- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, voel me wel een beetje een program hopper nu. Maar goed, het moet leuk blijven en dat is weer goed voor de consistentie.
Maar persistentie van een goudvis met ADHDThanks, voel me wel een beetje een program hopper nu. Maar goed, het moet leuk blijven en dat is weer goed voor de consistentie.

Thanks, voel me wel een beetje een program hopper nu. Maar goed, het moet leuk blijven en dat is weer goed voor de consistentie.
Ja zoiets, meer een manier van het programma om er meer volume in te krijgen zonder er één lange sessie van te maken.
Hops!
Haha, was eigenlijk mede door jou dat ik ook naar Sheiko ging kijken!Programma hopper gespot!! Haha
Nee begrijp t wel (heb er zelf ook last van als add-er).
Suc6 en ben benieuwd hoe het bevalt!

Lol, klinkt als een reactie die ik aan @TaraSmit heb verstuurd. Ben het daar dan ook zeker mee eens, maar herken de nieuwsgierigheid. Zo begon ik enkele maanden terug met rts project momentum wetende dat het geen programma voor beginners/intermediates is.Ik ben het niet eens met je keuze voor Sheiko. Geweldig programma dat zich al absoluut heeft bewezen, maar echt voor gevorderden, die niet langer wekelijks kunnen gainen. IMO zou je er beter aan doen om je intermediate gains helemaal uit te knijpen voor je aan zoiets begint.
Lol, klinkt als een reactie die ik aan @TaraSmit heb verstuurd. Ben het daar dan ook zeker mee eens, maar herken de nieuwsgierigheid. Zo begon ik enkele maanden terug met rts project momentum wetende dat het geen programma voor beginners/intermediates is.
Hehe, ik ben dan ook de redelijkheid zelve. Wel lekker makkelijk die Sheiko app BTW.
Ik moet er gewoon rekening mee houden dat ik niet de jongste meer ben
Precies. Op 1 na, is iedereen niet de jongste, dus knallen!Dit 'excuus' lees ik de laatste tijd meer en meer op dit forum, niet bij stilstaan en gewoon vlammen man !
Dit 'excuus' lees ik de laatste tijd meer en meer op dit forum, niet bij stilstaan en gewoon vlammen man !