Fitness Seller

Starx Log: Returning to Greyskull

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
Hoort er ook bij, net als het bierbuikje dan :angstig:
Ach, het gaat allemaal om keuzes. Ik voel er weinig voor om als een soort monnik te leven, dus dan maar een buikje.

Topavond gehad gisteren, eerst flink aan de bieren en toen kwamen we nog even terecht op een ADE feestje. Om 5:00 mijn nest in en een flinke kater! Morgen maar weer trainen.:p

Ach, het gaat allemaal om keuzes. Ik voel er weinig voor om als een soort monnik te leven, dus dan maar een buikje.

Topavond gehad gisteren, eerst flink aan de bieren en toen kwamen nog even terecht op een ADE feestje. Om 5:00 mijn nest in en een flinke kater! Morgen maar weer trainen.:p

Heerlijk leven lees ik alweer.. :D

• #1.004
Heerlijk leven lees ik alweer.. :D
Ja, was super allemaal!
denk dat je dat morgen ook zegt :vomit:
Nou, het scheelde niet veel. Ben vandaag echt zo brak als de kolere. :(

Maar goed, toch maar gaan trainen, want anders komt het schema in de war. Zoals gezegd ga ik volgens protocol naar 2x in de week omdat de conditioning best veel wordt. Alles ging zwaar en traag vandaag!

Strength

Bench Press
10x20
5x40
5x60
3x70
3x85
3x85
3x85

Squat
10x20
5x60
5x80
5x100
3x115
3x130
3x130
3x130

Pull Ups (Pavel)

5/4/3/2/1 x BW

Endurance

50 minuten LSS op de speedbike

Nice train...nu lekker chillen

2x per week trainen?

• #1.007
Soms is het een kwestie van prioriteiten stellen he! Ik denk dat dit een prima keuze is gezien jouw doelen momenteel.
Hoe ga je de krachtssessies inrichten? Beide High Intensity?

• #1.009
Soms is het een kwestie van prioriteiten stellen he! Ik denk dat dit een prima keuze is gezien jouw doelen momenteel.
Hoe ga je de krachtssessies inrichten? Beide High Intensity?
Krachtsessies blijven gewoon 2/3x per week compounds: Squats, Bench en Chins/BOR met een beetje assistentie volgens het Fighter protocol: week 1 75%, week 2 80% en week 3 90%. De high intensity conditioning ook 2x per week met (bike) sprints, kettlebell swings, tabata, barbell complexen, strength endurance sessies, burpees en een heleboel variatie. En als base building voorbij is 1x per week/2 weken 1 lange sessie slow steady state cardio.

Deze video is er mede de oorzaak van dat ik conditie training toch serieuzer ben gaan nemen. Ik voel me ook een stuk fitter als ik eerlijk ben en merk dat veel dingen een stuk makkelijker gaan.

Laatst bewerkt:
  • #1.012
Hou je dat vol ja? 3x conditionering, 2x kracht? Nice!

• #1.015
Training van vandaag

Strength

Bench
10x32,5
5x40
5x60
5x70
5x70
5x70
5x70
5x70

Squat
(No belt)
10x20
5x60
5x80
5x100
5x110
5x110
5x110

Box Jumps
2x5

Pull Ups Ladder
1, 2, 3, 4 ,5 x BW

Ab Wheel
3x10xBW

Dragon Flags (ff testen, zwaar!)
3xBW

dragon flags, ja die zijn retezwaar
heb ze ook wel eens gedaan, deed ze wel met gebogen knieen,

Mooie toevoeging de box jumps en dragonflags!

Vind het ook knap hoor, 3xcardio en 2xkracht. Überhaupt elke vorm van cardio eigenlijk :D

Terug
Naar boven