Fitness Seller

Starx Log: Returning to Greyskull

Wat is dit voor crossfit-gedoe? ;)

Lekker gepompt Star de laatste workout dit jaar?

Hoe bevalt die BTNP pause nog wel, onderin zakken tot je oren?

Met n halter of dumbells, wel n goeie mobiliteit dan..mooi :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.264
Lol, nee dat is dit schema. Tussen Sheiko en dit was even een overgang.

Wat is dit voor crossfit-gedoe? ;)
Wat is er exact crossfitgedoe? ;)

Lekker gepompt Star de laatste workout dit jaar?

Hoe bevalt die BTNP pause nog wel, onderin zakken tot je oren?

Met n halter of dumbells, wel n goeie mobiliteit dan..mooi :)
Thanks! Het is met recht een volumedag, best pittig.

BTNP gaat prima, helemaal naar beneden, heb goeie mobiliteit en doe ze met mijn oly barbell.

Rest pause set is in dit geval je set maken, 15-20 sec rusten en verder gaan, en dat 2 maal.

Wat is dit voor schema dan? Als ik het opzoek krijg ik een marketing heavy stuk over hoe elke ander schema zuigt en dit het enige licht aan het eind van de tunnel is.

Man, man wat een volume :'). Ik wist niet dat Alpha dit soort toestanden voorschreef! Wel een malle pomp pakken op deze manier :P

• #1.267
Wat is dit voor schema dan? Als ik het opzoek krijg ik een marketing heavy stuk over hoe elke ander schema zuigt en dit het enige licht aan het eind van de tunnel is.

Alphadestiny's Naturally Enhanced, heb je die website bekeken dan?

Of het werkt of niet dat weet ik nog niet, maar het traint erg lekker, voor mij op dit moment lekkerder dan een puur PL schema.

• #1.268
Man, man wat een volume :'). Ik wist niet dat Alpha dit soort toestanden voorschreef! Wel een malle pomp pakken op deze manier :P
2 dagen per week: een intensity day en een volume dat, allebei behoorlijk extreem, maar met 5 dagen rust (minus 2 hele lichte workouts) heel goed te doen.

ben al moe van het lezen van je workout, het voelt wel lekker denk ik maar het is erg veel

Wow wat een oefeningen! Ik vond dat ik al best veel deed op een dag:p Zal me later ff inlezen, heb nog nooit van het schema gehoord.

Edit:
Lees net 2 van die gigantische trainingen. Dan valt het weekvolume waarschijnlijk wel mee.

Poe poe, dat was wel een stukje volume training zeg. Goeie jaarwisseling!

• #1.274
ben al moe van het lezen van je workout, het voelt wel lekker denk ik maar het is erg veel
Het is veel, maar het is goed te doen, ik heb een vrij goede werkcapaciteit gekregen.

Wow wat een oefeningen! Ik vond dat ik al best veel deed op een dag:p Zal me later ff inlezen, heb nog nooit van het schema gehoord.

Edit:
Lees net 2 van die gigantische trainingen. Dan valt het weekvolume waarschijnlijk wel mee.

Het weekvolume is idd prima te doen, je hebt 5 dagen per week om te herstellen. Ik ga me weer lekker op GPP en conditiewerk richten verder.

Poe poe, dat was wel een stukje volume training zeg. Goeie jaarwisseling!
Hetzelfde Neet! Ja, was een flinke sessie, alleen het nekwerk was een extraatje.

Ja, hij komt soms vrij cocky over, maar kan me wel vinden in zijn ideeen over trainen.

Laatst bewerkt:
  • #1.275
Beste wensen voor 2017, peeps! Behoorlijk heftig oudejaars weekend gehad, met veel te veel drank en eten. Wel supergezellig allemaal. Nu weer even pas op de plaats!

Intensity Day 2 januari 2017

Alles beltless.

OH Press with minibands

5x20
5x30
3x35
3x40
3x45
3x47,5
3x50

Z-Press

5x20
5x30
5x35
5x40

DB Power Side Lateral Raises
5x6
5x22,5
5x22,5
5x22,5

Block Pull (from below the knee)
5x60
5x80
5x100
5x120
5x140
5x160

Snatch Grip High Pull
6x40
6x50
6x50
6x50
6x50

Incline Kettlebell Curl

3x5x16

Reversed Hyperextensions
3x10xBW

Weighted Crunches
3x10xBW+10kg

Best zwaar na een heftig weekendje! :o

OH Press met bands waren lekker licht, tot ik bij de 50 kwam en ik de banden weer keihard voelde trekken. Z-Presses zijn echt top, ik had ze al gezien bij Brian Alsruhe, dus blij dat ze in het schema zaten.

SGHP's waren ook weer lekker om te doen na zo'n tijd. Had zwaarder kunnen gaan, maar wil de vorm er weer inslijten en ze gingen perfect.

Incline KB curls gedaan ipv van DB preacher cheat curls. Behoorlijk zwaar door de andere leverages bij kettlebells tov dumbbells.

Goed zo. Nu weer een paar maandjes discipline :D
Even kijken wat die Z-press ook al weer was :)

Crap. Die heb ik zelf ook wel eens gedaan, zo zwaar voor de core dat ik niet echt maximale gewichten voor de schouders kan pakken. Gaat dat bij jou wel beter?

Charmante stijl :D Ben je dat zelf @Sanca ?

• #1.280
Mini homeworkout & Neckwork

Neck Curls
2x20x5
1x10x10

Neck Extensions
1x20x5
2x10x10

Neck Side Extensions

1x20x2,5
1x20x5