wel een nobel streven.

Haha hele setjes als doel voor 2018?
Met een satanische spotter (zoals ik bijvoorbeeld) zit je zo op je doelen![]()

Ik volg nu eenmaal dit programma en ik ga het een eerlijke kans geven. Dat betekend dat ik OH press dus in een aparte fase doe bij dit protocol. En ik denk niet dat 6 weken even niet banken er meteen voor zorgt dat de 100 kg benchpress gelijk niet meer lukt, dat lijkt me vrij overdreven eerlijk gezegd. Voornaamste doel is en blijft sterker en fitter te worden en voorlopig lukt dat volgens mij met dit programma. Heb ik het gevoel dat het niet meer werkt dan kan ik altijd weer switchen.Misschien kun je je energie een beetje verdelen
Als je OHP verkiest boven BP ga je die 100 kg nooit aantikken natuurlijk
Pull up kun je als assistence gaan doen
Ik begrijp je keuze niet echt Star
BW BP is niet echt veel met jouw BW, wellicht 1,5 x BW is een beetje een standaarddoelstelling
Maar ja ieder z'n doelstelling![]()
Yes, flink zitten zweten op dat ding!
Inderdaad. Die 1,5x BW bench zal misschien ooit heus wel kunnen, maar het is voor mij nooit een doel geweest en is het nog niet. Ik heb tussendoor ook lange periodes gehad dat ik helemaal niet heb gebenched en alleen heb gedipt of gepressed, hetzij door blessures of om gewoon eens wat anders te proberen. Had ik me er de afgelopen paar jaar volledig op toegelegd, dan was mijn bench waarschijnlijk al een stuk hoger geweest.laat je niet gek maken starx
stick to the program
we moeten ons als '' oudere jongeren'' niet verwarren met de jonge honden die met 120-130 kg liggen te benchen als of het niks is.
ook voor oudere lifters zeker nog mogelijk maar behoeft een wat meer rustige en doordachte aanpak.

Haha, nee man. geen probleem, iedereen heeft recht op zijn eigen mening en motiverende opmerkingen zijn altijd welkom. Verschillende viewpoints is juist wat het leuk maakt.
Haha, nee man. geen probleem, iedereen heeft recht op zijn eigen mening en motiverende opmerkingen zijn altijd welkom. Verschillende viewpoints is juist wat het leuk maakt.