- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Thanks man! Nee, meer sets had achteraf best gekund eigenlijk, maar wilde vooral dat PR maken!Yeah man gefeliciteerd! Mooi kniegebogen!
Geen tweede en derde set?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man! Nee, meer sets had achteraf best gekund eigenlijk, maar wilde vooral dat PR maken!Yeah man gefeliciteerd! Mooi kniegebogen!
Geen tweede en derde set?
Thanks, Neet! Voelde echt heel goed, al zal het backsquaten binnenkort weer minder worden en worden vervangen door frontsquats en zercher squats.Lekker man, dat SQ PR! Dat je dat nog maar een aantal jaren mag voortzetten
Had jij (net als ik) niet ooit je ellebogen vermoerd met triceps+EZ bar? Ben een beetje verbaasd ze weer te zien.

Die ga ik voor de afwisseling ook gebruiken, net als band tricep extensions.Die nek curls zijn inderdaad wel een noviteit. Goed dat het helpt
Waarom geen dumbells voor je triceps? Dan dwing je de elleboog niet in een bepaald pad.
oa face pulls...Nice pr! Filmpje van je nekoefeningen, je hebt mijn interesse gewekt(al gaat het sowieso al behoorlijk goed nu).
Ik denk dat ik wel wat armwerk kan gebruiken, vooral ter ondersteuning van de grote lifts. En ze zitten in het programma, dus doe ik ze gewoon.Wellicht dat je je armen 1x/wk kunt onderhouden?
Of heeft het prioriteit? 2x/wk?
Thnx! Zal even kijken of ik filmpjes kan vinden, maar doe ze gewoon met een gewichtschijf.Nice pr! Filmpje van je nekoefeningen, je hebt mijn interesse gewekt(al gaat het sowieso al behoorlijk goed nu).
Thanks man, is voor mij zeker bijzonder.Super keurig hoor, die squats! Wat een heerlijke mijlpaal.
Neck curls van Alpha Destiny afgekeken?
Thanks man, is voor mij zeker bijzonder.
Nekwerk komt idd van Alphadestiny. Heb het naturally enhanced ebook gekocht en ga het programma gewoon volgen. Er zit heel veel vrijheid in qua oefeningen en set/rep methoden en heb er zin in om het te gaan doen in het nieuwe jaar.

Ha! Mooi niet dus! Van tevoren je nek rekken en strekken doet wonderen.

Ha! Mooi niet dus! Van tevoren je nek rekken en strekken doet wonderen.![]()

Nee, naast Holle Bolle Gijs.

Foutje helaas! 5x30