- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee Klopt maar wellicht verhoogt het je weerstand tegen infectieziekten...

Thanks man! Ik had echt al een tijdje weinig gedeadlift en wanneer ik het deed niet echt zwaar, dus hoopte dat ik in ieder geval nog de 160 kon trekken. Maar blijkbaarbaar hebben het vele squaten en denk ook de zware KB swings hun werk gedaan en trok ik 170. Lift voelde goed en ik denk dat als ik deads weer frequent ga doen dat die 200 best moet lukken.Stark wark die deadlift PR, goed! Wat was je gevoel bij de lift?

Thanks man! Ik had echt al een tijdje weinig gedeadlift en wanneer ik het deed niet echt zwaar, dus hoopte dat ik in ieder geval nog de 160 kon trekken. Maar blijkbaarbaar hebben het vele squaten en denk ook de zware KB swings hun werk gedaan en trok ik 170. Lift voelde goed en ik denk dat als ik deads weer frequent ga doen dat die 200 best moet lukken.![]()

Hij gaat je zelfs voorbij.....Do you believe.....yes you can
Hij gaat je zelfs voorbij.....Do you believe.....yes you can

Drie dagen out door weekend? That's not it, man!Ugh, heftig weekend gehad en niet helemaal 100%. Morgen er maar weer tegenaan dan maar.
Lol, was wel erg gezellig allemaal en erg laat. Ook nog snothoofd en beetje buikgriep erbij is geen ideale combi. Maar vanavond moet het wel weer lukken.

Lol, was wel erg gezellig allemaal en erg laat. Ook nog snothoofd en beetje buikgriep erbij is geen ideale combi. Maar vanavond moet het wel weer lukken.![]()
Vanavond biefstuk, dus dat gaat wel lukken. Pak gewoon weer mijn schema op en doe wat er gedaan moet worden!prop je lekker vol en dan vanavond weer vol gas, beter half gas misschien?
Ik ga nu lekker sporten en aansluitend fysio