- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, bedankt ouwe! Ja, dat vroeg ik me ook af bij de laatste ronde!Man man, wat een intensiteit. Ben je helemaal van de pot gerukt.
Haha, bedankt ouwe! Ja, dat vroeg ik me ook af bij de laatste ronde!
Haha, bedankt ouwe! Ja, dat vroeg ik me ook af bij de laatste ronde!
Zeker, had eerlijk gezegd best nog wel 2 ronden kunnen doen. Wel kapot gezweet!
Nog niet helemaal, maar wil ik uiteindelijk zeker gaan doen.Training van Brian Alsruhe?Ziet er wel lekker intensief uit man.

Nog niet helemaal, maar wil ik uiteindelijk zeker gaan doen.
Video van zijn linear progression programma, al zou er zelf misschien iets meer een UB/LB van maken door enkele lifts te verschuiven:

. Vandaag maar eens doen dan.Tof
Grappig! Die video heb ik nog open staan in ander tab om later te kijken. Vandaag maar eens doen dan.
Ja, 3x per week benchen en squaten van de afgelopen weken gaat me goed af. Had ik niet helemaal verwacht, maar heb geen pijntjes en dergelijke.dus jij hebt lekker roggelend en reutelend je training gedaan, het mocht de pret niet drukken zie ik, lekkere nummertjes weer
en wordt je al strong?Ja, 3x per week benchen en squaten van de afgelopen weken gaat me goed af. Had ik niet helemaal verwacht, maar heb geen pijntjes en dergelijke.
Geen idee!

En zonder riem om. Kracht gaat best goed vooruit inderdaad hoor. Neus zit helaas nog lekker vol...
En zonder riem om. Kracht gaat best goed vooruit inderdaad hoor. Neus zit helaas nog lekker vol...
Nee, het is echt gewoon een snotneus en geen andere narigheid erbij. Best "blij" mee.Weinig lucht en toch knallen, knap hoor bikkel....geen hoofdpijn?