AndroidHealthClinic

Starx Log: Returning to Greyskull

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Ik haal ieder jaar de griepprik ja :) Griep duurt misschien een weekje, maar het kost alles bij elkaar een maand voor je training.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.069
Zoals gezegd vandaag deadlifts even uittesten om te kijken waar ik sta. Al een tijdje niet heel serieus meer gedeadlift, dus was benieuwd. Verwachte wel enig voordeel van het vele squaten.

KB Swing
20x16

Deadlift
5x60
3x80
3x100
3x100
2x120
2x140
1x160
1x170 PR!

Dat was 'm dan. Toch 10 kg op mijn vorige PR, maar durfde niet verder te gaan. Nu even puzzelen. Ga op één dag de squats eruit halen en op die dag doe ik dan deadlifts volgens het Strengththeory (intermediate 1 dag per week) programma van Greg Nuckols.

Blij mee! :)

Laatst bewerkt:
Nee Klopt maar wellicht verhoogt het je weerstand tegen infectieziekten...

Zoals gezegd vandaag deadlifts even uittesten om te kijken waar ik sta. Al een tijdje niet heel serieus meer gedeadlift, dus was benieuwd. Verwachte wel enig voordeel van het vele squaten.

KB Swing
20x16

Deadlift
5x60
3x80
3x100
3x100
2x120
2x140
1x160
1x170 PR!

Dat was 'm dan. Toch 10kg op mijn vorige PR, maar durfde niet verder te gaan. Nu even puzzelen. Ga op één dag de squats eruit halen en op die dag doe ik dan deadlifts volgens het Strengththeory (intermediate 1 dag per week) programma van Greg Nuckols.

Blij mee! :)

Grats...Sterk werk!!

lekker een pr weer :cheer:
lekkere serie
conventional deadlift neem ik aan

Mooi mooi, die deadlift. Ik heb filmpje van Brian Alsruhe ook bekeken. Goede punten heeft hij!

Goede filmpjes heeft die gast zeg! Waar ik denk ik het meest aan heb is het advies om steeds op 3 dingen te focussen omdat het anders teveel wordt. Daar heb ik met deadlift best wel last van (gehad) inderdaad.

Terug
Naar boven