Fitness Seller

Starx Log: Returning to Greyskull

Man man, wat een intensiteit. Ben je helemaal van de pot gerukt.

Training van Brian Alsruhe? :D Ziet er wel lekker intensief uit man.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.047
Training van Brian Alsruhe? :D Ziet er wel lekker intensief uit man.
Nog niet helemaal, maar wil ik uiteindelijk zeker gaan doen.:cool:

Video van zijn linear progression programma, al zou er zelf misschien iets meer een UB/LB van maken door enkele lifts te verschuiven:

Nog niet helemaal, maar wil ik uiteindelijk zeker gaan doen.:cool:

Video van zijn linear progression programma, al zou er zelf misschien iets meer een UB/LB van maken door enkele lifts te verschuiven:

Tof :)

Grappig! Die video heb ik nog open staan in ander tab om later te kijken :P. Vandaag maar eens doen dan.

• #1.049
Tof :)

Grappig! Die video heb ik nog open staan in ander tab om later te kijken :P. Vandaag maar eens doen dan.

Zeker de moeite waard en aardig wat ideeën al zou je het programma niet tot op de letter volgen. Ik merk trouwens echt een positief verschil in mijn energielevels sinds ik conditietraining ben gaan doen en zie dat ook terug in de trainingen. Zeker squats gaan heel makkelijk. Ook lijkt mijn vetpercentage langzaam te droppen.

Goed filmpje. Ga hem later even helemaal bekijken, maar begin klinkt heel redelijk en heeft goeie pointers om je eigen sets samen te stellen.

• #1.051
Training van vandaag met dikke snotneus...bah.

Squat
10x20
5x60
3x80
8x105
8x105
8x105
8x105

Bench Press
10x20
5x40
3x60
8x70
8x70
8x70
8x70

Kettlebell Swings
10x16
10x32
10x40
10x40
10x32

Donderdag even testen hoe deadlifts ervoor staan.

dus jij hebt lekker roggelend en reutelend je training gedaan, het mocht de pret niet drukken zie ik, lekkere nummertjes weer

• #1.053
dus jij hebt lekker roggelend en reutelend je training gedaan, het mocht de pret niet drukken zie ik, lekkere nummertjes weer
Ja, 3x per week benchen en squaten van de afgelopen weken gaat me goed af. Had ik niet helemaal verwacht, maar heb geen pijntjes en dergelijke.

4x8x105 is prima toch! Zeker met snotneus!

Terug
Naar boven