- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat valt eigenlijk wel mee, het volume is niet zo heel hoog in de eerste sessie en je bent al helemaal opgewarmd.
Maar dan zijn de repranges gelukkig laag!Moet eerlijk zeggen dat ik wel meer moeite heb met een tweede squat/bench sessie op 1 dagMaar dan zijn de repranges gelukkig laag!

De gewichten zijn nu nog laag, zal straks voor mij ook wel pittiger worden, denk ik.Moet eerlijk zeggen dat ik wel meer moeite heb met een tweede squat/bench sessie op 1 dagMaar dan zijn de repranges gelukkig laag!
Best wel!

flinke adem 20 Burpees. Pff
die zijn ook best wel hard
Thanks! Voelde goed aan allemaal.Lekker die squats, en goeie progressie van ab-wheels!
Behoorlijk hard ja.
Yup, was alweer even geleden.
Ja, nu nog terug zonder knieen, dan ben ik wel een beetje trots.
Heb je echt de kracht niet, of is het meer de angst dat je het niet houdt aan het einde? Ik leg een blok tegen de muur en doe de ab-wheels op zo'n afstand dat ik stop vlak voor het blok, zodat ik een soort 'rem' heb mocht ik het niet meer houden. Dat geeft prima vertrouwen.Ja, nu nog terug zonder knieen, dan ben ik wel een beetje trots.