MuscleMeat

Starx Log: Returning to Greyskull

laat je niet gek maken starx
stick to the program
we moeten ons als '' oudere jongeren'' niet verwarren met de jonge honden die met 120-130 kg liggen te benchen als of het niks is.
ook voor oudere lifters zeker nog mogelijk maar behoeft een wat meer rustige en doordachte aanpak.

Dank je, ik voel me opeens 10 jaar jonger :D

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer pullups en cardio.

Strength

Pavel Pull Up Progression
4/4/3/2/1 x BW

Endurance:

35 minuten LSS op de Speedbike

Kort maar krachtig zullen we maar zeggen :thumbs:

Haha DAT doe ik je niet na nee :D

De pull-ups gaan mooi vooruit, toch? :)

Oei sterkte kerel!

Yep, hoge frequentie NEKte mij ook, zoals je weet :)

Thanks! Komt goed, ik ga nu niet eigenwijs doen zoals voorheen. Ga ze alleen nog op de trainingsdagen doen. En anders gewoon rows. :)

Yep, hoge frequentie NEKte mij ook, zoals je weet :)
Yup, en ik wil zelf echt ver uit de buurt blijven van een nieuwe golfelleboog, dus we schroeven de boel gewoon wat omlaag.

Oke, week 3 van het Tactical Barbell: Operator programma. Deze week 90%. Woehooe!

Strength

Bench Press
10x20
5x40
5x60
3x70
3x85
3x85
3x85

Squat
10x20
5x60
5x80
5x100
3x115
3x130
3x130
3x130

Pull Ups (Pavel)

5/4/3/2/1 x BW

Gewichten gaan eindelijk weer richting PR's. Nice! Geen last van elleboog met pull ups...raar...

Toch lekker!

squatmeister

Goei heavy allemaal! Gaat lekker.
Ik vond behind the head triceps extensions, of skull crushers een van de meest stressvolle oefeningen voor de elleboog. die doe ik voorlopig ook niet meer, zeker niet met een Z-bar omdat die je ellebogen ook in strakke baan wringt.
heb je die toevallig recent gedaan?

Thanks, Piet!

Ze gingen eigenlijk wel easy, ja... :)

Goei heavy allemaal! Gaat lekker.
Ik vond behind the head triceps extensions, of skull crushers een van de meest stressvolle oefeningen voor de elleboog. die doe ik voorlopig ook niet meer, zeker niet met een Z-bar omdat die je ellebogen ook in strakke baan wringt.
heb je die toevallig recent gedaan?
Nee, die krengen doe ik al lang niet meer, volgens mij is het daar toen al mee begonnen. Voor triceps gewoon compounds (bench varianten, presses en dips) en anders tricep pushdowns.

Gaat goed hier man.
Als je last krijgt van je elleboog willen highrep pulldowns met een lichte band wel eens helpen.
Paar x per dag wat bloed door pompen en dan gaat het bij mij meestal wel over.

Gaat goed hier man.
Als je last krijgt van je elleboog willen highrep pulldowns met een lichte band wel eens helpen.
Paar x per dag wat bloed door pompen en dan gaat het bij mij meestal wel over.
Thanks, eens proberen dan maar!

Ik las vandaag dat je tijdens basebuilding maar eigenlijk 2 strength sessies per week doet, dus daar ga ik me vanaf nu aan houden. Gisteren en vandaag niet veel soeps ivm sociale bezigheden als bierdrinken, eten en stappen. Zaterdag weer endurance en zondag weer zwaar liften.

Hoort er ook bij, net als het bierbuikje dan :angstig:

Terug
Naar boven