MuscleMeat

Starx Log: Returning to Greyskull

Altijd leuk weer iets nieuws. Succes

Gelijk goed wat volume! Succes.

programma hopper reported
:treuren:
succes met sheiko

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.127
Laatst bewerkt:
Programma hopper gespot!! Haha

Nee begrijp t wel (heb er zelf ook last van als add-er).

Suc6 en ben benieuwd hoe het bevalt!

• #1.129
Programma hopper gespot!! Haha

Nee begrijp t wel (heb er zelf ook last van als add-er).

Suc6 en ben benieuwd hoe het bevalt!
Haha, was eigenlijk mede door jou dat ik ook naar Sheiko ging kijken! :p

Eerste training was in ieder geval leuk, lekker veel volume op bench waar toch wel mijn zwakke punt ligt. Wel een beetje vreemd om 2x te benchen en dan tussendoor te gaan squaten.

Sheiko gains incoming

Ik ben het niet eens met je keuze voor Sheiko. Geweldig programma dat zich al absoluut heeft bewezen, maar echt voor gevorderden, die niet langer wekelijks kunnen gainen. IMO zou je er beter aan doen om je intermediate gains helemaal uit te knijpen voor je aan zoiets begint.

Ik ben het niet eens met je keuze voor Sheiko. Geweldig programma dat zich al absoluut heeft bewezen, maar echt voor gevorderden, die niet langer wekelijks kunnen gainen. IMO zou je er beter aan doen om je intermediate gains helemaal uit te knijpen voor je aan zoiets begint.
Lol, klinkt als een reactie die ik aan @TaraSmit heb verstuurd. Ben het daar dan ook zeker mee eens, maar herken de nieuwsgierigheid. Zo begon ik enkele maanden terug met rts project momentum wetende dat het geen programma voor beginners/intermediates is.

Lol, klinkt als een reactie die ik aan @TaraSmit heb verstuurd. Ben het daar dan ook zeker mee eens, maar herken de nieuwsgierigheid. Zo begon ik enkele maanden terug met rts project momentum wetende dat het geen programma voor beginners/intermediates is.

Jij bent duidelijk een wijs mens ;)

Overigens... Als onze Star gewoon lekker bezig wil zijn met gewichten maakt het programma natuurlijk uit. Maar hij heeft best een beetje aanleg volgens mij, dus zonde om niet een beetje slim te werk te gaan.

• #1.134
Tja helemaal mee eens hoor, ik zal best nog vrij makkelijk wekelijks meetbaar kunnen gainen. Maar als iemand die 5/3/1 op zijn tijd ook lekker vind merk ik dat ik ook veel baat heb bij tragere programma's. Het hoeft van mij niet supersnel te gaan altijd. Met GZCL schoten mijn lifts echt als een gek omhoog, maar kreeg uiteindelijk toch de rekening gepresenteerd met allerlei pijntjes en kwaaltjes. Ik moet er gewoon rekening mee houden dat ik niet de jongste meer ben en ik stop op dit moment ook veel kracht in conditiewerk (wat ik niet altijd meer log).

En ach, als ik het niks vind is de overstap zo weer gemaakt. Voorlopig even kijken wat ik eruit kan halen.

Dem Russians are taking over the world.

srs.

Wat walgelijk redelijk, Star :)

• #1.140
Dit 'excuus' lees ik de laatste tijd meer en meer op dit forum, niet bij stilstaan en gewoon vlammen man !

Ik geloof niet dat als je kijkt naar mijn trainingen dat ik leeftijd als "excuus" gebruik: Ik train vrijwel altijd fullbody, ik lift zwaar op compounds en conditioneer hard. Dus vlammen doen we zeker, maar wel met gezond verstand. Ik heb alleen niet zoveel zin meer in vlammende pezen en aanhechtingen als je begrijpt wat ik bedoel, die zorgen juist voor stagnatie.

Terug
Naar boven