- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, klopt wel. Beetje rust aan het nemen. Volgende week nog 2 trainingen en dan in het nieuwe jaar een nieuw schema.
Ja, maar ik ben niet veel thuis, dus dinsdag kan ik pas weer trainen.Je kan thuis gewoon thuis trainen met de kerstdagen?![]()
Lol, dat is heel simpel: ik kies ervoor omdat ze in het programma zitten. De focus van het programma ligt niet op quads, maar met zercher- en frontsquats krijg je toch zeker geen satéprikkers. Ben wel benieuwd hoe ze gaan aanvoelen.ff terug aan het lezen in je log, kom ik zercher squats tegen ( trip on memory lane) , een echte squatform builder en geweldig voor je quads, mijn vroegere rugbycoach was er groot fan van. ik ga de motivatie die erachter zit niet vertellen, ik wil eigenlijk eerst weten waarom jij er voor kiest.
Ik ken hem niet, maar lijkt kwa gewichtsverdeling op de front sq. Alleen moet bij de fsq je houding perfect rechtop zijn anders flikkert de bar naar voren, de zercher heeft die eis niet, en dwingt je toch helemaal niet om de rug recht te houden? En klemt het de bloedvaten in je onderarmen niet enorm af?het is een geweldige oefening voor je pootjes, das helder, wij gebruikte hem als opmaat naar een goede backsquat,vooral als je moeite had om je rug recht te houden, deze squatvorm ''dwingt'' je in een goede houding, geeft meer focus op je benen, maar iets minder op je core.

Heb extra blocks bijbesteld om boven de knie te kunnen pullen

Yup, nu nog even oud en nieuw overleven en dan weer lekker normaal doen in 2017.
Dan kan ik beter gaan e-statten, dan lijkt het nog wat. Als het goed is gaat mijn rug er in ieder geval van groeien.
Bizepz Curlz PR'z are the shit!

Ik heb geen idee welke er blijven, ik volg letterlijk het programma op dit moment en alleen de oefeningen die ik wegens gebrek aan materiaal niet kan doen vervang ik door een gelijksoortige oefening. De bumperplates liggen trouwens op de blokken.Altijd leuk, weer nieuwe oefeningen. Kijken welke er blijven...
Sta jij op blokken, of ligt de BB op blokken bij block pulls?

Best wel, ja!

Ekte bodybuildershizzle!