- Waardering
- 1.727
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 9%
Ja, klopt wel. Beetje rust aan het nemen. Volgende week nog 2 trainingen en dan in het nieuwe jaar een nieuw schema.
Alweer

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, klopt wel. Beetje rust aan het nemen. Volgende week nog 2 trainingen en dan in het nieuwe jaar een nieuw schema.

Lol, nee dat is dit schema. Tussen Sheiko en dit was even een overgang.
Wat is er exact crossfitgedoe?

Thanks! Het is met recht een volumedag, best pittig.Lekker gepompt Star de laatste workout dit jaar?
Hoe bevalt die BTNP pause nog wel, onderin zakken tot je oren?
Met n halter of dumbells, wel n goeie mobiliteit dan..mooi![]()
Wat is dit voor schema dan? Als ik het opzoek krijg ik een marketing heavy stuk over hoe elke ander schema zuigt en dit het enige licht aan het eind van de tunnel is.
2 dagen per week: een intensity day en een volume dat, allebei behoorlijk extreem, maar met 5 dagen rust (minus 2 hele lichte workouts) heel goed te doen.Man, man wat een volume :'). Ik wist niet dat Alpha dit soort toestanden voorschreef! Wel een malle pomp pakken op deze manier![]()
.
Edit:
Lees net 2 van die gigantische trainingen. Dan valt het weekvolume waarschijnlijk wel mee.
Alphadestiny's Naturally Enhanced, heb je die website bekeken dan?
Of het werkt of niet dat weet ik nog niet, maar het traint erg lekker, voor mij op dit moment lekkerder dan een puur PL schema.
Het is veel, maar het is goed te doen, ik heb een vrij goede werkcapaciteit gekregen.ben al moe van het lezen van je workout, het voelt wel lekker denk ik maar het is erg veel
Wow wat een oefeningen! Ik vond dat ik al best veel deed op een dagZal me later ff inlezen, heb nog nooit van het schema gehoord.
Edit:
Lees net 2 van die gigantische trainingen. Dan valt het weekvolume waarschijnlijk wel mee.
Hetzelfde Neet! Ja, was een flinke sessie, alleen het nekwerk was een extraatje.Poe poe, dat was wel een stukje volume training zeg. Goeie jaarwisseling!
Ja, hij komt soms vrij cocky over, maar kan me wel vinden in zijn ideeen over trainen.