- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, squats gingen echt easy. Benchen was afzien.
Lol, 20 swings met 40 KG doet het best lekker inderdaad. Ik wilde eigenlijk 3x5 boxjumps doen, maar heb er op de één of andere manier gewoon maar 5 gedaan.Kettlebell cardioooo
Waarom doe je niet wat meer van die boxjumps?!![]()
Goeie train gewoon, ondanks dat je niet kip lekker bent.Lol, 20 swings met 40 KG doet het best lekker inderdaad. Ik wilde eigenlijk 3x5 boxjumps doen, maar heb er op de één of andere manier gewoon maar 5 gedaan.
Ja, het ging me wat te ver om bij PNP 1 te beginnen, dus bij PNP 2 begonnen. Kan best wel even voort natuurlijk, want zodra je vastloopt ga je weer naar PNP 3 en dan weer door naar PIP 1, 2 of 3. Maar hoop uiteraard nog PNP 2 zoveel mogelijk uit te melken, daarna wordt het werken met RPE en daar ben ik nog niet heel erg bekend mee.Hou je ook het ptw progressie schema aan? Ben benieuwd hoe ver je kan komen zonder vast te lopen!
Ja kan me voorstellen. Heb zelf na mijn vakantie pnp 1 gedaan en was eigenlijk verbaasd hoe snel ik omhoog ging en kwam zelfs nog hoger uit dan voor de vakantie.Ja, het ging me wat te ver om bij PNP 1 te beginnen, dus bij PNP 2 begonnen. Kan best wel even voort natuurlijk, want zodra je vastloopt ga je weer naar PNP 3 en dan weer door naar PIP 1, 2 of 3. Maar hoop uiteraard nog PNP 2 zoveel mogelijk uit te melken, daarna wordt het werken met RPE en daar ben ik nog niet heel erg bekend mee.
Ik heb PTW al eens eerder gebruikt en het was echt effectief, ik ga er nu wel langer mee door, want krachtstats kunnen nog behoorlijk omhoog. Jammer dat het verder zo weinig wordt gebruikt hier en mensen toch vaak voor de meer "populaire" schema's kiezen.Ja kan me voorstellen. Heb zelf na mijn vakantie pnp 1 gedaan en was eigenlijk verbaasd hoe snel ik omhoog ging en kwam zelfs nog hoger uit dan voor de vakantie.
Mocht ik ooit door operatie/vakantie ff niks kunnen doen dan ga ik zeker weten weer pnp1 doen.
klopt! Ik vind die schema's van ptw lekker simpel, effectief en er zit een stukje autoregulatie in wat ik wel kan waarderenIk heb PTW al eens eerder gebruikt en het was echt effectief, ik ga er nu wel langer mee door, want krachtstats kunnen nog behoorlijk omhoog. Jammer dat het verder zo weinig wordt gebruikt hier en mensen toch vaak voor de meer "populaire" schema's kiezen.

Tijdje geleden dat ik hier gekeken heb. Goed bezig.
Dank, mannen!
Het E-book en complete programma van beginner tot advanced via deze link: http://www.powerliftingtowin.com/powerlifting-novice-program/#PowerliftingToWin_Novice_Program-Ebook
Welkom. Je zal snel genoeg op mijn niveau zitten hoor!Nice, liften en kettlebells!
Hoewel ik nog lang niet op dat (jouw) niveau zit, ga ik dit logje maar es wat vaker bezoeken...