Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou je het heel strikt volgen dan zou je volgens mij 1x in de 16 weken moeten testen. Maar er let je niets om je maxes iedere cycle te verhogen en als het echt nodig is zelfs al eerder. Mijn voorlopige planning is om iedere 4 weken 5-10 KG toe te voegen aan de 1RM zonder te gaan testen.Hoe lang doe je typisch Sheiko voordat hij aanraadt je max opnieuw te testen?
Burpees waren pittig, maar dit had ik 2 maanden geleden nog niet gedaan.
Hoe klein ze ook zijn!
Lastig inderdaad, je moet er maar op vertrouwen dat je coach weet wat hij doet. En als je techniek beter is ga je uiteindelijk ook weer meer kilo's kunnen liften.Lijkt me een goed plan om tussendoor je max te verhogen. Zit nu zelf met het dilemma dat de coach nauwelijks gewicht ophoogt (wel volume), waardoor ik nu al 2 maanden met dezelfde 1rm werk en ook nog is op zeer lage rpe's. Maar goed, moest ook aan mn techniek werken en met te snelle progressie schema's gaat dat voor mij ook niet werken.
Ha! Denk niet dat er veel zijn die de burpees nadoen! Ik vind het wel lekker hoor, die conditiesessies als finishers.
Ha! Denk niet dat er veel zijn die de burpees nadoen! Ik vind het wel lekker hoor, die conditiesessies als finishers.

Juist, omdat er veel niets aan conditietraining willen doen kunnen ze het dus niet. Streven is 100 burpees te kunnen in 5 minuten.
Juist, omdat er veel niets aan conditietraining willen doen kunnen ze het dus niet. Streven is 100 burpees te kunnen in 5 minuten.

Nee, ik heb heel veel gehad aan het base building, gewoon veel slow steady cardio om je aerobisch vermogen beter te maken en dat heeft weer een gunstige invloed op high intensity cardio. Maar je moet er wel tijd in willen steken.Het is niet omdat je iets niet doet dat je het niet kunt hé ... maar iemand die 0.0 conditie heeft hoeft er niet mee te beginnen, neen.
Like voor het streven![]()
Zou je het heel strikt volgen dan zou je volgens mij 1x in de 16 weken moeten testen. Maar er let je niets om je maxes iedere cycle te verhogen en als het echt nodig is zelfs al eerder. Mijn voorlopige planning is om iedere 4 weken 5-10 KG toe te voegen aan de 1RM zonder te gaan testen.
Neuh, dat dacht ik zelf eerst ook. Maar ik sta morgen alweer sets met 115 kg te squaten, dus de gewichten zijn prima zo. Ik ben ook nooit zo bezeten van de 1RM, maar ik voel het wel duidelijk als ik sterker wordt. Hoop vooral dat het voor benchen veel oplevert, want dat is toch wel een zwakke lift voor mij.Ah oké, dan is er eigenlijk niets aan de hand. Mijn grootste bezwaar voor Sheiko was dat het zo lang duurt voordat je weet wat je arbeid allemaal oplevert.

Alles? Nee, vooral focus op legdrive genereren en de bar "buigen" zonder mijn polsen al te ver te buigen.lekker lange benchsessie gedaan,
wat wil je verbeteren in je techniek bij het benchen?
Dat valt eigenlijk wel mee, het volume is niet zo heel hoog in de eerste sessie en je bent al helemaal opgewarmd.Is dat niet erg zwaar die 2e serie squats in dezelfde sessie?