MuscleMeat

Starx Log: Returning to Greyskull

de zwakte zat toch duidelijk niet in je benen

Kettlebell cardioooo :eek:

Waarom doe je niet wat meer van die boxjumps?! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.104
Kettlebell cardioooo :eek:

Waarom doe je niet wat meer van die boxjumps?! :D
Lol, 20 swings met 40 KG doet het best lekker inderdaad. Ik wilde eigenlijk 3x5 boxjumps doen, maar heb er op de één of andere manier gewoon maar 5 gedaan.

Hou je ook het ptw progressie schema aan? Ben benieuwd hoe ver je kan komen zonder vast te lopen!

• #1.107
Hou je ook het ptw progressie schema aan? Ben benieuwd hoe ver je kan komen zonder vast te lopen!
Ja, het ging me wat te ver om bij PNP 1 te beginnen, dus bij PNP 2 begonnen. Kan best wel even voort natuurlijk, want zodra je vastloopt ga je weer naar PNP 3 en dan weer door naar PIP 1, 2 of 3. Maar hoop uiteraard nog PNP 2 zoveel mogelijk uit te melken, daarna wordt het werken met RPE en daar ben ik nog niet heel erg bekend mee.

Ja, het ging me wat te ver om bij PNP 1 te beginnen, dus bij PNP 2 begonnen. Kan best wel even voort natuurlijk, want zodra je vastloopt ga je weer naar PNP 3 en dan weer door naar PIP 1, 2 of 3. Maar hoop uiteraard nog PNP 2 zoveel mogelijk uit te melken, daarna wordt het werken met RPE en daar ben ik nog niet heel erg bekend mee.
Ja kan me voorstellen. Heb zelf na mijn vakantie pnp 1 gedaan en was eigenlijk verbaasd hoe snel ik omhoog ging en kwam zelfs nog hoger uit dan voor de vakantie.

Mocht ik ooit door operatie/vakantie ff niks kunnen doen dan ga ik zeker weten weer pnp1 doen.

• #1.109
Ja kan me voorstellen. Heb zelf na mijn vakantie pnp 1 gedaan en was eigenlijk verbaasd hoe snel ik omhoog ging en kwam zelfs nog hoger uit dan voor de vakantie.

Mocht ik ooit door operatie/vakantie ff niks kunnen doen dan ga ik zeker weten weer pnp1 doen.
Ik heb PTW al eens eerder gebruikt en het was echt effectief, ik ga er nu wel langer mee door, want krachtstats kunnen nog behoorlijk omhoog. Jammer dat het verder zo weinig wordt gebruikt hier en mensen toch vaak voor de meer "populaire" schema's kiezen.

Ik heb PTW al eens eerder gebruikt en het was echt effectief, ik ga er nu wel langer mee door, want krachtstats kunnen nog behoorlijk omhoog. Jammer dat het verder zo weinig wordt gebruikt hier en mensen toch vaak voor de meer "populaire" schema's kiezen.
klopt! Ik vind die schema's van ptw lekker simpel, effectief en er zit een stukje autoregulatie in wat ik wel kan waarderen:)

Tijdje geleden dat ik hier gekeken heb. Goed bezig.

Netjes hoor, gewichten gaan snel omhoog!

Heb je n linkje Star wil wel ff kijken

• #1.114
Tijdje geleden dat ik hier gekeken heb. Goed bezig.

Netjes hoor, gewichten gaan snel omhoog!
Dank, mannen!

Heb je n linkje Star wil wel ff kijken
Het E-book en complete programma van beginner tot advanced via deze link: http://www.powerliftingtowin.com/powerlifting-novice-program/#PowerliftingToWin_Novice_Program-Ebook

Nice, liften en kettlebells!

Hoewel ik nog lang niet op dat (jouw) niveau zit, ga ik dit logje maar es wat vaker bezoeken:coffeepc:...

• #1.116
Flinke verkoudheid te pakken, dus training echt moeten skippen voor mijn herstel. Hopelijk kan ik morgen weer wat doen.

Nice, liften en kettlebells!

Hoewel ik nog lang niet op dat (jouw) niveau zit, ga ik dit logje maar es wat vaker bezoeken:coffeepc:...
Welkom. Je zal snel genoeg op mijn niveau zitten hoor!

Sterkte met je koudje!

Beterschap Star...ff rustig aan ok?

Pfff, niet eens de mandodelijke griep

• #1.120

Beterschap Star...ff rustig aan ok?

Pfff, niet eens de mandodelijke griep

Bedankt, heren!

Heb inderdaad rustig aan gedaan en voelde vandaag alweer een stuk beter. Ik heb wel mooi van de gelegenheid gebruik gemaakt om me in te lezen in Sheiko. De interesse werd gewekt mede dankzij @Chreiz en enkele anderen die een aantal zaken duidelijker voor me maakten, zodat ik wat beter de voors en tegens af kon wegen. Uiteindelijk de knoop toch maar doorgehakt en ik ga het schema een serieuze kans geven, omdat ik het PTW schema toch wat saai vind, ondanks dat ik er goeie resultaten mee heb gehaald in het verleden. Het wat hogere volume spreekt me vooral aan en ik kan weer even rustig opbouwen met gewicht, omdat ik de afgelopen tijd best veel heb gedaan en het druk ga krijgen op mijn werk.

Enfin heb gelijk de app maar binnen gehaald en mijn body- en lifting stats ingevuld en kom meteen beginnen met Sheiko Intermediate Medium Load Prep Cycle 1. De chest oefeningen en goodmornings ruil ik voorlopig nog steeds in voor Kettlebell werk: Moeder Rusland zou trots op me zijn denk ik!

C1W1D1

Bench
10x20
5x40
3x65
3x70
3x70
3x70
3x70
3x70

Squat
10x20
5x60
5x75
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100

Bench
6x50
6x55
6x60
6x60
6x60
6x60

Kettlebell Row
10x16
10x24
8x32
6x40
6x32

Kettlebell Swing
10x16
10x16
20x32
20x32
20x32

Goed te doen. Laatste set KB swings was pittig, want ben nog wat kortademig door de verkoudheid.

Terug
Naar boven