MuscleMeat

Starx Log: Returning to Greyskull

ha, gelukkig maar, anders was ik ook gelijk jou schema gaan draaien

Akelig stil hier!

Je kan thuis gewoon thuis trainen met de kerstdagen? :)

ff terug aan het lezen in je log, kom ik zercher squats tegen ( trip on memory lane) , een echte squatform builder en geweldig voor je quads, mijn vroegere rugbycoach was er groot fan van. ik ga de motivatie die erachter zit niet vertellen, ik wil eigenlijk eerst weten waarom jij er voor kiest.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.247
ff terug aan het lezen in je log, kom ik zercher squats tegen ( trip on memory lane) , een echte squatform builder en geweldig voor je quads, mijn vroegere rugbycoach was er groot fan van. ik ga de motivatie die erachter zit niet vertellen, ik wil eigenlijk eerst weten waarom jij er voor kiest.
Lol, dat is heel simpel: ik kies ervoor omdat ze in het programma zitten. De focus van het programma ligt niet op quads, maar met zercher- en frontsquats krijg je toch zeker geen satéprikkers. Ben wel benieuwd hoe ze gaan aanvoelen.

het is een geweldige oefening voor je pootjes, das helder, wij gebruikte hem als opmaat naar een goede backsquat,vooral als je moeite had om je rug recht te houden, deze squatvorm ''dwingt'' je in een goede houding, geeft meer focus op je benen, maar iets minder op je core.

het is een geweldige oefening voor je pootjes, das helder, wij gebruikte hem als opmaat naar een goede backsquat,vooral als je moeite had om je rug recht te houden, deze squatvorm ''dwingt'' je in een goede houding, geeft meer focus op je benen, maar iets minder op je core.
Ik ken hem niet, maar lijkt kwa gewichtsverdeling op de front sq. Alleen moet bij de fsq je houding perfect rechtop zijn anders flikkert de bar naar voren, de zercher heeft die eis niet, en dwingt je toch helemaal niet om de rug recht te houden? En klemt het de bloedvaten in je onderarmen niet enorm af?

ik kan dat allemaal niet zo goed verwoorden neet, maar ik zou zeggen probeer het eens, je zwaartepunt ligt anders bij de zercher, je houding is rechter, dwingend is dan misschien niet het goede woord, maar ik weet wel dat je hem goed op je benen pakt

• #1.251
Iets eerder begonnen met Naturally Enhanced.

Intensity Day:

Incline Bench (with mini bands)
5x20
5x40
3x50
3x60
2x65

OH Press

5x20
5x30
3x40
3x50
3x52,5
3x55

Snatch Grip Block Pull
(from the knee)
5x40
5x80
3x100
3x110
3x120
3x130

Barbell Power Shrugs

5x80
5x90
5x100

Band Face Pull
3x20

EZ Bar Curl

10x8
10x18
5x28
5x33
5x38 PR!

Reversed Hyperextensions
3x10

Weighted Ab Mat Situps
10xBW+5kg
2x10xBW+10kg

Neck Curls
2x15x5kg

Neck Extensions

2x15x5kg

Neck Side Extensions
2x15x2,5kg

Heerlijke training! Heb extra blocks bijbesteld om boven de knie te kunnen pullen. Incline Bench met minibands is zwaarder dan gedacht, vooral bij de laatste set voelde ik de bands hard trekken.

Veel nieuwe oefeningen, dus zal ze maar geen PR noemen... :p

• #1.254
gefeliciteerd met je dikke biceps ...lol

Altijd leuk, weer nieuwe oefeningen. Kijken welke er blijven... :)
Sta jij op blokken, of ligt de BB op blokken bij block pulls?

oei das ff wat anders geworden

• #1.258
gefeliciteerd met je dikke biceps ...lol
Bizepz Curlz PR'z are the shit! :D

Altijd leuk, weer nieuwe oefeningen. Kijken welke er blijven... :)
Sta jij op blokken, of ligt de BB op blokken bij block pulls?
Ik heb geen idee welke er blijven, ik volg letterlijk het programma op dit moment en alleen de oefeningen die ik wegens gebrek aan materiaal niet kan doen vervang ik door een gelijksoortige oefening. De bumperplates liggen trouwens op de blokken. :)

oei das ff wat anders geworden
Best wel, ja! :p

• #1.259
Vandaag volgens schema een hele lichte recovery training gedaan, vooral bedoeld voor je pezen en aanhechtingen. Het lijkt te helpen, want voel me prima na de behoorlijk zware train van gisteren.

100 x band tricep pushdown
100 x band curls
2 x 25 x band goodmornings
Veel band shoulder dislocations

Zonnegroet: 5x

Meer rekken en strekken. Klaar!

• #1.260
Volume day!

OH press
5x20
5x20
20x25
16x25
15x25

Behind The Neck Press (BTNP)
Restpause Set
8x25
4x25
3x25

DB OH Tricep Extensions
10x4
12x6
12x6
12x6

Damn, tricepz waren al vermolmd na high rep presses!

Band Tricep Pushdown

5x20

Band face Pull
3x20

Frontsquat (Oly style)
5x20
5x40
15x50
10x40
10x40

Hadden er 20 moeten zijn, maar rechterknie begon te zeuren. Qua kracht had ik er misschien wel 30 kunnen maken. Backoff sets met 40 kg gingen weer pijnloos.

DB Rows
10x16
12x25
12x25
12x30

DB Shrugs
10x20
15x30
15x30
15x30
15x30

Band Upright Row

3x10

DB Wrist Curls
20x4
20x6
20x6
20x8

Plate Pinch
2x30 sec x 10 KG bumper plate

Reversed Hyperextension

3x20

Weighted Crunches

3x20xBW+5 KG

Neck Curls
2x20x5 KG

Neck Extensions
2x20x5 KG

Poeh! Lekker zeg! Opgepompte schouders, triceps, traps en onderarmen... :o Ekte bodybuildershizzle!

Terug
Naar boven