AndroidHealthClinic

Starx Log: Returning to Greyskull

:wl: :thumbs:

Lekker man, dat SQ PR! Dat je dat nog maar een aantal jaren mag voortzetten :)
Had jij (net als ik) niet ooit je ellebogen vermoerd met triceps+EZ bar? Ben een beetje verbaasd ze weer te zien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.224
Lekker man, dat SQ PR! Dat je dat nog maar een aantal jaren mag voortzetten :)
Had jij (net als ik) niet ooit je ellebogen vermoerd met triceps+EZ bar? Ben een beetje verbaasd ze weer te zien.
Thanks, Neet! Voelde echt heel goed, al zal het backsquaten binnenkort weer minder worden en worden vervangen door frontsquats en zercher squats.

Wat betreft de biceps en triceps: ze zitten in het programma, dus dacht dat ik maar weer eens moest kijken hoe ze nu gaan. Eerst op tricep extensions veel reps op laag gewicht om de boel goed op te warmen. Ondanks dat voelde ik toch een klein beetje mijn oude elleboog blessure. En nu komt het mooie: na de Fat Gripz curls was ieder pijntje gewoon weg...WTF. Lijkt allemaal goed te gaan. Nog een wonderlijk iets: mijn nekklachten zijn een heel stuk minder na één keer mijn nek getraind te hebben! Meer gekke oefeningen in mijn schema dus! :D

Die nek curls zijn inderdaad wel een noviteit. Goed dat het helpt :)
Waarom geen dumbells voor je triceps? Dan dwing je de elleboog niet in een bepaald pad.

• #1.226
Die nek curls zijn inderdaad wel een noviteit. Goed dat het helpt :)
Waarom geen dumbells voor je triceps? Dan dwing je de elleboog niet in een bepaald pad.
Die ga ik voor de afwisseling ook gebruiken, net als band tricep extensions.

Wellicht dat je je armen 1x/wk kunt onderhouden?
Of heeft het prioriteit? 2x/wk?

Nice pr! Filmpje van je nekoefeningen, je hebt mijn interesse gewekt ;) (al gaat het sowieso al behoorlijk goed nu).

Super keurig hoor, die squats! Wat een heerlijke mijlpaal :D.

Neck curls van Alpha Destiny afgekeken?

• #1.231
Wellicht dat je je armen 1x/wk kunt onderhouden?
Of heeft het prioriteit? 2x/wk?
Ik denk dat ik wel wat armwerk kan gebruiken, vooral ter ondersteuning van de grote lifts. En ze zitten in het programma, dus doe ik ze gewoon.

Nice pr! Filmpje van je nekoefeningen, je hebt mijn interesse gewekt ;) (al gaat het sowieso al behoorlijk goed nu).
Thnx! Zal even kijken of ik filmpjes kan vinden, maar doe ze gewoon met een gewichtschijf.

Super keurig hoor, die squats! Wat een heerlijke mijlpaal :D.

Neck curls van Alpha Destiny afgekeken?
Thanks man, is voor mij zeker bijzonder.

Nekwerk komt idd van Alphadestiny. Heb het naturally enhanced ebook gekocht en ga het programma gewoon volgen. Er zit heel veel vrijheid in qua oefeningen en set/rep methoden en heb er zin in om het te gaan doen in het nieuwe jaar.

Thanks man, is voor mij zeker bijzonder.

Nekwerk komt idd van Alphadestiny. Heb het naturally enhanced ebook gekocht en ga het programma gewoon volgen. Er zit heel veel vrijheid in qua oefeningen en set/rep methoden en heb er zin in om het te gaan doen in het nieuwe jaar.

Meen je? Gaaf man. Het is niets voor mij, maar je kan er wel zeer dikke resultaten mee behalen! Hij heeft een vrij unieke visie op training, maar inmiddels al genoeg mensen geholpen fucking sterk te worden om te bewijzen dat zijn aanpak werkt :)

• #1.233
Train van 20-12-2016:

Paused OH Press
5x20
5x30
3x35
5x5x45

Deadlift (No belt)
5x60
5x100
3x120